A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Regulamin organizacyjny
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Instytucje kultury
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty samochodu ciężarowego
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
» Protokół z wyboru ofert - ekogroszek
» Protokół Otwarcia ofert ,, na dostawę paliwa opałowego – ekogroszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2013
  • Uchwala Nr XXXV/240/2013 Rady Gminy Łączna z dnia 30 grudnia 2013 r.

    w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łączna na lata 2014-2022

    RADA GMINY
    ŁĄCZNA
    Uchwala Nr XXXV/240/2013
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 30 grudnia 2013 r.
    w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łączna na lata 2014-2022
    Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
    ( Dz. U. z 2013 r., poz.594 z późn. zm.)oraz art. 228 i art.230 ust. 6 ustawy z dnia 27 sierpnia
    2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2013 r.. poz. 885 z późn. zm.)
    Rada Gminy uchwala, co następuje:
    §1
    1. Uchwala się Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Łączna na lata 2014-2022 zgodnie
    z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.
    2. Przyjmuje się objaśnienia przyjętych wartości z pkt. 1 zgodnie z załącznikiem Nr 2
    do niniejszej uchwały.
    3. Przyjmuje się wykaz przedsięwzięć zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały.
    §2
    Upoważnia się Wójta do zaciągnięcia zobowiązań:
    1) związanych z realizacją przedsięwzięć określonych w załączniku Nr 2, do wysokości
    limitu zobowiązań określonych w tym załączniku,
    2) z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest
    niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności
    wykraczają poza rok budżetowy.
    §3
    Upoważnia się Wójta do przekazywania kierownikom jednostek organizacyjnych uprawnień
    do zaciągania zobowiązań, o których mowa w § 2.
    §4
    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
    §5
    1. Uchwała wchodzi w życie 1 stycznia 2014 roku.
    2. Z dniem wejścia w życie niniejszej uchwały traci moc uchwała Nr XXV/189/2013 Rady
    Gminy Łączna z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej
    Gminy Łączna na lata 2013-2022 z późniejszymi zmianami.
    (\
    PRZEWODNICZĄCY
    Staniem Starz
    RADA GMINY
    ŁĄCZNA
    Wieloletnia Prognoza Finansowa
    Załącznik Nr 1
    do Uchwały Nr XXXV/240/2013
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 30.12.2013 r.
    Wyszczególnienie Dochody ogółem
    z tego:
    Dochody bieżące
    w tym:
    Dochody
    majątkowe
    w tym:
    dochody z tytułu
    udziału we
    wpływach z podatku
    dochodowego od
    osób fizycznych
    dochody z tytułu
    udziału we
    wpływach z podatku
    dochodowego od
    osób prawnych
    podatki i opłaty
    w tym:
    z podatku od
    nieruchomości
    z subwencji
    ogólnej
    z tytułu dotacji i
    środków
    przeznaczonych
    na cele bieżące
    ze sprzedaży
    majątku
    z tytułu dotacji
    oraz środków
    przeznaczonych
    na inwestycje
    LP 1 1.1 1.1.1 1.1.2 1.1,3 1.1.3.1 1.1.4 1.1.5 1.2 1.2.1 1.2.2
    Formuła [1 1]+[1.2]
    Wykonanie 2011 15 156 101,75 13 010 830,11 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 2 145 271,64 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 14 846 811,30 13 194 755,32 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1 652 055,98 433 969,00 0,00
    Plan 3 kw. 2013 16 013 271,00 14 367 781,00 1 934 043,00 5 897,00 2 461 100,00 1 080 000,00 6 395 467,00 3 316405,00 1 645 490,00 100 000,00 1 545 490,00
    Wykonanie 2013 1) 15 243 024,00 14 097 534,00 1 910 000,00 5 897,00 2 442 800,00 1 070 000,00 6 395 467,00 3 316 405,00 1 145 490,00 0,00 1 545 490,00
    2014 15 800 000,00 14 022 296,00 1 986 732,00 5 000,00 2 256 700,00 1 140 000,00 6 903 253,00 2 709 131,00 1 777 704,00 100 000,00 1 677 704,00
    2015 16 470 000,00 14 500 000,00 1 990 000,00 5 100,00 2 260 000,00 1 140 000,00 6 850 000,00 2 710 000,00 1 970 000,00 70 000,00 1 900 000,00
    2016 16 450 000,00 14 900 000,00 2 010 000,00 5 300,00 2 270 000,00 1 150 000,00 6 860 000,00 2 715 000,00 1 550 000,00 50 000,00 1 500 000,00
    2017 15 100 000,00 15 100 000,00 2 011 000,00 5 100,00 2 270 000,00 1 150 000,00 6 870 000,00 2 716 000,00 0,00 0,00 0,00
    2018 15 400 000,00 15 400 000,00 2 013 000,00 5 200,00 2 280 000,00 1 140 000,00 6 920 000,00 2 720 000,00 0,00 0,00 0,00
    2019 15 700 000,00 15 700 000,00 2 015 000,00 5 300,00 2 280 000,00 1 150 000,00 6 950 000,00 2 721 000,00 0.00 0,00 0,00
    2020 16 000 000,00 16 000 000,00 2 018 000,00 5 500,00 2 290 000,00 1 160 000,00 6 940 000,00 2 715 000,00 0,00 0,00 0,00
    2021 16 400 000,00 16 400 000,00 2 017 000,00 5 500,00 2 290 000,00 1 150 000,00 6 950 000,00 2 720 000,00 0,00 0,00 0,00
    2022 16 800 000,00 16 800 000,00 2 019 000,00 5 600,00 2 290 000,00 1 160 000,00 6 960 000,00 2 750 000,00 0,00 0,00 0,00
    Strona 1
    Wyszczególnienie Wydatki ogółem
    / z tego:
    Wynik budżetu
    Wydatki bieżące
    w tym:
    Wydatki majątkowe
    z tytułu poręczeń i
    gwarancji
    w tym:
    na spłatę przejętych
    zobowiązań samodzielnego
    publicznego zakładu opieki
    zdrowotnej
    przekształconego na
    zasadach określonych w
    przepisach o działalności
    leczniczej, w wysokości w
    jakiej nie podlegają
    sfinansowaniu dotacją z
    budżelu państwa)
    wydatki na obsługę
    długu
    w tym:
    gwarancje i poręczenia
    podlegające wyłączeniu z
    limitów spłaty zobowiązań
    określonych w art. 243 ust. 3
    pkt 2 ustawy z dnia 27
    sierpnia 2009 r. o finansach
    publicznych (Dz. U. Nr 157,
    poz, 1240, z późn. zm.) lub
    art 169 ust. 3 pkt 2 ustawy z
    dnia 30 czerwca 2 0 0 5 1 o
    finansach publicznych (Dz.
    U. Nr 249. poz. 2104,z
    póżn. zm.)
    odsetki i dyskonto
    określone w art. 243
    ust. 1 ustawy lub
    art. 169 ust. 1 ufp z
    2005 r.
    Lp 2 2.1 2.1.1 2.1.1.1 2.1.2 2.1.3 2.1.3.1 2.2 3
    Formuła [ 2 . 1 ]+ [2.2] [11-12]
    Wykonanie 2011 17 161 334.25 11 413 553,71 0,00 0,00 0,00 219 927,93 219 927,93 5 747 780,54 -2 005 232,50
    Wykonanie 2012 14 600 402,35 12 360 983,30 0,00 0,00 0,00 333 150,46 333 150,46 2 239 419,05 246 408,95
    Plan 3 kw 2013 17 468 271,00 13 606 654,00 0,00 0,00 0,00 320 000,00 320 000,00 3 861 617,00 -1 455 000,00
    Wykonanie 2013 1) 16 698 024,00 13 336 407,00 0,00 0,00 0,00 270 000,00 270 000,00 3 361 617,00 -1 455 000,00
    2014 16 900 000,00 13 303 704,00 0,00 0,00 0,00 300 000,00 300 000,00 3 596 296,00 -1 100 000,00
    2015 15 737 600,00 13 277 431,00 0,00 0,00 0,00 200 000,00 200 000,00 2 460 169,00 732 400,00
    2016 15 672 499,25 13 120 380,25 0,00 0,00 0,00 140 000,00 140 000,00 2 552 119,00 777 500,75
    2017 14 280 000,00 13 535 092,00 0,00 0,00 0,00 120 000,00 120 000,00 744 908,00 820 000,00
    2018 14 402 500,00 13 958 500,00 0,00 0,00 0,00 100 000,00 100 000,00 444 000,00 997 500,00
    2019 14 546 936,00 13 959 700,00 0,00 0,00 0,00 85 000,00 85 000,00 587 236,00 1 153 064,00
    2020 14 900 000,00 14 356 000,00 0,00 0,00 0,00 56 000,00 56 000,00 544 000,00 1 100 000,00
    2021 15 150 000,00 14 675 600,00 0,00 0,00 0,00 50 000,00 50 000,00 474 400,00 1 250 000,00
    2022 15 905 646,00 15 330 000,00 0,00 0,00 0,00 30 000,00 30 000,00 575 646,00 894 354,00
    Strona 2
    1 z tego:
    w tym: w tym: w tym: w tym:
    Wyszczególnienie Przychody
    budżetu
    Nadwyżka
    budżetowa z lat
    ubiegłych
    na pokrycie
    deficytu budżetu
    Wolne środki, o
    których mowa w
    art. 217 ust.2 pkt
    6 ustawy
    na pokrycie
    deficytu budżetu
    Kredyty,
    pożyczki, emisja
    papierów
    wartościowych
    na pokrycie
    deficytu budżetu
    Inne przychody
    niezwiązane z
    zaciągnięciem
    długu
    na pokrycie
    deficytu budżetu
    Lp 4 4.1 4.1.1 4.2 4.2.1 4.3 4.3.1 4.4 4.4.1
    Formuła [4.1]+ [4.2]+ [4.3]
    + [4.4]
    Wykonanie 2011 3 247 704,36 0,00 0,00 207 704,36 207 704,36 3 040 000,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 756 686,86 0,00 0,00 156 686,86 0,00 600 000,00 0,00 0,00 0,00
    Plan3kw. 2013 2 438 200,00 0,00 0,00 215 895,00 135 000,00 2 222 305,00 1 320 000,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2013 1) 2 075 895,00 0,00 0,00 215 895,00 135 000,00 1 860 000,00 1 320 000,00 0,00 0,00
    2014 2 046 000,00 0,00 0,00 246 000,00 100 000,00 1 800 000,00 1 000 000,00 0,00 0,00
    2015 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2016 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2017 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2018 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2019 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2020 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2021 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2022 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Strona 3
    i
    Wyszczególnienie Rozchody
    budżetu
    z tego /
    Kwota długu
    w tym: Kwota
    zobowiązań
    wynikających z
    przejęcia przez
    jednostk ę
    samorządu
    terytorialnego
    zobowiązań po
    likwidowanych i
    przekształca nych
    jednostka ch
    zaliczanych do
    sektora fina nsów
    publicznych
    Spłaty rat
    kapitałowych
    kredytów i
    pożyczek oraz
    wykup papierów
    wartościowych
    w tym:
    Inne rozchody
    niezwiązane ze
    spłatą długu
    Ł ą c z n a k w o ta
    w y ł ą c z e ń z
    o g r a n i c z e ń d ł u gu
    o k r e ś l o n y c h w art.
    170 u s t . 3 u f p z
    2005 r. o r a z w art
    36 u s t a w y o
    z m i a n i e n i e k t ó r y ch
    u s t a w w z w i ą z k u z
    r e a l i z a c j ą u s t a wy
    b u d ż e t o w e j
    w tym:
    Wskaźnik
    zadłużenia do
    dochodów
    ogółem
    określony w art.
    170 ufp z 2005
    r., bez
    uwzględniania
    wyłączeń
    określonych w
    pkt 6.1.
    Wskażinik
    zadłużeń ia do
    dochodów
    ogółem, o
    którym mowa w
    .art. 170 ufp z
    2005 r., po
    uwzględnieniu
    wyłączień
    określonych w
    pkt 6. 1 .
    łączna kwota przypadających
    na dany rok kwot wyłączeń
    określonych w: art. 243 ust 3
    pkt 1 ustawy (lub art 169 ust. 3
    pkl 1 ufp z 2005 r ) , art. 121a
    ustawy z dnia 27 sierpnia 2009
    r. - Przepisy wprowadzające
    ustawę o finansach
    publicznych (Dz. u . Nr 157,
    poz. 1241, z późn. z m ) oraz
    art. 36 ustawy z dnia 7 grudnia
    2012 r. 0 zmianie niektórych
    ustaw w związku z realizacją
    ustawy budżelowej (Dz.U. poz.
    1456)
    w tym:
    kwota wyłączeń z
    ograniczeń długu
    określonych w art.
    170 ust. 3 ufp z
    2005 r.
    k w o t a
    p r z y p a d a j ą c y c h na
    d a n y r o k kwot
    w y ł ą c z e ń
    o k r e ś l o n y c h w art
    243 u s t . 3 p k t 1
    u s t a w y l u b art 169
    u s t . 3 p k t 1 u f p z
    2005 r.
    Lp 5 5.1 5.1.1 5.1.1.1 5.2 6 6.1 6.1.1 6.2 6.3 7
    Formuła [5.1] + [5.2] [6]/[1 ([6]-[6.1]/[1]
    W y k o n a n i e 2011 1 085 785,00 1 085 785,00 0,00 0,00 0,00 5 996 800,00 0,00 0,00 39,57% 39,57% 0,00
    W y k o n a n i e 2012 787 200,00 787 200,00 0,00 0,00 0,00 5 809 600,00 0,00 0,00 39,13% 39,13% 0,00
    P l a n 3 k w 2013 983 200,00 983 200,00 0,00 0,00 0,00 7 397 323,75 0,00 0,00 46,19% 46,19% 0,00
    W y k o n a n i e 2013 1) 1 147 400,00 1 147 400,00 0,00 0,00 0,00 6 870 818,75 0,00 0,00 45,08% 45,08% 0,00
    2014 946 000,00 946 000,00 0,00 0,00 0,00 7 724 818,75 0,00 0,00 48,89% 48,89% 0,00
    2015 732 400,00 732 400,00 0,00 0,00 0,00 6 992 418,75 0,00 0,00 42,46% 42,46% 0,00
    2016 777 500,75 777 500,75 0,00 0,00 0,00 6 214 918,00 0,00 0,00 37,78% 37,78% 0,00
    2017 820 000,00 820 000,00 0,00 0,00 0,00 5 394 918,00 0,00 0,00 35,73% 35,73% 0,00
    2018 997 500,00 997 500,00 0,00 0,00 0,00 4 397 418,00 0,00 0,00 28,55% 28,55% 0,00
    2019 1 153 064,00 1 153 064,00 0,00 0,00 0,00 3 244 354,00 0,00 0,00 20,66% 20,66% 0,00
    2020 1 100 000,00 1 100 000,00 0,00 0,00 0,00 2 144 354,00 0,00 0,00 13,40% 1 3,40% 0,00
    2021 1 250 000,00 1 250 000,00 0,00 0,00 0,00 894 354,00 0,00 0,00 5,45% 5,45% 0,00
    2022 894 354,00 894 354,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00% 0,00% 0,00
    Strona
    Wyszczególnienie
    Relacja zrównoważenia wydatków bieżących, o
    której mowa w art. 242 ustawy
    Wskaźnik spłaty zobow..,-ań
    Wskaźnik
    p l a n o w a n e j łącznej
    kwoty spłaty
    z o b o w i ą z a ń , o
    której mowa w art.
    1 6 9 ust. 1 u f p z
    2 0 0 5 r. do
    d o c h o d ó w o g ó ł e m,
    b e z u w z g l ę d n i e n ia
    w y ł ą c z e ń
    o k r e ś l o n y c h w pkt
    5 . 1 . 1 .
    Wskaźnik
    p l a n o w a n e j łącznej
    k w o t y spłaty
    z o b o w i ą z a ń , o
    której mowa w art
    1 6 9 ust. 1 ufp z
    2 0 0 5 r. do
    d o c h o d ó w o g ó ł e m,
    p o u w z g l ę d n i e n iu
    w y ł ą c z e ń
    p r z y p a d a j ą c y c h na
    dany rok
    o k r e ś l o n y c h w pkt
    5 . 1 . 1 .
    Wskaźnik planowanej
    łącznej kwoty spłaty
    zobowiązań, o które]
    mowa w art. 243 ust. 1
    ustawy do dochodów
    ogółem, bez
    uwzględnienia
    zobowiązań związku
    współlworzonego przez
    jednostkę samorządu
    terytorialnego i bez
    uwzględniania
    wyłączeń
    przypadających na
    dany rok określonych w
    pkl 5.1.1,
    Wskaźnik planowanej
    łącznej kwoty spłaty
    zobowiązań, o której mowa
    w art. 243 ust. 1 ustawy do
    dochodów ogółem, bez
    uwzględnienia zobowiązań
    związku współlworzonego
    przez jednostkę samorządu
    terytorialnego, po
    uwzględnieniu wyłączeń
    przy padających na dany rok
    określonych w pkt 5.1.1.
    Kwota zobowiązań
    związku
    współtworzonego przez
    jednostkę samorządu
    terytorialnego
    przypadających do
    spłaty w d a n y m roku
    budżetowym,
    podlegająca doliczeniu
    zgodnie z art. 244
    ustawy
    Wskaźnik planowanej
    łącznej kwoty spłaty
    zobowiązań, o które]
    mowa w art. 243 ust 1
    ustawy do dochodów
    ogółem, po
    uwzględnieniu
    zobowiązań związku
    współtworzonego przez
    jednoslkę samorządu
    terytorialnego oraz po
    uwzględnieniu
    wyłączeń
    Dopuszczalny wskaźnik
    spłaty zobowiązań
    o k r e ś l o n y w art. 243
    ustawy, po
    uwzględnieniu
    w y ł ą c z e ń określonych
    w art. 36 ustawy z dnia
    7 g r u d n i a 2012 r. o
    z m i a n i e niektórych
    ustaw w związku z
    realizacją ustawy
    budżetowej, obliczony
    w oparciu o plan 3
    kwartałów roku
    poprzedzającego rok
    budżetowy
    Dopuszczalny
    wskaźnik spłaty
    zobowiązań określony
    w art. 243 ustawy, po
    uwzględnieniu
    wyłączeń określonych
    w art. 36 ustawy z dnia
    7 grudnia 2012 r. o
    zmianie niektórych '
    ustaw w z w i ą z k u z
    realizacją ustawy
    budżetowej, obliczony
    w oparciu o wykonanie
    roku poprzedzającego
    rok budżetowy
    Informacja o spełnieniu
    wskaźnika spłaty
    zobowiązań
    określonego w art. 243
    ustawy, po
    uwzględnieniu
    zobowiązań związku
    współtworzonego przez
    jednostkę samorządu
    terytorialnego oraz po
    uwzględnieniu
    wyłączeń określonych
    w pkt 5.1.1..
    obliczonego w oparciu
    o plan 3 kwartałów roku
    poprzedzającego rok
    budżetowy
    Infonnacja o
    spełnieniu wskaźnika
    spłaty zobowiązań
    określonego w art. 243
    ustawy, po
    uwzględnieniu
    zobowiązań związku
    współtworzonego przez
    jednostkę samorządu
    terytorialnego oraz po
    uwzględnieniu
    wyłączeń określonych
    w p k t 5.1.1.,
    obliczonego w oparciu
    o wykonanie roku
    poprzedzającego rok
    budżetowy
    Różnica między
    dochodami bieżącymi a
    wydatkami bieżącymi
    Różnica między
    dochodami bieżącymi,
    powiększonymi 0
    nadwyżkę budżetową
    określoną w pkt 4 1 i
    wolne środki określone
    w pkt 4.2. a wydatkami
    bieżącymi,
    porrmiejszonymi[6]) o
    wydatki określone w pkt
    2.1.2.
