A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Przetargi
  • 2017r.
  • INFORMCJA Z OTWARCIA OFERT: „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁĄCZNA”

    Warszawa, dnia 10.11.2017 r.

    INFORMCJA Z OTWARCIA OFERT

    Działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.).
    W dniu 10.11.2017 r. o godzinie 12:15 dokonano otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁĄCZNA”
    Wpłynęła 1 oferta:

    1. NOVUM S.A.
    ul. Racławicka 146
    02-117 Warszawa
    Cena brutto oferty: 183 303,49 zł





    - Wszystkie oferty wpłynęły w terminie oznaczonym w ogłoszeniu;
    - Wszystkie oferty zostały złożone w kopertach prawidłowo zamkniętych.

    Inne uwagi:
    1. Przed otwarciem ofert podano kwotę przewidzianą w budżecie zamawiającego na realizację zamówienia, która wynosiła 187 210,49 zł brutto.
    2. Wynik przetargu zostanie ogłoszony na stronie internetowej Gminy Łączna
    3. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.


    Data wprowadzenia: 2017-11-10 1322
    Data upublicznienia: 2017-11-10
    Art. czytany: 35 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna