ZARZĄDZENIE NR 50/2019 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA w sprawie wdrożenia narzędzi do zarządzania satysfakcją klienta w Gminie Łączna

2019-11-14 1437
Art. czytany: 1651 razy

ZARZĄDZENIE NR 50/2019
WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
z dnia 25 września 2019r.
w sprawie wdrożenia narzędzi do zarządzania satysfakcją klienta w Gminie Łączna


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:



§ 1

Wprowadza się narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu wdrożone w ramach projektu: „Aktywny e-Samorząd” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

§ 2

Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu składa się z systemu informatycznego zaimplementowanego pod adresem: http:/laczna.satysfakcjaklienta.online z którego dostępna jest wersja elektroniczna Ankiety badania satysfakcji Klienta dla mieszkańców oraz panel administratora systemu znajdujący się pod adresem: http:/laczna.satysfakcjaklienta.online/admin z możliwością: Wprowadź ankietę (papierową), Pobierz ankietę do wydrukowania (pdf) oraz Generuj raport (z wyników pomiaru).

§ 3

Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu umożliwia badanie oceny satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd za pomocą ankiety elektronicznej (dostępnej ze strony internetowej Urzędu) poprzez kliknięcie na baner przekierowujący: Oceń Urząd umieszczony na stronie głównej Urzędu oraz opcjonalnie ankiet papierowych (wykładanych na stanowiskach obsługi Klienta), które zostają wprowadzone do systemu informatycznego przez administratora.

§ 4

Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu pozwala na generowanie okresowych raportów z wyników pomiaru po zalogowaniu do systemu przez uprawnionego pracownika Urzędu. Generowanie raportów powinno odbywać się nie rzadziej niż raz do roku, a wyniki raportu mogą stanowić podstawę do podejmowania w Urzędzie działań naprawczych lub doskonalących w zakresie obsługi Klienta.

§ 5

W zależności od zasygnalizowanych potrzeb w Urzędzie dopuszcza się edycję danych Urzędu i/lub edycję ankiety przez administratora systemu po zalogowaniu się pod adresem http:/laczna.satysfakcjaklienta.online/admin. Przed wprowadzeniem zmian należy wygenerować raport z dotychczasowych wyników pomiaru.

§ 6

Osobą odpowiedzialną za stosowanie narzędzi zarządczych do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu ustanawiam Panią Nataszę Cierpisz.

§ 7

Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Łączna.

§ 8

Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania.