A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Wykaz nieruchomości
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
  • Przetargi
  • 2016r..
  • Wykonanie strony internetowej dla Urzędu Gminy Łączna – laczna.pl

    Wykonanie strony internetowej dla Urzędu Gminy Łączna – laczna.pl
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie strony internetowej Urzędu Gminy Łączna –
    laczna.pl.
    Założenia techniczne dla projektu serwisu WWW
    Podstawowe funkcje serwisu internetowego: informacyjna, promocyjna, zarządzająca
    obiektem.
    Aplikacja do samodzielnego redagowania treści (CMS - Content Management
    System), która w sposób prosty oraz intuicyjny pozwoli aktualizować serwis bez
    znajomości zagadnień programistycznych.
    Technologia wykonania: System CMS wykonany przy użyciu najnowszych technologii.
    Styl graficzny: biznesowy, wizerunkowy, nowoczesny.
    Trzy etapowy proces tworzenia:
    • pierwszy etap – przygotowanie 2 projektów graficznych – do wyboru i akceptacji
    przez Zamawiającego
    • drugi etap – budowa strony
    • trzeci etap – dostosowanie strony dla osób niepełnosprawnych wg wymagań
    zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
    Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
    publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
    wymagań dla systemów teleinformatycznych
    Zarządzanie serwisem:
    • modułowa struktura systemu zapewniająca jego kompletność, umożliwiając
    jednocześnie jego późniejszą rozbudowę czy modyfikację,
    • tworzenie nowych bloków, kategorii, działów,
    • dokonywanie zmian (usuwanie, dodawanie, edycja) nazewnictwa działów oraz
    menu serwisu,
    • samodzielne przenoszenie działów/bloków z jednej na drugą stronę serwisu,
    • sortowanie działów i kategorii,
    • włączanie i wyłączanie poszczególnych działów na konkretnych podstronach,
    • serwis zoptymalizowany w celu poprawnego zaindeksowania treści przez
    wyszukiwarki i katalogi,
    • aktualizowanie zawartości informacyjnej i graficznej stron z poziomu przeglądarki
    internetowej,
    • osoba odpowiedzialna za tworzenie witryny nie musi znać jakichkolwiek zagadnień
    programistycznych. Wystarczy ogólna wiedza z zakresu obsługi komputera i
    prostych programów do edycji tekstu,
    • możliwość wstawiania kodu html (np. Facebook, mapy Google, Youtube)
    • spełnienie podstawowych wymogów bezpieczeństwa:
    1. logowanie
    2. historia logowania - zapis wszystkich prób autoryzacji
    3. system uprawnień - pozwala nadać uprawnienia do modyfikacji ustawień
    serwisu
    4. historia zmian dokonanych w serwisie
    5. oddzielenie systemu prezentacji od systemu zarządzania treścią
    6. restrykcyjna polityka zarządzania hasłami
    • obsługa wielu użytkowników
    • obsługa certyfikatu SSL
    Projekt graficzny serwisu powinien zapewniać:
    • krótki czas ładowania strony
    • jasny przekaz do kogo kierowany jest serwis
    • logiczny układ i jasna nawigacja
    • czytelny projekt
    • skalowanie interfejsu (strony) w zależności od rozdzielczości użytkownika i typu
    urządzenia, na którym strona będzie wyświetlana.
    Funkcjonalność strony:
    • Artykuły (możliwość komentowania przez użytkowników z opcją usuwania
    komentarzy przez administratora oraz możliwość blokady dodawania komentarzy
    pod poszczególnymi artykułami)
    • Dynamiczna mapa serwisu
    • Animowana galeria (łatwość obsługi: miniaturki, łatwość przeglądania, kategorie,
    automatyczne dostosowywanie rozmiarów zdjęć)
    • Formularz kontaktowy
    • Newsletter
    • Statystyki (z opcją edycji dla kogo będą widoczne)
    • Pliki do pobrania
    Hosting i domena będzie udostępniona przez Zamawiającego.
    Strona w polskiej wersji językowej z możliwością rozszerzenia o inne języki.
    Wymagana pełna dokumentacja systemu i instrukcja obsługi.
    Szkolenie z obsługi systemu CMS dla osoby odpowiedzialnej za uzupełnianie witryny w
    siedzibie zamawiającego.
    Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do projektów,
    grafik i innych elementów objętych ochroną praw autorskich.
    Wykonawca zobowiązuje się do udzielania nieodpłatnego wsparcia technicznego i pomocy
    w administrowaniu serwisem internetowym w trybie pomocy telefonicznej typu „hotline” od
    chwili zakończeniua jego wdrożenia przez okres 12 miesięcy.
    Poprzez udzielanie wsparcia technicznego należy rozumieć:
    • usuwanie wszelkich błędów technicznych odnalezionych w serwisie w trakcie jego
    użytkowania,
    • usuwanie wszelkich błędów technicznych odnalezionych w grach interaktywnych w
    trakcie ich użytkowania,
    • przywracanie serwisu do pełnej sprawności po ewentualnych atakach
    hackingowych i innych formach zewnętrznej interwencji w kodzie źródłowym i
    funkcjonalność serwisu,
    • dostosowywanie do ewentualnych zmian w sposobie działania przeglądarek i
    wyszukiwarek internetowych,
    • przywracanie serwisu do pełnej sprawności po ewentualnych błędach popełnionych
    podczas bieżącego administrowania serwisem,
    • dostosowywanie do ewentualnych zmian w przepisach określających wymagania
    stawiane serwisom internetowym instytucji wykonujących zadania publiczne,
    • konsultacji w zakresie bieżącej obsługi systemu CMS,
    • czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Urzędu z prośbą o pomoc techniczną nie
    może przekraczać 2 godzin, a usługa pomocy w trybie pomocy telefonicznej typu
    „hotline” musi być dostępna po upływie 2 godzin od zgłoszenia aż do usunięcia
    awarii i świadczona w godzinach 8.00-16.00
    Terminy wykonania Przedmiotu Zamówienia:
    I etap do dnia 2016.04.30
    ll etap do dnia 2016.06.30
    Ill etap do dnia 2016.08.31
    Ofertę cenową należy złożyć do dnia 31 marca 2016r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Łączna Kamionki 60. 26-140 Łączna. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego , nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis 'Oferta na wykonanie strony internetowej Urzędu Gminy Łączna'.


    Data wprowadzenia: 2016-03-10 1437
    Data upublicznienia: 2016-03-10
    Art. czytany: 1009 razy

    » formularz ofertowy - rozmiar: 15185 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna