A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Wykaz nieruchomości
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2007R
  • ZARZĄDZENIE NR 65/2007 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 3 grudnia 2007r.

    ZARZĄDZENIE NR 65/2007
    WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
    z dnia 3 grudnia 2007r.

    w sprawie zmian ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro w następującym zakresie.

    Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) zarządzam, co następuje:


    § 1.
    W zarządzeniu Nr 37/07 Wójta Gminy Łączna z dnia 25 czerwca 2007 r. w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro wprowadza się następujące zmiany:

    1) § 2 ust 3 uzyskuje brzmienie:
    „ 3. Wniosek , o którym mowa w ust.2 Zarządzenia musi zawierać:
    1) dla zamówień o wartości poniżej 3000 euro netto:
    a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( ilościowo - jakościowy);
    b) termin realizacji przedmiotu zamówienia;
    c) aktualną wartość przedmiotu zamówienia oszacowaną na podstawie cen rynkowych;
    d) przeliczenie wartości zamówienia ze złotówek na równowartość wyrażoną w euro;
    e) wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia.
    2) dla zamówień o wartości powyżej 3000 euro netto a poniżej 14000 euro netto:
    a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( ilościowo- jakościowy);
    b) kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV);
    c) termin realizacji przedmiotu zamówienia;
    d) aktualną wartość przedmiotu zamówienia oszacowaną na podstawie cen rynkowych lub kosztorysu inwestorskiego;
    e) przeliczenie wartości zamówienia ze złotówek na równowartość wyrażoną w euro;
    f) wskazanie osoby, która dokonała ustalenia wartości zamówienia wraz z datą, kiedy wartość ta została ustalona.”

    2) w § 4 ust. 4-5 otrzymuje brzmienie:
    4. Pracownik merytoryczny winien poprzedzić dane zamówienie czynnościami mającymi na celu zbadanie konkurencyjności ceny przedmiotu zamówienia. Z przedsięwziętych czynności pracownik merytoryczne sporządza notatkę służbową opatrzoną podpisem pracownika merytorycznego oraz datą.
    5. Pracownik merytoryczny dokonuje wyboru oferty na podstawie danych zawartych w notatce określonej w ust. 4, przy zachowaniu należytej staranności i obiektywizmu. Z w/w notatką pracownik zapoznaje również kierownika zamawiającego.”

    3) w § 4 dodaje się ust. 6 i ust. 7 w następującym brzmieniu:
    6. Po uzyskaniu zgody kierownika zamawiającego pracownik merytoryczny udziela zamówienia.
    7. Cała dokumentacja z postępowania o zamówienie przechowywana jest u pracownika merytorycznego, który odpowiedzialny jest za jej realizację.”

    4) wzór wniosku stanowiącego załącznik nr 4 do zarządzenia Nr 37/07 Wójta Gminy Łączna z dnia 25 czerwca 2007 r. określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

    5) ilekroć w zarządzeniu mowa o inspektorze ds. zamówień publicznych należy przez to rozumieć Kierownika Wydziału Technicznego.

    § 2
    Pozostałe zapisy zarządzenia pozostają w mocy.

    § 3.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





















    Załącznik
    do Zarządzenia Nr65/2007
    Wójta Gminy Łączna


    ………………………..dnia…………
    ………………………………………
    Wnioskodawca

    Znak sprawy…………………….

    WNIOSEK
    do kierownika zamawiającego
    o dokonanie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 3.000 euro netto

    1.Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    2.Termin realizacji zamówienia…………………………………………….………………

    3.Szacunkowa wartość zamówienia: wartość brutto………………………………..…zł

    Wartość zamówienia netto w przeliczeniu na euro wynosi…………….euro netto.
    Średni kurs złotego do euro służący do przeliczenia wartości zamówienia przyjęty został zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r.
    ( Dz.U. z 2006 r., Nr 87, poz.610) i wynosi 4,3870 zł.
    Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu…………………………………………
    na podstawie………………………………………………………………………………….

    4.Osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia
    …………………………………………………………………………………………………


    ……………………………………
    (podpis i pieczęć pracownika
    merytorycznego)

    Wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody na przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z poźn. zm.)



    ………………………………………….
    data i podpis Kierownika
    zamawiającego


    * niepotrzebne skreślić


    Data wprowadzenia: 2008-02-06 1211
    Data upublicznienia: 2008-02-06
    Art. czytany: 1425 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna