(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja Wójta Gminy Łączna z dnia 27 marca 2024r.
» Zawiadomienie o szkoleniu Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Łączna
» Zarządzenie Nr 11/2024 Wójta Gminy Łączna z dnia 20 marca 2024r.
» Zaproszenie do składania ofert - remont wieżyczek na Kościele w Łącznej
» Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - Wymiana pokrycia dachowego na Kościele w Łącznej
  • Przetargi
  • 2013r.
  • Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci

    Łączna: Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci
    Numer ogłoszenia: 278104 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej , ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bib.doc.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczonym na dowóz dzieci.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej, oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe w roku szkolnym 2013/2014. Trasa I. Zagórze - Zaskale - Gimnazjum i powrót tą samą trasą ( I autobus 50 miejsc siedzących) (kurs 1.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. IV-VI i gimnazjalnych do szkoły na godz. 7.30 oraz odwóz dzieci tą samą trasą rozpoczynając od Gimnazjum w godz.13.00 - 15.00. Planuje się odjazd ok. godz. 7.00 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). (kurs 2.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. 0-III do szkoły na godz. 8.20 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 - 14.00. Planuje się odjazd ok. godz. 7.50 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). Trasa II. Klonów (szkoła ) - Jęgrzna - Gózd (szkoła) - Zalezianka - Wystepa - Kamionki Gimnazjum ( II autobus 50 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I - III Gimnazjum i IV-VI SP do szkoły ( nowo wybudowany kompleks w Kamionkach) na godz. 7.30 (odjazd z Klonowa ok. godz.6.50 ) oraz B/ dwa odwozy dzieci z Gimnazjum i SP ok. 13.00 - 15.00 do Klonowa przez Zaleziankę, Występę, Gózd oraz drugi kurs z Gimnazjum do Klonowa przez Gózd , Jęgrzną. Trasa III. Klonów (Budy i Kolonia) - Gózd - Łączna - Osełków - Szkoła w Łącznej ( BUS ok. 30 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. I - III Gimnazjum z Jęgrznej ( ok. godz. 6.50 ) i Gozdu do Gimnazjum w Kamionkach ( nowo wybudowany kompleks ) oraz drugi przywóz dzieci 0-III z Klonowa (Budy, Kolonia ok. godz. 7.25 ) przez SP Gózd - Stawik - Osełków do SP w Łącznej ( nowo wybudowany kompleks ) na godz. 8.20. B/ dwa odwozy : pierwszy dzieci 0-III do Klonowa (ok. godz. 13.00 ) przez Osełków, Stawik i SP Gózd oraz drugi kurs ( ok. godz. 14.00 - 15.00) z I-III Gimnazjum do Zalezianki..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) zał.2. - wykaz sprzętu do przewozu dzieci ( posiadanej bazy transportowej ); - wykaz osób (kierowców) i dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć - w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane Prawem. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik Nr 2 b do SIWZ)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: - gdy ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu ilość kursów Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego;

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglaczna.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna Sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Łączna Kamionki 60 26-140 Łączna Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2013-07-16 1339
    Data upublicznienia: 2013-07-16
    Art. czytany: 3349 razy

    » SIWZ - rozmiar: 192000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    Rejestr zmian:
    2013-07-16
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Czerwona Górka 1B
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25 - 48 - 960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna:
    poniedziałek - piątek
    8.00-13.30

    ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl

    Urząd Gminy Łączna