(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
» UCHWAŁA NR LXIII/367/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 18 marca 2024 r.
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2009
  • Uchwała Nr XXV/10/2009 Rady Gminy w Łącznej z dnia 19 lutego 2009 r

    Uchwała Nr XXV/10/2009
    Rady Gminy w Łącznej
    z dnia 19 lutego 2009 r
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2009 rok

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 86, art. 165, art. 166 ust. 1, art. 173 ust. 1, art. 174 ust.2, 3, art. 184 ust. 1, pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 lit. a i b, 11, 12, 13, 14, 15, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3, art. 188 ust. 2, pkt 1, pkt 2, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, ze zm.)

    Rada Gminy uchwala, co następuje:
    § 1
    Dochody budżetu gminy w wysokości 10.800.000 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 10.800.000 zł
    b) dochody majątkowe 0
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2
    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 14.200.000 zł,
    z tego:
    a) wydatki bieżące 9.710.000 zł
    w tym:
     wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 4.932.722 zł
     dotacje 274.087 zł
     wydatki na obsługę długu 240.000 zł
    b) wydatki majątkowe 4.490.000 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2.
    2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009 – 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a – wydatki inwestycyjne jednoroczne.






    § 3
    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 3.400.000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1) zaciąganych kredytów w kwocie - 1.907.100 zł,
    2) pożyczek w kwocie - 1.400.000 zł,
    3) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 92.900 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 4.192.900 zł, rozchody w wysokości 792.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 80.000 zł,
    2) celową w wysokości - 2.000 zł,
    z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe.

    § 5
    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
    2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.
    § 6
    Ustala się dochody w kwocie 48.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 50.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
    § 7
    1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie dla:
    1) zakładów budżetowych: przychody – 901.050 zł, wydatki – 900.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7,
    2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 120.000 zł; wydatki – 120.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
    § 8
    1. Dotacje przedmiotowe dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    1) z tytułu dopłaty do cen wody. - 80.000 zł;
    2) z tytułu dopłaty do cen ścieków - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 9.


    2. Dotacje podmiotowe dla:
    1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 10.
    3. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 644.087 zł, zgodnie załącznikiem nr 11.
    § 9
    1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
    1) przychody - 7.000 zł,
    2) wydatki - 0 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 12.
    § 10
    Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
    1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 100.000 zł;

    2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 3.307.100 zł;

    3)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 792.900 zł;

    § 11

    Upoważnia się Wójta do:
    1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 100.000 zł,
    2) zaciągania zobowiązań:
    a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne do wysokości określonej w załączniku nr 3,
    b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania Gminy i termin zapłaty upływa w 2010 roku
    3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania planowanych wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
    4) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu,
    4a) do wprowadzania nowych zadań inwestycyjnych rocznych,
    5) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planach dochodów własnych tych jednostek,
    6) przekazania kierownikom jednostek budżetowych, zakładów budżetowych uprawnień do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym (2010)
    7) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
    § 12
    Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.
    § 13
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2009 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.








    Przewodniczący Rady Gminy



    Data wprowadzenia: 2009-06-16 1446
    Data upublicznienia: 2009-06-16
    Art. czytany: 2828 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2009-06-16
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna