A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Wykaz nieruchomości
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2010R
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2010 Wójta Gminy Łączna z dnia 26 listopada 2010 roku

    ZARZĄDZENIE NR 53/2010
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 26 listopada 2010 roku

    w sprawie: powołania Komisji do likwidacji pieczęci w Urzędzie Gminy Łączna.

    Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 22 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Łącznej, w brzmieniu stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 53/2007 Wójta Gminy Łączna z dnia 28 września 2007 roku zarządzam, co następuje:

    § 1
    Celem likwidacji pieczęci w Urzędzie Gminy Łączna powołuję Komisję w składzie:
    1. Marian Pierzak – Przewodniczący Komisji
    2. Joanna Paryska – Członek Komisji
    3. Jasińska Renata – Członek Komisji.
    § 2
    Zadaniem Komisji jest fizyczne zniszczenie pieczęci (nagłówkowych, imiennych do podpisu, stempli), wycofanych z użycia, nieaktualnych, zbędnych lub zniszczonych, uniemożliwiające ich dalsze używanie.

    § 3
    Komisja sporządzi protokół ze swych czynności, zawierający informację o miejscu i sposobie zniszczenia pieczęci oraz ich wykaz.

    § 4
    Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji do przedłożenia Wójtowi protokołu z przeprowadzonej likwidacji.

    § 5
    Ustalam termin likwidacji pieczęci do dnia 31 grudnia 2010r.

    § 6
    Wykonanie Zarządzenia zlecam Przewodniczącej Komisji.

    § 7
    Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

    § 8
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



    Data wprowadzenia: 2011-01-03 0928
    Data upublicznienia: 2011-01-03
    Art. czytany: 1537 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna