ZAPYTANIE OFERTOWE na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej

2017-05-12 1107
Art. czytany: 3337 razy

Łączna, 12.05.2017r.



ZAPYTANIE OFERTOWE

na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.

I. ZAMAWIAJĄCY:

I.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie
Tel. 41 2548465 e-mail [email protected]
I.2 Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa



II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna zwraca się o przesłanie oferty na
monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.

II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na:
1. Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna
2. Wykonanie instalacji TV terenu bazy
3. Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.

III. Zakres rzeczowy
Zakres rzeczowy postępowania obejmuje:
a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego
- Montaż centrali alarmowej 1 szt.
- Montaż szyfratora 1 szt.
- Montaż czujek ruchu 15 szt.
- Montaż sygnalizatorów 2 szt.
- Montaż akumulatora żelowego 2 szt.
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji alarmowej 1 kpl
b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV
- Montaż kamer TV 2 szt.
- Montaż rejestratora 1 szt.
- Pozostałe materiały i urządzenia
konieczne do prawidłowego
działania instalacji TV 1 kpl
c) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy
- Wykonanie usługi monitorowania budynku
- Wykonanie usług serwisowych
zamontowanych urządzeń
W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu
17 maja w godzinach 9.00 – 11.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465




IV. WYMAGANIA
Wykonawca powinien posiadać

1. Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia.
2. Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.
3. Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia.

V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:

a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu,
b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,
c) monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie
bazy ZGK.
d) archiwizacja danych pochodzących z monitoringu
e) zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.
f) zapewnienie interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu mienia 24 h 7 dni w tygodniu.

VI. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca będzie realizował zamówienie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia.

Termin realizacji zamówienia: od 16 czerwca 2017 do 15 czerwca 2018r.


VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE

1. Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto
d) Wykonanie instalacji systemu alarmowego …………………………….. PLN
e) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV …………………………….. PLN
f) Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy …………………………….. PLN

RAZEM wartość netto ……………………………… PLN
Podatek VAT ………………………………. PLN
Wartość oferty brutto ……………………………… PLN



2. Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej

Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem:

Kryterium 1:
Najniższa cena
----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferowana


VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo
lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3)

2. Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy
do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2)



IX. TERMIN I MIESJCE SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w biurze Zamawiającego:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej
Łączna 115
26-140 Łączna
osobiście lub pocztą w terminie do dnia 25 maja 2017 do godziny 14.00.

Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem:
- Nazwa i adres zamawiającego
- Napis: „ nie otwierać przed dniem (termin otwarcia ofert)
- Nazwa i adres oferenta
- Dopisek:

„Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK”.



X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
3. Oświadczenie o braku powiązań


XI. GWARANCJA
Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie usługi na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy


XII. POZOSTAŁE WARUNKI


1. Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest :
Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu
Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30
adres e-mail: [email protected]


XIII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:

1. Formularz cenowy oferty
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
3. Oświadczenie o braku powiązań


Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej
mgr inż. Marek Walkowicz
…………………………………
podpis







Załącznik Nr 1

..............................................
pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta

F O R M U L A R Z O F E R T Y

na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK.

Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................

działając w imieniu i na rzecz Oferenta

.................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................
pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta

Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ......................... PLN.
Termin płatności: …………………… dni

1. Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń.
3. Oświadczam, że zapoznałem/am się z wzorem umowy, akceptujemy go bez zastrzeżeń
i w wypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

Załączniki do Oferty:
1. F O R M U L A R Z O F E R T Y

2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ



Data ……………………….
..………………………………………………
Pieczęć i podpis Wykonawcy









Załącznik Nr 2





……………………………………… …….........................................
(dane Oferenta) miejscowość, data



OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Dane Oferenta:....................................................................................................................

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadam wiedzę i doświadczenie,
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)




.................................................................................
podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentowania Oferenta


Załącznik nr 3

OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ

Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli


.................................................................................
Podpis/ pieczęć