A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Wykaz nieruchomości
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
  • Przetargi
  • 2008r.
  • Przetarg nieograniczony „Odnowa drogi gminnej Nr 00482T łączącej miejscowości Gózd z Jęgrzną w gminie Łączna Etap I w km 0+000 – 0+400”.

    Przetarg nieograniczony „Odnowa drogi gminnej Nr 00482T łączącej miejscowości Gózd z Jęgrzną w gminie Łączna Etap I w km 0+000 – 0+400”.

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
    Odnowa drogi gminnej Nr 00482T łączącej miejscowości Gózd z Jęgrzna gm. Łączna w km 0+000 – 0+580”.

    1.Zamawiający : Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26 – 140 Łączna

    2.Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony

    3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    4.Przedmiot zamówienia: „Odnowa drogi gminnej Nr 00482T łączącej miejscowości Gózd z Jęgrzną w gminie Łączna Etap I w km 0+000 – 0+400”.
    4a. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
    5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
    6. Termin wykonania robót: zakończenie robót 15 listopad 2008 roku.
    7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    7.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej 'ustawą', Zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za
    zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
    1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
    potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    Zamawiający żąda:
    1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
    te zostały wykonane należycie;

    - Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonywanych
    każda w ramach oddzielnej umowy odpowiadających swoim rodzajem robotom
    budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość
    200.000, 00 zł. netto każda;
    2). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
    z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
    niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
    czynności;
    3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

    7.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez
    Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
    2) informacji z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
    Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
    finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na
    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    - informacji z banku o dysponowaniu środkami finansowymi, jakimi dysponuje Wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 200 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki);
    3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na
    kwotę nie mniejszą niż wartość 150. 000,00 zł.

    Ocena spełnienia warunków:
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według
    kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.

    7.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    7.5. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
    1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie wykluczeniu na
    mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655 ).

    8. Informacje na temat wadium: Wysokość wadium 4000,00 ZŁ ( cztery tysiące złotych).
    9. Kryteria oceny oferty: kryterium - cena 90 pkt., gwarancja 10 pkt.

    10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Sekretariat Urząd Gminy Łączna, termin składania ofert , termin otwarcia ofert
    10.1.Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj., w sekretariacie Urzędu Gminy, Kamionki 60 (I piętro), w nieprzekraczalny terminie do dnia 10 października 2008 r do godz. 1030
    10.2.Za oferty złożone w terminie uznaje się wyłącznie oferty, które znajdą się w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie U.G (I piętro) do 10.10.2008 r. godz. 1030
    10.3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2008 r. godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego tj. budynek Nr 2 – sala konferencyjna OSP.

    11. Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
    12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Nie dotyczy.
    13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    14. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Czesław Mazur ( Tel. 041- 254 89 75 )
    Łączna, 2008.09.16 Zatwierdził
    Wójt Gminy Łączna
    Romuald Kowaliński


    Data wprowadzenia: 2008-09-17 1415
    Data upublicznienia: 2008-09-17
    Art. czytany: 1376 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 26624 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Projekt cz. 1 - rozmiar: 32248 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 10 - rozmiar: 96980 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 2 - rozmiar: 38450 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 3 - rozmiar: 34665 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 4 - rozmiar: 105891 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 5 - rozmiar: 118067 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 5 - rozmiar: 111014 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 6 - rozmiar: 130339 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 7 - rozmiar: 60986 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 8 - rozmiar: 114832 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt cz. 9 - rozmiar: 132491 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » SIWZ - rozmiar: 78848 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - rozmiar: 68608 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2008-09-17
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    16. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna