A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Przetargi
  • 2017r.
  • Przetarg nieograniczony: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

    Ogłoszenie nr 610337-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.
    Gmina Łączna: „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁĄCZNA”
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Nie
    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
    działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
    zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
    marginalizowanych
    Nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
    kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
    przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
    przeprowadzenie postępowania
    Tak
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
    postępowania: Pełnomocnik Zamawiającego: New Power Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180A, 04-464
    Warszawa, faks 22 295 12 92, e-mail: r.burski@newpower.pl
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
    podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
    kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
    Europejskiej
    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łączna, krajowy numer identyfikacyjny 29101018000000, ul. Kamionki
    60 , 26140 Łączna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 25 48 960, e-mail
    k.pastuszka@bip.doc.pl, faks 41 25 48 977.
    Adres strony internetowej (URL): www.laczna.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
    postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
    innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
    przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
    odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
    zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
    zamawiających):
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
    adresem (URL)
    Tak
    www.uglaczna.bip.doc.pl
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia
    Tak
    www.uglaczna.bip.doc.pl
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
    adresem
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
    sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
    sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
    Adres:
    Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego New Power Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180 A, 04 – 464
    Warszawa pok. 214
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
    nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
    (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA
    POTRZEBY GMINY ŁĄCZNA”
    Numer referencyjny: T.260.8.2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    Nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
    wykonawcy:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów
    Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z
    przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 1) Gmina Łączna oraz jednostki
    wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o
    udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII
    ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁĄCZNA. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów
    przez poszczegółne Gminy i ich jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ.
    Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek
    organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze
    zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma
    stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów
    wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w
    okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 661 755,00 kWh. 2) Szacunkowa wartość
    zamówienia w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 152 203,65 zł. 3) Wykonanie
    czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do
    SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu
    Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii
    elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich
    niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży
    energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania
    Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z
    zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na
    podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w
    imieniu: • Zakładu Gospodarki Komunalnej 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy
    odbywa dla wszystkich punktów poboru się po raz kolejny. Wszystkie punkty poboru posiadają
    rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii
    elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony, umowy sprzedaży obowiązują do 31.12.217 r. nie ma
    konieczności wypowiadania tych umów. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Załączniku nr 1
    do SIWZ.
    II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
    Dodatkowe kody CPV:
    Kod CPV
    09300000-2
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT: 152203,65
    Waluta:
    PLN
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
    maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
    zakupów)
    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
    134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
    zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
    ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    miesiącach: lub dniach:
    lub
    data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia: 2018-12-31
    Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
    2018-01-01 2018-12-31
    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
    TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
    wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą
    koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną
    przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.
    Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego,
    że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w
    państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej
    wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z
    Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za
    realizację prac objętych uprawnieniem.
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: nie dotyczy
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: wykaz dostaw wykonanych, a w
    przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
    przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
    okresie co najmniej dwóch klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż co najmniej 0,3
    GWh w skali roku dla każdego odbiorcy. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w
    postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
    również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
    okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch klientów, na rzecz
    których prowadzona była sprzedaż co najmniej 0,3 GWh w skali roku dla każdego odbiorcy, wraz z
    podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz
    których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
    wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
    inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np.
    zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
    jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
    dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
    wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
    być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
    wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
    Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
    Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
    wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
    POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
    POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    Nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
    KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
    potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp W przypadku
    składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
    W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia
    dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
    KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    a) aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
    energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy
    z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub
    dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
    handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma
    siedzibę lub miejsce zamieszkania Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży
    kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku
    świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
    terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
    najmniej dwóch klientów, na rzecz których prowadzona była sprzedaż co najmniej 0,3 GWh w skali
    roku dla każdego odbiorcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów
    zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
    określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
    o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
    dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych
    lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
    wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku
    świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
    potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania ofert.
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
    POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
    KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
    stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
    zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
    łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna
    sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega
    na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie,
    będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
    realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty
    zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków
    udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o
    których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub
    zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę
    warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,
    zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten
    podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania
    odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa
    w ust. 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku
    istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
    zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) składa także oświadczenia w
    zakresie wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
    innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp oraz którego oferta została
    wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty
    wymienione w § 5 pkt 4 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r.,
    poz. 1126). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
    zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu,
    składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: ponoszą
    solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; zobowiązani
    są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
    Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia
    za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z
    innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z
    załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
    W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia w zakresie
    wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
    zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
    podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
    udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Podwykonawstwo. Wykonawca może
    powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
    podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) składa oświadczenia w zakresie wskazanym w zał.
    nr 3 i 4 do SIWZ Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których
    wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
    W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać podwykonawcom
    żadnej części zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
    którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w
    celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest
    obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
    samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca
    powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że
    wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest
    zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia
    podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
    z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Do oferty wykonawca dołącza aktualne
    na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje
    zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
    wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na
    zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
    spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: 1)
    oświadczenia w zakresie wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ Wykonawca, który polega na
    zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp oraz
    którego oferta została najwyżej oceniona, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty
    wymienione w pkt 5) 1 b,c. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
    podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
    postępowaniu: 1) oświadczenia w zakresie wskazanym w zał. nr 3 i 4 do SIWZ W przypadku
    wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia w zakresie wskazanym w
    załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
    Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
    wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
    postępowaniu (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie
    ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie przy czym
    koncesję na obrót energią elektryczną winien posiadać każdy z Wykonawców) oraz brak podstaw
    wykluczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt 5, 1) c powyżej składa:
    dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
    upadłości. 3) Dokument, o których mowa w pkt. 5, 2 a powyżej powinien być aktualny. 4) Jeżeli w
    kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
    osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, 2a) zastępuje
    się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
    osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
    złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
    zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
    wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5,3) stosuje się. Ocena warunków udziału
    w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Ustawie Pzp i
    Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
    może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r.,
    poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert pod względem
    kryterium ceny, a następie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako
    najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
    oceniona, do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów
    potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 od dnia przekazania. Zamawiający
    wymaga, aby dokumenty i oświadczenia złożone zostały w formie pisemnej i przesłane na adres
    Pełnomocnika Zamawiającego. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
    internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
    oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
    mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp (zgodnego z Załącznikiem nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem
    oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
    prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający
    wymaga złożenie niniejszego oświadczenia w formie pisemnej i przesłanie go na adres Pełnomocnika
    Zamawiającego.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
    Nie
    Informacja na temat wadium
    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
    katalogów elektronicznych:
    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
    elektronicznych:
    Nie
    Informacje dodatkowe:
    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    Nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców
    Kryteria selekcji wykonawców:
    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
    Umowa ramowa będzie zawarta:
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
    Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    Nie
    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
    dynamicznego systemu zakupów:
    Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
    katalogów elektronicznych:
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
    sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
    ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
    zamówienia:
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
    oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
    jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
    technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Czas trwania:
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    Cena 100,00
    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
    nieograniczony)
    Tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
    przeprowadzenia negocjacji
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Informacje dodatkowe
    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
    przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
    nagrody:
    Wstępny harmonogram postępowania:
    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
    Informacje dodatkowe:
    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
    odpowiadać wszystkie oferty:
    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
    zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Informacje dodatkowe:
    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
    elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
    wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
    postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Czas trwania:
    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
    Data: godzina:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
    zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmian (w granicach
    dyspozycji art. 144 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp): • zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub
    Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują
    się pisemnie o tych zmianach, • możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów poboru
    wymienionych enumeratywnie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ),
    które będzie dokonywane na podstawie zmiany załącznika nr 1 do Umowy bez konieczności
    renegocjowania warunków Umowy, tj. wg stawki za kWh energii elektrycznej przewidzianej w
    Umowie i wycenionej w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Zmiana nie może przekroczyć 15%
    punktów poboru wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i będzie następowała
    na podstawie aneksu do Umowy. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe
    jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu
    Ofertowym Wykonawcy. • zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują
    się pisemnie o tych zmianach, • z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę
    terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania
    zamówienia do 31.12.2018 r., • cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w
    formularzu oferty będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania
    energii elektrycznej podatkiem akcyzowym • cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie wyłącznie w
    przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2017-11-10, godzina: 12:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
    (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    Nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu
    > > polski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
    nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
    środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
    Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
    sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
    przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:


    Data wprowadzenia: 2017-11-02 1121
    Data upublicznienia: 2017-11-02
    Art. czytany: 59 razy

    » FORMULARZ OFERTY - rozmiar: 56320 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie wykonawcy - rozmiar: 20281 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie wykonawcy - rozmiar: 22426 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » POTWIERDZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA LUB WYKONYWANIA DOSTAW (sprzedaży) energii elektrycznej - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » P R O J E K T - UMOWA Nr _____ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ - rozmiar: 126158 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 200820 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - rozmiar: 222208 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » WYKAZ WYKONANYCH ORAZ WYKONYWANYCH DOSTAW (sprzedaży) energii elektrycznej - rozmiar: 40448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 9 do SIWZ – Informacja o podwykonawstwie - rozmiar: 34906 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna