(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2008R
  • ZARZĄDZENIE NR 15 / 2008 Wójta Gminy Łączna z dnia 18 czerwca 2008 r.

    ZARZĄDZENIE NR 15 / 2008

    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 18 czerwca 2008 r.

    w sprawie powołania Gminnej Komisji Oceniającej d/s oceny ofert składanych w procedurze CPP w ramach Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich Programu Integracji Społecznej

    W związku z przystąpieniem do wykonywania Programu Integracji Społecznej stanowiącego część Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich finansowanego z umowy pożyczki nr 7358 POL, zawartej w dniu 07 kwietnia 2007 r. pomiędzy Rządem Polskim a Międzynarodowym Bankiem Odbudowy i Rozwoju, w oparciu o Porozumienie zawarte między Gmina Łączna a Zarządem Województwa Świętokrzyskiego z dnia 18.01.2008, działając na podstawie art. 7 ust.1, art. 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001, nr 142, poz. 1591
    z późniejszymi zmianami) oraz zatwierdzonego „Podręcznika Operacyjnego Realizacji Programu Integracji Społecznej” zarządzam co następuje.

    § 1.
    Powołuję Komisję Oceniającą do oceny składanych ofert w procedurze CPP w ramach Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich Programu Integracji Społecznej
    w następującym składzie:
    1. Mirosław Kopytek – Przewodniczący Komisji
    2. Anna Łubek – Sekretarz Komisji
    3. Anna Chudzik – Członek Komisji
    4. Dariusz Dąbek – Członek Komisji
    5. Rafał Graczkowski – Członek Komisji
    § 2.
    Upoważniam Komisję Oceniającą do przeprowadzenia oceny zgłoszonych ofert, w tym
    w szczególności do:
    - sprawdzenia kompletności oferty,
    - oceny ofert z użyciem ustalonych kryteriów technicznych zawartych w zaproszeniu do składania ofert,
    - ustalenia rankingu kwalifikujących się ofert i dokonania wyboru oferty (ofert) najkorzystniejszej,
    - przygotowania raportu z oceny ofert zawierającego wskazania najkorzystniejszej oferty (ofert), oraz do uzasadnienia wyboru najkorzystniejszej oferty (ofert),
    - przeprowadzeniu negocjacji celem ustalenia ostatecznego kształtu umowy (jeżeli zachodzi taka potrzeba).

    § 3.
    W celu zapewnienia niezbędnej obiektywności oceny złożonych ofert ustalam następujące formularze i dokumenty regulujące prace Komisji Oceniającej, a mianowicie:
    1. Kryteria oceny technicznej zawarte w Zaproszeniu do składania ofert – pkt 6 (załącznik nr 1),
    2. Kryteria oceny ofert (merytoryczne) zawarte w Zaproszeniu do składania ofert - pkt 7 (załącznik nr 2),
    3. Raport z Oceny Ofert (załącznik nr 3),
    4. Oświadczenie o bezstronności członka Komisji Oceniającej (załącznik nr 4)
    5. Informacja o członkach Komisji oceniających poszczególne oferty (załącznik nr 5).

    §4.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


    Załącznik 1.


    Kryteria oceny technicznej
    (na podstawie pkt 6 Zaproszenia do składania ofert na usługi integracji społecznej)


    w odniesieniu do części I ( pkt. 4.1)
    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    2. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    3. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    4. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć


    w odniesieniu do Części II ( pkt. 4.2)
    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    2. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    3. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    4. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

    w odniesieniu do Części III (pkt. 4.3)
    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    2. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    3. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    4. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć



























    Załącznik 2.

    Kryteria oceny merytorycznej
    (na podstawie pkt 7 Zaproszenia do składania ofert na usługi integracji społecznej)

    W celu określenia mocnych i słabych stron usługi określa się następujące kryteria oceny:
    - zapisy przedstawionej oferty zawarte w ofercie technicznej i finansowej,
    - współpraca z partnerami lokalnymi,
    - oferowana jakość usług,
    - innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp),
    - trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu),
    - dostępność do świadczenia usług dla potencjalnych beneficjentów,
    - ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

    Załącznik 3.
    Raport z Oceny Ofert

    Komisja Oceniająca, powołana celem wyboru usługodawców realizujących Program Integracji Społecznej stanowiącego część Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich, finansowanego z umowy pożyczki nr 7358 POL, zawartej w dniu 07 kwietnia 2007 r. pomiędzy Rządem Polskim a Międzynarodowym Bankiem Odbudowy i Rozwoju dokonała oceny ofert złożonych w odpowiedzi na Zaproszenie do składania ofert ogłoszone przez Wójta Gminy Łączna

    Komisja pracowała w składzie:
    Lp. Imię i Nazwisko Instytucja, funkcja
    1 Mirosław Kopytek Urząd Gminy Łączna, Sekretarz Gminy
    2 Anna Łubek Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Wokół Łysej Góry”, Biuro Zarządu i Projektu w Bielinach, Koordynator Gminny
    3 Anna Chudzik Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Lokalnych „Łączna”, Prezes
    4 Dariusz Dąbek Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Wokół Łysej Góry”, Prezes Zarządu
    5 Rafał Graczkowski Stowarzyszenie „Klub Debata Decyzja Działanie”, Prezes Zarządu


    1. Nazwa Konkursu:
    (nazwa nadana przez Zamawiającego)




    2. Całkowity koszt szacunkowy:
    3. Określenie części zamówienia:
    Część I –
    Część II –
    Część III





    4. Czas realizacji usług: Część I –
    Część II –
    Część III -
    5. Termin i miejsce publikacji Zaproszenia
    6. Termin upływu składania wniosków
    7. Czas pracy komisji konkursowej Od (data) – do (data)
    8. Liczba ofert nadesłanych w terminie (w podziale na Łącznie złożone [x] ofert, w tym
    • na część I – [x] ofert
    • na część II – [x] ofert
    • na część III – [x] ofert


    Ocena ofert złożonych w ramach części I.

    1. Usługodawcy,
    którzy złożyli oferty: 1. ….






    2. Usługodawcy spełniający kryteria techniczne:
    (zgodnie z rezultatem oceny w Załączniku nr 1)




    3. Ostateczny ranking ofert
    (nazwa usługodawcy) Mocne strony Słabe strony Nr w rankingu































    4. Rekomendacja Komisji Oceniającej:

    Mając na względzie wynik oceny ofert Komisja, niniejszym rekomenduje zawarcie umów z w ramach części I z poniższymi usługodawcami:
    Nazwa Usługodawcy Adres Cena brutto oferty:
    1.



    2.



    3.






    Ocena ofert złożonych w ramach części II.

    1. Usługodawcy,
    którzy złożyli oferty:



    2. Usługodawcy spełniający kryteria techniczne:
    (zgodnie z rezultatem oceny w Załączniku nr 1)



    3. Ostateczny ranking ofert
    Nazwa usługodawcy Mocne strony Słabe strony Nr w rankingu















    4. Rekomendacja Komisji Oceniającej:

    Mając na względzie wynik oceny ofert Komisja, niniejszym rekomenduje zawarcie umów z w ramach części II z poniższymi usługodawcami:
    Nazwa Usługodawcy Adres Cena brutto oferty:
    1.

    2.

    3.





















    Ocena ofert złożonych w ramach części III.

    5. Usługodawcy,
    którzy złożyli oferty:



    6. Usługodawcy spełniający kryteria techniczne:
    (zgodnie z rezultatem oceny w Załączniku nr 1)



    7. Ostateczny ranking ofert
    Nazwa usługodawcy Mocne strony Słabe strony Nr w rankingu















    8. Rekomendacja Komisji Oceniającej:

    Mając na względzie wynik oceny ofert Komisja, niniejszym rekomenduje zawarcie umów z w ramach części III z poniższymi usługodawcami:
    Nazwa Usługodawcy Adres Cena brutto oferty:
    4.

    5.

    6.




    Załączniki do Protokołu:
    Załącznik nr 1 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części I
    Załącznik nr 2 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części II
    Załącznik nr 3 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części III

    Podpisy Członków Komisji
    1. ……………………………………………….
    2. ……………………………………………….
    3. ……………………………………………….
    4. ………………………………………………
    5. ………………………………………………

    …………………………..
    (miejscowość, data)
    Załącznik nr 1 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części I
    Oferta nr 1
    Tak/Nie Oferta nr 2
    Tak/Nie Oferta nr 3
    Tak/Nie Oferta nr 4
    Tak/Nie
    Wymogi Formalne
    Usługodawca spełnia wymogi dotyczące kwalifikowalności
    [Inne wymogi formalne, np. kwestionariusz dot. kwalifikowalności ]
    Kryteria Oceny Technicznej
    Zgodność z warunkami realizacji i żądanym zakresem usług
    a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    Odpowiednia liczba kompetentnego personelu
    b. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    Posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej i wyposażenia
    c. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    Przyjęta metodologia pozwala na realizację przedsięwzięcia
    d. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
    Inne kryteria…
    Oferta kwalifikuje się do dalszego etapu procedury


    Podpis Przewodniczącego Komisji Oceniającej: …………………………………………………..




    Załącznik nr 2 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części II
    Oferta nr 1
    Tak/Nie Oferta nr 2
    Tak/Nie Oferta nr 3
    Tak/Nie Oferta nr 4
    Tak/Nie
    Wymogi Formalne
    Usługodawca spełnia wymogi dotyczące kwalifikowalności
    [Inne wymogi formalne, np. kwestionariusz dot. Kwalifikowalności ]
    Kryteria Oceny Technicznej
    Zgodność z warunkami realizacji i żądanym zakresem usług
    e. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    Odpowiednia liczba kompetentnego personelu
    f. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    Posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej i wyposażenia
    g. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    Przyjęta metodologia pozwala na realizację przedsięwzięcia
    h. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
    Inne kryteria…
    Oferta kwalifikuje się do dalszego etapu procedury


    Podpis Przewodniczącego Komisji Oceniającej: …………………………………………………..




    Załącznik nr 3 - Arkusz zbiorczy oceny ofert dla części III
    Oferta nr 1
    Tak/Nie Oferta nr 2
    Tak/Nie Oferta nr 3
    Tak/Nie Oferta nr 4
    Tak/Nie
    Wymogi Formalne
    Usługodawca spełnia wymogi dotyczące kwalifikowalności
    [Inne wymogi formalne, np. kwestionariusz dot. Kwalifikowalności ]
    Kryteria Oceny Technicznej
    Zgodność z warunkami realizacji i żądanym zakresem usług
    i. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
    Odpowiednia liczba kompetentnego personelu
    j. dysponowanie kadrą o odpowiednich względem prowadzonych zajęć kwalifikacjach lub doświadczeniach
    Posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej i wyposażenia
    k. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową
    Przyjęta metodologia pozwala na realizację przedsięwzięcia
    l. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
    Inne kryteria…
    Oferta kwalifikuje się do dalszego etapu procedury


    Podpis Przewodniczącego Komisji Oceniającej: …………………………………………………..



    Załącznik nr 4.
    Oświadczenie o bezstronności


    Po zapoznaniu się z zasadami pracy Komisji Oceniającej oraz z ofertami zgłoszonymi na Zaproszenie do składania ofert na usługi integracji społecznej z dnia 27.05.2008 oświadczam,

    iż ja .............................................................................................................
    (imię i nazwisko)

    .................................................................................................................................
    ( adres zamieszkania)
    zatrudniony w ...........................................................................................................................................................................................................

    1. nie jestem / jestem zatrudniony w Urzędzie Gminy Łączna lub jednostce podległej (jeśli tak proszę podać nazwę jednostki ...............................................................................................)
    2. nie jestem osobiście jak i członkowie mojej najbliższej rodziny w sposób bezpośredni związany/a z oferentem (jeśli tak wymienić nazwę oferenta: ......................................................................................................................................................)
    3. nie brałem/am udziału w przygotowaniu oferty w żadnej formie (jeśli tak wymienić nazwę oferenta: .......................................................................................................................................)
    4. nikt z przedstawicieli oferentów nie kontaktował się ze mną w sprawie zgłoszonej oferty (jeśli tak wymienić nazwę oferenta: .....................................................................................................)

    Oświadczam również, że nie będę ani członkowie mojej rodziny w sposób bezpośredni uczestniczył w realizacji usług, które uzyskają wsparcie finansowe w ramach niniejszego Konkursu.

    Ponadto, zobowiązuję się do nieujawniania przebiegu prac Komisji Oceniającej osobom trzecim.



    Data i miejsce Podpis



    Załącznik 5.
    Informacja o członkach Komisji oceniających poszczególne oferty
    Nazwa oferenta i numer oferty
    ..............................................

    Imię i nazwisko członka komisji
    ..............................................

    Imię i nazwisko członka komisji
    ..............................................

    Imię i nazwisko członka komisji
    ..............................................

    Imię i nazwisko członka komisji
    ..............................................

    Imię i nazwisko członka komisji
    1. podpis podpis podpis podpis podpis
    2. podpis podpis podpis podpis podpis
    3. podpis podpis podpis podpis podpis
    4. podpis podpis podpis podpis podpis
    5. podpis podpis podpis podpis podpis
    6. podpis podpis podpis podpis podpis
    7. podpis podpis podpis podpis podpis
    8. podpis podpis podpis podpis podpis
    9. podpis podpis podpis podpis podpis
    10. podpis podpis podpis podpis podpis
    11. podpis podpis podpis podpis podpis
    12. podpis podpis podpis podpis podpis

    .....................................................
    Data i podpis Przewodniczącego Komisji Oceny



    Data wprowadzenia: 2009-03-19 1334
    Data upublicznienia: 2009-03-19
    Art. czytany: 2927 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2009-03-19
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna