A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Pytania i odpowiedzi nr 1: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 950 000 PLN dla Gminy Łączna
» Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej
» OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej
» Zarządzenie Nr 49 / 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 26 września 2017 roku w sprawie : zmian budżetu gminy na 20
» Zarządzenie Nr 48/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 08 września 2017 r. w sprawie : przeniesienia wydatków budżetu Gminy Łączna na 2017 rok
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • Nabór na stanowisko: Kierownik Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Kierownik Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    b) preferowane wykształcenie wyższe techniczne
    c) doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy dotyczącej przygotowania i realizacji inwestycji.

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
    a) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane,
    b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    c) doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pozyskiwanie środków pomocowych z Unii Europejskiej,
    d) znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji
    e) znajomość ekonomicznych aspektów planowania i realizacji inwestycji,
    f) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,
    g) znajomość zasad kosztorysowania,
    h) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji.
    Dodatkowym atutem będzie posiadanie przygotowania zawodowego upoważniającego do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta, kierownika budowy, i robót (dokument o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz wiedza i doświadczenie związane z pozyskiwaniem środków unijnych.
    Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) przygotowywanie i realizacja inwestycji gminnych,
    b) opracowywanie zakresów rzeczowych dla poszczególnych inwestycji
    c) monitorowanie przebiegu inwestycji programowych
    d) analizowanie harmonogramów rocznych inwestycji,
    e) opracowanie informacji na temat przebiegu inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym,
    f) opracowanie informacji i sprawozdania z realizacji inwestycji ujętych w budżecie gminy,
    g) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy,

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny,
    c) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na okres nieokreślony.

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego
    f) oświadczenie o niekaralności.

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej” drogą pocztową lub osobiście w kancelarii Urzędu do dnia 19 stycznia 2007r. O Zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom.. 692 359 680


    Data wprowadzenia: 2007-01-04 1213
    Data upublicznienia: 2007-01-04
    Art. czytany: 2507 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna