OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA: Zakup energii elektrycznej

2013-12-18 1023
Art. czytany: 3993 razy

Numer ogłoszenia: 525226 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 518542 - 2013 data 13.12.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Łącznej, ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, fax. 041 2548977.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
• W ogłoszeniu jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Łączna jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi 824 kWh (w tym: taryfa C12b dzienna - 220 MWh, C12b nocna - 357 MWh, C11 - 41 MWh, B23 - 206 MWh) b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi: 253 MWh (w tym: Taryfa C11 - 61 MWh, C12a szczytowa - 1 MWh, C12a pozaszczytowa - 11 MWh, B 21 - 180MWh)...
• W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Łączna jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi 824 kWh (w tym: taryfa C12b dzienna - 220 MWh, C12b nocna - 357 MWh, C11 - 41 MWh, B23 - 181 MWh) b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, a także do dokonania zmian grup taryfowych dla poszczególnych obiektów Zamawiającego nie częściej niż raz na 12 miesięcy. 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi: 253 MWh (w tym: Taryfa C11 - 61 MWh, C12a szczytowa - 1 MWh, C12a pozaszczytowa - 11 MWh, B 21 - 180MWh). b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, a także do dokonania zmian grup taryfowych dla poszczególnych obiektów Zamawiającego nie częściej niż raz na 12 miesięcy..
Zmieniono również załączniki:
1, 3.1, 3.2, 4.1, 7.1, 7.1.1, 7.1.2, 7.2, 7.2.2