A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Przetargi
  • 2013r.
  • Przetarg nieograniczony na dowóz dzieci

    SPECYFIKACJA
    ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA





    Gmina Łączna zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci .

    1. Zamawiający : Gmina Łączna
    Kamionki 60.
    26-140 Łączna
    woj. Świętokrzyskie
    tel. 0-41 2548 960
    strona internetowa BIP: http:/uglaczna.bip.doc.pl
    2. Wybór trybu : przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 ustawy - Prawo zamówień
    publicznych o wartości poniżej 200.000 euro

    3. Przedmiot zamówienia : dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej,
    oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe
    w roku szkolnym 2013/2014.


    Zamawiający przyjmuje, że dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z poniżej opracowanymi trasami:

    Trasa I. Zagórze – Zaskale – Gimnazjum i powrót tą samą trasą
    ( I autobus 50 miejsc siedzących)

    (kurs 1.)
    Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. IV-VI i gimnazjalnych do szkoły na godz. 7.30 oraz odwóz dzieci tą samą trasą rozpoczynając od Gimnazjum w godz.13.00 – 15.00.
    Planuje się odjazd ok. godz. 7.00 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym).
    (kurs 2.)
    Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. 0-III do szkoły na godz. 8.20 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 – 14.00.
    Planuje się odjazd ok. godz. 7.50 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym).

    Trasa II. Klonów (szkoła ) – Jęgrzna - Gózd (szkoła) – Zalezianka – Wystepa – Kamionki
    Gimnazjum ( II autobus 55 miejsc siedzących )

    A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I – III Gimnazjum i IV-VI SP do szkoły ( nowo wybudowany kompleks w Kamionkach) na godz. 7.30 (odjazd z Klonowa ok. godz.6.50 ) oraz

    B/ dwa odwozy dzieci z Gimnazjum i SP ok. 13.00 - 15.00 do Klonowa przez Zaleziankę, Występę, Gózd oraz drugi kurs z Gimnazjum do Klonowa przez Gózd , Jęgrzną.

    Trasa III. Klonów (Budy i Kolonia) – Gózd - Łączna – Osełków - Szkoła w Łącznej ( BUS ok. 30 miejsc siedzących )

    A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I – III Gimnazjum z Jęgrznej ( ok. godz. 6.50 )
    i Gozdu do Gimnazjum w Kamionkach ( nowo wybudowany kompleks ) oraz
    drugi przywóz dzieci 0-III z Klonowa (Budy, Kolonia ok. godz. 7.25 ) przez SP Gózd – Stawik – Osełków do SP w Łącznej ( nowo wybudowany kompleks ) na godz. 8.20.

    B/ dwa odwozy : pierwszy dzieci 0-III do Klonowa (ok. godz. 13.00 ) przez Osełków, Stawik i SP Gózd oraz drugi kurs ( ok. godz. 14.00 – 15.00) z I-III Gimnazjum do Zalezianki.



    4. Termin wykonania zamówienia:

    a) Termin realizacji usługi : rok szkolny 2013/2014 tj. od dnia 02.09.2013r. do dnia 27.06.2014r.
    b) Dowóz dzieci będzie się odbywał tylko w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy świątecznej (23 - 31 grudzień 2013r.) ferii zimowych (03 -16.02.2014r.), wiosennej przerwy świątecznej (17 - 22.04.2014r.).

    5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę :
    1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4) oświadczenie o nie wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) – załącznik 2a.
    5) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 2 b do SIWZ)
    6. Ponadto do oferty należy załączyć następujące oświadczenie:
    - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia
    2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zał.2.
    - wykaz sprzętu do przewozu dzieci ( posiadanej bazy transportowej );
    - wykaz osób (kierowców) i dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć
    w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane Prawem.

    Ocena spełnienia warunków:
    Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium „spełnia „ lub „nie spełnia”.

    7. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami:
    Zamawiający przewiduje możliwość porozumiewania się z Wykonawcami telefonicznie / 0-41 2548 961/, faxem: /0- 41 2548 977/, drogą elektroniczną: m.kopytek@bip.doc.pl .

