ZAPYTANIE OFERTOWE 3

2016-12-13 1010
Art. czytany: 4082 razy

Łączna, dn. 13.12.2016 r.
Znak: T.041.06.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Zamawiający
Gmina Łączna
Kamionki 60
26-140 Łączna
NIP: 663 18 67 303 REGON: 291010180,
tel. 41 25 48 960, fax 41 25 48 977

II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łączna”
(na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)

III. Opracowane Studium Wykonalności:
a) musi odpowiadać wymaganiom dokumentów krajowych i regionalnych,
b) będzie zgodne z Instrukcją sporządzania Studium Wykonalności Inwestycji dla wnioskodawców ubiegających się o wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020,
c) będzie stanowić załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020,
w ramach Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym
i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej.

IV. Założenia ogólne:
1.Budynki objęte projektem:
a) Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna
b) OSP Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna
c) Zespół Szkół w Goździe, Gózd 125, 26-140 Łączna
d) Budynek po szkole w Zagórzu, Zagórze 40B, 26-140 Łączna
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania niezbędnych dokumentów w tym szacunkowych kosztów inwestycyjnych dot. przedmiotowych zadań w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy.
3. Studium wykonalności musi być spójne z audytami energetycznymi i dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z wykonawcami opracowującymi w/w dokumenty.
4. Wykonawca dostarczy dokumenty w liczbie 3 kompletów wydrukowanych i oprawionych wraz
z wersją elektroniczną zapisaną na trwałym nośniku z możliwością kopiowania i drukowania jego dowolnych części (w formacie .doc, .xls i .pdf - 1 egz.). Dokument musi zostać podpisany przez Wykonawcę.
5. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 studiów wykonalności wraz dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów wykonalności dla projektów w ramach RPO 2014-2020 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

V. W celu realizacji zadania Wykonawca :
1. Sporządzi wycenę Studium Wykonalności zgodnie z Załącznikiem nr 1 Formularz ofertowy,
2. Będzie uczestniczył w ewentualnych spotkaniach roboczych dotyczących konsultacji założeń przyjętych w studiach wykonalności. Za organizację spotkań odpowiada Zamawiający,
3. Zobowiązany jest również do dokonywania zmian w Studium Wykonalności w zakresie przedstawionym przez Zamawiającego, w trakcie procesu ubiegania się o uzyskanie dofinansowania na realizację zadań,
4. Każda wersja opracowanego Studium Wykonalności musi zostać uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.Oferta musi być złożona w formie pisemnej, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII. Dokumenty wymagane w postępowaniu
W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

VIII. Termin wykonania zamówienia
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 20.01.2017 r.

IX. Sposób i termin zapłaty
Przelew na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy Łączna.

X. Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę cenową należy przesłać na adres:
Gmina Łączna
Kamionki 60
26-140 Łączna
w terminie do dnia 20.12.2016 r. do godz. 13:00
O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kopertę oznakować napisem:
Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Łączna” z dopiskiem „Nie otwierać do dnia 20.12.2016r. do godz. 13.30”.

XI. Kryteria wyboru oferty:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki udziału
w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów według poniżej wymienionych kryteriów:
Kryterium1. - cena - 70% (oferta najniższa cenowo otrzyma 70 pkt.),
Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty podatku VAT. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
Kryterium 2. - doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu Studiów Wykonalności dla jst, - max 30%: (30pkt)
- poniżej 3 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 0 pkt
- od 3 do 6 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 10 pkt
- od 7 do 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 20 pkt
- powyżej 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 30 pkt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów, która nie podlega odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

XII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Ewelina Majcher-Obara, tel. 41 25 48 960 wew. 975, e-mail: [email protected]

Załączniki do niniejszej oferty:
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności