(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Przetargi
  • 2010r.
  • Przetarg nieograniczony pn. Odnowa miejscowości Kamionki


    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej, ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa miejscowości Kamionki.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Remont chodnika przy ul. Osiedlowej, 2 Budowa chodnika od Urzędu Gminy do kościoła przy drodze powiatowej Nr 0588T i Nr 0590T Zakres robót - roboty budowlane ujęte w przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projektach budowlano - wykonawczych..
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.22-1, 45.11.21.00-6, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.23.32.00-1.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł, słownie: siedemnaście tysięcy złotych.
    III.2) ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia drogowe wraz z dokumentem poświadczającym posiadanie takich uprawnień
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość 200.000, 00 zł. brutto każda oraz przedłoży zaświadczenia wydane przez Inwestorów tych robót, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz kadry kierowniczej wraz z uprawnieniami budowlanymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zatrudnionej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, lub w przypadku zatrudnienia osób innych podmiotów, wykazu tych osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( zaświadczenie podmiotu o przekazaniu tych osób do dyspozycji Wykonawcy na czas wykonywania zadania)
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: za okres 3 lat sprawozdanie finansowe lub inny dokument, za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, poświadczający że średnioroczne przychody zostały osiągnięte w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN za każdy rok, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o dysponowaniu środkami finansowymi na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto wynikająca z oferty ( zdolność kredytowa, środki własne ), dokument opłaty wraz z polisą że jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 300 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności również na kwotę 300 000,00 PLN, Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Inwestor wymaga przedłożenia takiej informacji od tych podmiotów
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna.
    IV.4.4.1 Termin otwarcia ofert: 23.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
    V.1. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w godz. 8:00 - 15:00 upoważniono w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - kierownika wydziału technicznego – Czesława Mazura, Tel. (041) 2548975, lub faksem (041) 2548977



    Data wprowadzenia: 2010-04-08 1431
    Data upublicznienia: 2010-04-08
    Art. czytany: 4995 razy

    » Dokumentacja techniczna cz.1 - rozmiar: 1353288 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.10 - rozmiar: 518902 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.11 - rozmiar: 533946 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.12 - rozmiar: 532072 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.13 - rozmiar: 493055 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.14 - rozmiar: 506579 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.15 - rozmiar: 430358 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.16 - rozmiar: 385375 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.17 - rozmiar: 21016427 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.18 - rozmiar: 1451161 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.19 - rozmiar: 1523164 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.2 - rozmiar: 5656521 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.20 - rozmiar: 665701 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.21 - rozmiar: 6585115 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.22 - rozmiar: 1445974 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.3 - rozmiar: 9028526 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.4 - rozmiar: 896746 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.5 - rozmiar: 794949 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.6 - rozmiar: 568353 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.7 - rozmiar: 472990 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.8 - rozmiar: 459704 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Dokumentacja techniczna cz.9 - rozmiar: 486107 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 95744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja techniczna Chodnik - rozmiar: 1747456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja techniczna ul. Osiedlowa - rozmiar: 1728512 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - rozmiar: 67072 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2010-04-08
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    27. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwala Nr 59/2020 II Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 17 kwietnia 2020 roku
    » SPRAWOZDANIE o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łączna za 2019 rok
    » Rb-28S sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych
    » Rb-27S sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych
    » Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI
    » Uchwała Nr 3116/2019 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach
    » Projekt Uchwały Rady Gminy Łączna w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łączna na lata 2020 - 2028
    » Projekt Uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia budżetu Gminy na 2020r.
    » Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego
    Urząd Gminy Łączna