    8. Wymagania dotyczące wadium:
    W warunkach przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium.



    9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
    Bieg tego terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

    10. Opis sposobu przygotowania ofert:
     ofertę należy złożyć na „formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji,
     oferta winna zawierać w formie załączników wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 i 6,
     oferta oraz wszystkie załączniki powinny być spięte lub zszyte, napisane w języku polskim, czytelnie oraz podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wszelkie skreślenia winny być zaparafowane przez osobę uprawnioną,
     oferta powinna zawierać wartość netto oraz brutto – wyrażoną w PLN,
     Wykonawca winien złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
     Ofertę należy składać w dwóch kopertach:
    - wewnętrzna opisana adresem oferenta;
    - zewnętrzna z hasłem: „Przetarg na dowóz dzieci do szkół w Gminie Łączna”
     dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej.

    11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
    - oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Łączna w terminie do dnia
    25 lipca 2013r. do godz. 12.00 (oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania i uznane za nieważne).
    - otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2013r. o godz. 12.15 w Urzędzie Gminy Łączna budynek Nr 1, pokój Nr 2.

    12. Sposób obliczania ceny:
    1. W cenę należy wliczyć wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia.
    2. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
    Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
    3. Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.

    13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, znaczenie
    kryteriów i sposób oceny ofert.

    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

    - cena - 100 pkt.,

    2. Ocena ofert zostanie dokonana według następujących zasad:

    oferowana cena najniższa
    Wartość punktowa oferty = ------------------------------------------- x 100 pkt.
    cena badanej oferty

    Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów.
    Ocenie będą podlegały tylko oferty zgodne ze SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień
    publicznych.


    14. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

    1) Otwarcie ofert jest jawne.
    2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    3) Przy otwieraniu ofert podaje się nazwy (firmy) i adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, warunków płatności zawartych w ofertach.
    4) Informacje o których mowa w pkt. 2, doręcza się oferentom, którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert, na ich wniosek.
    5) W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od oferenta udzielenia wyjaśnień dotyczącej treści złożonej przez niego oferty.
    6) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie „prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 r., z późniejszymi zmianami, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą.

    15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

    16. Istotne postanowienia umowy:
    a) Treść planowanej do zawarcia umowy stanowi załącznik Nr 3 do
    niniejszej specyfikacji,
    b) Zamawiający zapewnia dzieciom opiekunów w czasie dowozu,

    c) Od oferenta wymaga się aby dowóz realizowany był autobusami z liczbą
    miejsc siedzących odpowiednio co najmniej 50 i 55 i busem z ilością miejsc siedzących
    co najmniej 30.

    d) Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
    - gdy ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu ilość kursów Zamawiający dopuszcza
    możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego;

    17. Rodzaj rozliczenia walutowego:
    Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą jedynie w walucie PLN. – złotych polskich.
    Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.

    18. Ochrona prawna Wykonawcy:
    Wykonawcy w toku postępowania przysługuje ochrona prawna określona w dziale VI
    ustawy Prawo zamówień publicznych - „Środki ochrony prawnej' oraz przepisy Kodeksu
    cywilnego.

    Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych
    ( Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).



    Łączna, dn. 15 lipca 2013r.

    ZATWIERDZAM

    ............................................
    ( Wójt Gminy Łączna )

    Opracował:
    Mirosław Kopytek
    Sekretarz Gminy


    Załączniki :
    1. Formularz ofertowy
    2. Druki oświadczeń Wykonawcy
    3. Projekt umowy


    Załącznik Nr 1.

    ………..………. dn. ……………..
    ...............................................
    (nazwa, adres, telefon, Regon Wykonawcy)

    FORMULARZ OFERTOWY

    Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci do szkoły z dnia 15 lipca 2013r. na dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej i Szkoły Podstawowej w Goździe
    w r. szk. 2013/2014 informujemy, że:


    Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia objętego ogłoszeniem zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia w cenie ofertowej :

    ......................... zł/dzień x 190 dni nauki szkolnej = ………………………………. zł OGÓŁEM

    z OGÓŁEM podatek vat ......... % w wysokości ......................... zł

    Łącznie oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto : .................. zł

    (słownie zł: .........................................................................................................................)

    Termin wykonania zamówienia …………….…..………..…… Warunki płatności………………………


    1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
    2. Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą na czas wskazany
    w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
    3. Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany.
    4. Nasza oferta zawiera ............ stron.






    .................................................................
    (pieczęć i podpisy osób uprawnionych
    do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)










    Załącznik Nr 2.

    ................................., dnia ................
    .............................................
    / pieczęć Wykonawcy /




    O Ś W I A D C Z E N I E



    Niniejszym, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
    publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), oświadczamy, co następuje:

    1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    Przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

    2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie.

    3. Dysponujemy potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia.






    Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:

    ……………..……………………….














    Załącznik Nr 2a.

    ................................., dnia ................
    .............................................
    / pieczęć Wykonawcy /







    O Ś W I A D C Z E N I E



    Niniejszym, oświadczamy, że :
    Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
    24 ust. 1 – 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759
    z późn. zm.).










    Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:

    ……………..……………………….












    Załącznik Nr 2b.

    -----------------------------------------------------
    Część A
    ..........................................
    nazwa firmy


    Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej *

    Niniejszym oświadczam, że nie należę do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm).*


    Data.................................... ........................................................
    Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
    do występowania w imieniu Wykonawcy





    -----------------------------------------------------
    Część B

    ..........................................
    nazwa firmy

    Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 *

    Niniejszym oświadczam, że należę do grupy kapitałowej w związku z czym podaję listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm).

    1. …………………………………………………………………………………………………..
    2. …………………………………………………………………………………………………..
    3. …………………………………………………………………………………………………..
    Data.................................... ........................................................
    Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
    do występowania w imieniu Wykonawcy

    Załącznik Nr 3

    U M O W A NR …/08/2013

    zawarta w dniu … sierpnia 2013 roku w Łącznej pomiędzy Gminą Łączna, reprezentowaną przez :

    mgr inż. Romualda Kowalińskiego – Wójta Gminy
    przy kontrasygnacie : Alicji Miernik – Skarbnika Gminy
    zwanym dalej „Usługobiorcą”,

    a firmą:

    …………………………………………………

    …………………………………………………

    reprezentowaną przez :

    …………………………………………..…….

    …………………………………………………

    zwanym dalej „Usługodawcą” o treści następującej :



    § 1.

    1 . Zgodnie z postępowaniem przeprowadzonym przez Zamawiającego w trybie
    Przetargu nieograniczonego z dnia 15 lipca 2013r. Usługodawca przyjmuje do
    wykonania dowóz dzieci z terenu Gminy Łączna wg tras zgodnie z
    załącznikiem do umowy.
    2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz przyjęta oferta stanowią
    integralną część umowy.
    3. Usługi przewozowe muszą być świadczone w kursach z pierwszeństwem
    przejazdu dla uczniów - na podstawie biletów miesięcznych szkolnych.
    4. W/w bilety są ważne na trasach przez całą dobę we wszystkie dni nauki szkolnej.
    5. Wykaz wszystkich dowożonych uczniów przedłożą dyrektorzy szkół do dnia
    16 września 2013r.

    § 2.

    1. Wykonanie usługi przez Usługodawcę nastąpi przez dowóz dzieci z terenu Gminy Łączna do Zespołu Szkół w Łącznej oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe w terminie od 02.09.2013r. do 27.06.2014r. we wszystkie dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy świątecznej (23-31 grudzień 2013r.), ferii zimowych (03 -16.02.2014r.), wiosennej przerwy świątecznej (17 - 22.04.2014r.) na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    2. Od Usługodawcy wymaga się aby dowóz realizowany był dwoma autobusami, z których każdy posiadał będzie odpowiednio co najmniej 55 i 50 miejsc siedzących i busem o co najmniej 30 miejscach siedzących.

    § 3.

    1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie brutto tj. z podatkiem VAT w następującej wysokości - za każdy dzień zrealizowanej usługi tj. przewozu uczniów w obie strony, wynikającej z przyjętej oferty :

    …………. zł / słownie : …………………………………………….

    2. Usługodawca gwarantuje Usługobiorcy niezmienność wynagrodzenia określonego w pkt 1 do końca trwania niniejszej umowy.

    § 4.

    1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem z dołu w okresach miesięcznych w terminie 14 dni od daty złożenia przez Usługodawcę faktury.
    2. Usługodawca załączy do faktury harmonogramy wykonanych przejazdów potwierdzone przez dyrektora Zespołu Szkół w Łącznej i dyrektora Szkoły w Goździe (w/w harmonogramy stanowią załącznik nr 2 do umowy/.
    3. W przypadku zalegania z zapłatą wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 przez Usługobiorcę za dwa kolejne miesiące ponad umowny termin płatności - Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn będących po stronie Usługobiorcy.

    § 5.

    1. W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy Usługodawca zobowiązuje się zapłacić Usługobiorcy kary umowne w wysokości 10% miesięcznego wynagrodzenia za każdy dzień niewykonywania lub nienależytego wykonania umowy.
    2. Usługodawca zobowiązuje się w przypadku awarii autobusu lub innych nieprzewidzianych okoliczności wykonać niezwłocznie, na własny koszt usługę zastępczą, aby dowóz i odwóz dzieci mógł się odbywać terminowo.
    3. Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych.

    § 6.

    1. Usługobiorcy przysługuje – niezależnie od kar umownych, prawo rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia w przypadku dwukrotnego niewykonania lub nienależytego wykonania swoich obowiązków przez Usługodawcę.
    2. Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy za 3-miesięcznym wypowiedzeniem dokonanym na piśmie na koniec miesiąca kalendarzowego.

    § 7.

    1. Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności .
    2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w treści niniejszej umowy stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
    3. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszej umowy, po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej, strony poddają rozstrzygnięciu przez właściwy sąd.
    4. Umowa niniejsza sporządzona zostaje i podpisana w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa egz. dla każdej ze stron.











    ................................................. ...................................................
    USŁUGODAWCA USŁUGOBIORCA

























    Załączniki :
    1. Układ tras i przystanków,
    2. Harmonogramy wykonanych przejazdów.


    Załącznik nr 1
    do umowy.

    UKŁAD TRAS I PRZYSTANKÓW :

    Dotyczy dowozu dzieci z terenu Gminy Łączna do Zespołu Szkół w Łącznej i Szkoły w Goździe

    Nr trasy
    Trasa przejazdu
    Długość trasy (km)*
    Ilość przystanków

    I Zagórze I
    Zagórze II
    Zagórze III
    Zaskale I
    Zaskale II
    Podzagnańszcze
    Kamionki (GIMNAZJUM)

    45,0

    28

    * Długość trasy podana w obie strony / dwa przywozy, dwa odwozy co drugi dzień i
    naprzemian trzy odwozy co drugi dzień /.
    Przystanki liczone w obie strony.


    Nr trasy
    Trasa przejazdu
    Długość trasy (km)**
    Ilość przystanków

    Klonów (Szkoła)
    Jęgrzna (Zaciszowice przy E-7)
    Gózd I (Szkoła)
    Gózd II ( dla BUS przed Galerówką )
    II Zalezianka I
    Zalezianka II
    Zalezianka III
    Zalezianka IV (przy Występie)
    Kamionki (Gimnazjum) 66,0 27

    * *Długość trasy podana w obie strony /jeden przywóz i dwa odwozy dzieci/.
    Przystanki liczone w obie strony .


    Nr trasy
    Trasa przejazdu
    Długość trasy (km)***
    Ilość przystanków


    III Jęgrzna
    Gimnazjum (Kamionki 63)
    Klonów I (Budy)
    Klonów II(Szkoła)
    Klonów III (Kolonia)
    Gózd (Szkoła)
    Osełków - Stawik
    Kamionki (SP Łączna)
    + Zalezianka ( po południu)

    80,0

    24

    *** Długość trasy podana w obie strony / dwa przywozy (1kurs z Klonowa i 1kurs z Jęgrznej)
    i dwa odwozy dzieci (do Klonowa i do Zalezianki) /.
    Przystanki liczone w obie strony.





    Ogólna charakterystyka dowozu






    Trasa I – 95 uczniów
    Trasa II – 58 uczniów
    Trasa III – 49 uczniów




















    Załącznik nr 2
    do umowy.
    ………………………..
    Pieczęć szkoły HARMONOGRAM
    wykonanych przejazdów zgodnie z umową nr ………../2013 z dnia ……..2013r.

    ………………………… - …………..
    Miesiąc Rok

    Dzień miesiąca Potwierdzony własnoręcznym podpisem dyrektora fakt świadczenia usługi uwagi
    ZS w Łącznej SP Gózd
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31



    Data wprowadzenia: 2013-07-15 1557
    Data upublicznienia: 2013-07-15
    Art. czytany: 675 razy

    » SIWZ - rozmiar: 191488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna