A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2008R
  • ZARZĄDZENIE NR 23 / 2008 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 11 września 2008 r.

    ZARZĄDZENIE NR 23 / 2008

    WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
    z dnia 11 września 2008 r.
    w sprawie powołania Komisji ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna.
    Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 z późn. zm.) oraz uchwały Nr 41/IX/2007 Rady Gminy w Łącznej dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna zarządzam, co następuje:



    § 1.
    Powołuję Komisję ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna w składzie:

    1. Teodor Niciński – Inspektor ds. Budownictwa i Ochrony Środowiska w Wydziale
    Technicznym Urzędu Gminy w Łącznej
    Przewodniczący Komisji

    2. Grzegorz Giza – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    Członek Komisji

    § 2.
    Do składu Komisji, która dokonywać będzie rekontroli powołuje się dodatkowo funkcjonariusza Komisariatu Policji w Suchedniowie Krzysztofa Berusa.

    § 3.
    W posiedzeniach i przeglądach Komisji z głosem doradczym mogą uczestniczyć sołtysi i radni przedmiotowych miejscowości.

    § 4.
    Do zadań Komisji należy:
    1. Ocena zagrożeń ładu i porządku na terenie gminy,
    2. Opiniowanie projektów uchwał i zarządzeń podejmowanych w zakresie porządku i czystości w gminie,
    3. Przegląd i kontrola nieruchomości celem realizacji nadzoru wynikającego z uchwalonego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna,
    4. Wykonywanie, zleconych przez Wójta Gminy Łączna innych niż wymienionych w pkt 1-3 zadań dotyczących porządku i czystości na terenie gminy.

    § 5.
    Regulamin pracy Komisji stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

    § 6.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





    Załącznik
    do Zarządzenia Nr 23/2008
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 11 września 2008r.



    Regulamin pracy
    Komisji ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna

    § 1.

    1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący.
    2. Komisja pracuje w minimalnym dwuosobowym składzie.
    3. Podstawowym obowiązkiem członka Komisji jest sumienne wykonywanie powierzonych
    przez Wójta Gminy Łączna zadań.

    § 2.

    Komisja prowadzi nadzór wynikający z uchwalonego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna poprzez wyrywkowe przeglądy i lustracje nieruchomości na terenie gminy Łączna.

    § 3.

    W uzasadnionych przypadkach ,,Komisja” może posiłkować się operatem
    sporządzonym przez pracowników innych instytucji.

    § 4.

    W przypadkach spornych, przy ewentualnym zakwestionowaniu przez
    właściciela nieruchomości dokonanego przeglądu lub kontroli, Przewodniczący zwołuje posiedzenie ,,Komisji” z udziałem członka Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska lub członka innych organów.

    § 5.

    Z przeglądów i kontroli Komisja sporządza protokół, który podpisują wszyscy obecni członkowie Komisji.

    § 6.

    Właściciel nieruchomości jest uprawniony do złożenia zarzutów do dokonanego przeglądu lub kontroli, wprost do protokołu z przeglądu bądź w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu pisemnie do Urzędu Gminy w Łącznej.


    § 7.

    Raz na pół roku Komisja przedstawia Wójtowi Gminy Łączna pisemne sprawozdanie z przeprowadzonych kontroli.

    § 8.

    Obsługę kancelaryjną prac Komisji zapewnia Urząd Gminy w Łącznej.



    Data wprowadzenia: 2009-04-07 1211
    Data upublicznienia: 2009-04-07
    Art. czytany: 773 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna