SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU

2017-01-31 1000
Art. czytany: 1436 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 6

Wymagane dokumenty
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia b) dowód osobisty osoby zmarłej

Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania).

Opłaty
1 egzemplarz zwolniony z opłaty.

Termin załatwienia
Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy


Uwagi
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.

Podstawa prawna
Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r.)

Podstawa prawna
0Opracował
Z-ca kierownika USC Marian Pierzak.

Akceptował
Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek

Zatwierdził
0