    Lp 8.1 8.2 9.1 9.2 9.3 9.4 9,5 9.6 9.7 9.7 1 9.8 9.8.1
    Formuła [ 1 1 ] - [ 2 1]
    [ 1 . 1 ] + [ 4 . 1 ] + [ 4 . 2 ] -
    [2.11-12.1.21
    ([2.1.1] + [2.1.3.11 +
    [ 5 . 1 ] ) / | 1 ]
    ([2 1.1] + [2.1 3 1) » [SI) -
    151 1 j - l 2 . i l 1] )/[1|
    ( [ 2 . 1 . 1 ] + [2.1.3.1] +
    15.1]) / [1]
    ([2.1 1] + [2.1 3.11 + 15.1]-
    [5 1.1] -12.1.1.1] ) / [ 1]
    (12.1.1].[2.1 31].[5 1M9S]-
    [5.1.IH2.1 i W<)
    ś r e d n i a z trzech
    poprzednich lat [9.6,1 j
    średnia z trzech
    poprzednich lat [9,6,1] [9.6] - [ 9 . 7] [9.6]-[9.7.1]
    W y k o n a n i e 2 0 11 1 597 276,40 1 804 980,76 8,62% 8,62% 8,62% 8,62% 0,00 8,62% 0,00% 0,00% TAK TAK
    Wykonanie 2 0 1 2 833 772,02 990 458,88 7 , 5 5% 7,55% 7,55% 7 , 5 5% 0,00 7,55% 0,00% 0,00% TAK TAK
    Plan 3 kw 2 0 1 3 761 127,00 977 022,00 8,14% 8,14% 8,14% 8,14% 0,00 8,14% 0,00% 0,00% TAK TAK
    Wykonanie 2 0 1 3 1) 761 127,00 977 022,00 9,30% 9,30% 9,30% 9,30% 0,00 9,30% 0,00% 0,00% TAK TAK
    2 0 1 4 718 592,00 964 592,00 7,89% X 7,89% 7,89% 0,00 7,89% 8,15% 8,02% TAK TAK
    2 0 1 5 1 222 569,00 1 222 569,00 5,66% X 5,66% 5,66% 0,00 5,66% 6,37% 6,24% TAK TAK
    2 0 1 6 1 779 619,75 1 779 619,75 5 , 5 8% X 5,58% 5 , 5 8 % 0,00 5,58% 6,14% 6,01% TAK TAK
    2 0 1 7 1 564 908,00 1 564 908,00 6,23% X 6,23% 6,23% 0,00 6,23% 8,05% 8,05% TAK TAK
    2 0 1 8 1 441 500,00 1 441 500,00 7,13% X 7,13% 7,13% 0,00 7,13% 9,78% 9,78% TAK TAK
    2 0 1 9 1 740 300,00 1 740 300,00 7,89% X 7,89% 7,89% 0,00 7,89% 10,28% 10,28% TAK TAK
    2 0 2 0 1 644 000,00 1 644 000,00 7,23% X 7,23% 7,23% 0,00 7,23% 10,27% 10,27% TAK TAK
    2 0 2 1 1 724 400,00 1 724 400,00 7,93% X 7,93% 7,93% 0,00 7,93% 10,24% 10,24% TAK TAK
    2 0 2 2 1 470 000,00 1 470 000,00 5,50% X 5,50% 5,50% 0,00 5,50% 10,62% 10,62% TAK TAK
    Strona 5
    w tym na: Informacje uzupełniające o wybranyo, .odzajach wydatków budżetowych
    z tego:
    Wyszczególnienie
    Przeznaczenie
    prognozowanej
    nadwyżki
    budżetowej
    Spłaty kredytów,
    pożyczek i wykup
    papierów -:
    wartościowych
    Wydatki bieżące na
    wynagrodzenia i
    składki od nich
    naliczane
    Wydatki związane z
    funkcjonowaniem
    organów jednostki
    samorządu
    terytorialnego)
    Wydatki objęte
    limitem art. 226 ust.
    3 ustawy bieżące majątkowe
    Wydatki
    inwestycyjne
    kontynuowane
    Nowe wydatki
    inwestycyjne
    Wydatki majątkowe
    w formie dotacji
    Lp 10 10.1 11.1 11.2 11.3 11.3.1 11.3.2 11.4 11.5 11.6
    Formuła [11.3.1]+ [11.3.2]
    Wykonanie 2011 0,00 0,00 5 610 115,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 0,00 0,00 5 802 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Plan3kw. 2013 0,00 0,00 6 620 820,00 1 361 200,00 3 742 634,00 901 217,00 2 841 417,00 2 303 978,00 1 557~ 639,00 0,00
    Wykonanie 2013 1) 0,00 0,00 6 620 000,00 1 361 000,00 3 742 634,00 901 217,00 2 841 417,00 2 303 978,00 1 557' 639,00 0,00
    2014 0,00 0,00 6 100 000,00 1 443 200,00 3 664 808,00 598 512,00 3 066 296,00 2 476 296,00 1 120 000,00 330 000,00
    2015 732 400,00 732 400,00 6 151 200,00 1 448 000,00 2 722 776,50 312 776,50 2 410 000,00 1 100 000,00 1 360 169,00 0,00
    2016 777 500,75 777 500,75 6 182 000,00 1 408 000,00 2 690 000,00 160 000,00 2 530 000,00 2 000 000,00 552 119,00 0,00
    2017 820 000,00 820 000,00 6 215 000,00 1 460 000,00 530 000,00 0,00 530 000,00 530 000,00 214- 908,00 0,00
    2018 997 500,00 997 500,00 6 220 000,00 1 470 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 444 000,00 0,00
    2019 1 153 064,00 1 153 064,00 6 225 000,00 1 500 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 587' 236,00 0,00
    2020 1 100 000,00 1 100 000,00 6 240 000,00 1 510 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 544- 000,00 0,00
    2021 1 250 000,00 1 250 000,00 6 255 000,00 1 520 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 474 400,00 0,00
    2022 894 354,00 894 354,00 6 260 000,00 1 528 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 575 646,00 0,00
    Strona 6
    Finansowanie programó ,'ojektów lub zadań realizowanych z udziałem środków, o których mow„ w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy
    w tym' w tym: w tym:
    Dochody bieżące
    na programy,
    projekty lub zadania
    finansowane z
    udziałem środków,
    o których mowa w
    art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3
    ustawy
    w tym: Dochody w tym:
    Wydatki bieżące na
    programy, projekty
    lub zadania
    finansowane z
    udziałem środków,
    o których mowa w
    art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3
    ustawy
    Wydatki bieżące na
    realizację pro-gramu,
    projektu lub zadania
    wynikające wyłącznie
    z zawartych u mów z
    podmiotem
    dysponującym
    środkami, o totórych
    mowa w art. £5 ust. 1
    pkt 2 ustawy
    Wyszczególnienie
    środki określone w
    art. 5 ust. 1 pkt 2
    ustawy
    środki określone w
    art. 5 ust. 1 pkt 2
    ustawy wynikające
    wyłącznie z
    zawartych umów na
    realizację programu,
    projektu lub zadania
    majątkowe na
    programy, projekty
    lub zadania
    finansowane z
    udziałem środków,
    o których mowa w
    art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3
    ustawy
    środki określone w
    art. 5 ust. 1 pkt 2
    ustawy
    środki określone w
    art, 5 ust. 1 pkt 2
    ustawy wynikające
    wyłącznie z
    zawartych umów na
    reałizację programu,
    projektu lub zadania
    finansowane
    środkami ,;
    określonymi w art. 5
    ust. 1 pkt 2 ustawy
    Lp 12.1 12.1.1 12.1.1.1 12.2 12.2.1 12,2.1.1 12.3 12.3.1 12.3.2
    Formuła
    Wykonanie 2011 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    P l a n 3 kw. 2013 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2013 1) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2014 540 264,00 540 264,00 540 264,00 1 677 704,00 1 677 704,00 1 677 704,00 598 512,00 598 512,00 59S 512,00
    2015 457 383,00 457 383,00 457 383,00 1 900 000,00 1 900 000,00 1 900 000,00 152 775,00 152 775,00 152 775,00
    2016 0,00 0,00 0,00 1 500 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00 0,00 0,00
    2017 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2018 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2019 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2020 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2021 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2022 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Strona
    1
    Wyszczególnienie
    Kwoty dotyczące przejęcia i spłaty zobowiązań po samouzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej oraz pokrycia ujemnego wyniku
    Wydatki majątkowe
    na programy,
    projekty lub zadania
    finansowane z
    udziałem środków,
    o których mowa w
    art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3
    ustawy
    w tym: Kwota zobowiązań
    wynikających z
    przejęcia przez
    jednostkę
    samorządu
    terytorialnego
    zobowiązań po
    likwidowanych i
    przekształcanych
    samodzielnych
    zakładach opieki
    zdrowotnej
    Dochody
    budżetowe z tytułu
    dotacji celowej z
    budżetu państwa, o
    której mowa w art.
    196 ustawy z dnia
    15 kwietnia 2011 r.
    o działalności
    leczniczej (Dz.U. Nr
    112, poz. 654, z
    póżn. zm.)
    Wysokość
    zobowiązań
    podlegających
    umorzeniu, o którym
    mowa w art. 190
    ustawy o
    działalności
    leczniczej
    Wydatki na spłatę
    przejętych
    zobowiązań
    samodzielnego
    publicznego zakładu
    opieki zdrowotnej
    przekształconego
    na zasadach
    określonych w
    przepisach o
    działalności
    leczniczej
    Wydatki na spłatę
    przejętych
    zobowiązań
    samodzielnego
    publicznego zakładu
    opieki zdrowotnej
    likwidowanego na
    zasadach
    określonych w
    przepisach o
    działalności
    leczniczej
    Wydatki na spłatę
    zobowiązań
    samodzielnego
    publicznego zakładu
    opieki zdrowotnej
    przejętych do końca
    2011 r. na
    podstawie
    przepisów o
    zakładach opieki
    zdrowotnej
    Wydatki bieżące na
    pokrycie ujemnego
    wyniku finansowego
    samodzielnego
    publicznego zakładu
    opieki zdrowotnej
    finansowane
    środkami
    określonymi w art. 5
    ust. 1 pkt 2 ustawy
    Wydatki majątkowe
    na realizację
    programu, projektu
    lub zadania
    wynikające wyłącznie
    z zawartych umów z
    podmiotem
    dysponującym
    środkami, o których
    mowa w art, 5 ust. 1
    pkt 2 ustawy
    Lp 12.4 12.4 1 12.4.2 13.1 13.2 13.3 13.4 13.5 13.6 13.7
    Formuła
    Wykonanie 2011 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Plan 3 kw. 2013 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2013 1) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2014 2 946 296,00 2 946 296,00 2 946 296,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2015 2 410 000,00 2 410 000,00 2 410 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2016 2 000 000,00 2 000 000,00 2 000 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2017 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2018 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2019 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2020 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2021 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2022 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Strona 8
    Wyszczególnienie
    D. : uzupełniające o długu i jego spłacie
    Spłaty rat
    kapitałowych oraz
    wykup papierów
    wartościowych, o
    których mowa w pkt.
    5.1., wynikające
    wyłącznie z tytułu
    zobowiązań już
    zaciągniętych
    Kwota długu,
    którego planowana
    spłata dokona się z
    wydatków budżetu
    Wydatki
    zmniejszające dług
    w tym:
    Wynik operacji
    niekasowych
    wpływających na
    kwotę długu (min.
    umorzenia, różnice
    kursowe)
    spłata zobowiązań
    wymagalnych z lat
    poprzednich, innych
    niż w pkt 14,3.3
    związane z
    umowami
    zaliczanymi do
    tytułów dłużnych
    wliczanych w
    państwowy dług
    publiczny
    wypłaty z tytułu
    wymagalnych
    poręczeń i
    gwarancji
    Lp 14.1 14.2 14.3 14.3.1 14.3.2 14.3.3 14.4
    Formuła
    Wykonanie 2011 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2012 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Plan 3 kw. 2013 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    Wykonanie 2013 1) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2014 946 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2015 732 400,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0.00 0,00
    2016 777 500,76 0,00 0,00 0,00 0,00 o.ou 0,00
    2017 820 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2018 637 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2019 793 064,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2020 740 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2021 890 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    2022 534 354,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    PRZEWO
    RAD;
    Staniała
    :ZACY
    Strona 9
    RADA GMINY
    ŁĄCZNA
    Załącznik Nr 2
    do Uchwały Nr XXXV/240/2013
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 30.12.2013r.
    Objaśnienia do przyjętych wartości do Wieloletniej Prognozy Finansowej
    Gminy Łączna na lata 2014-2022.
    I. Wieloletnia Prognoza Finansowa
    Wieloletnia Prognoza Finansowa służyć ma ocenie sytuacji finansowej
    JST przez jej organy, a także instytucje finansowe. Analiza wielkości
    budżetowych umożliwia ocenę możliwości inwestycyjnych i zdolności
    kredytowej jednostki.
    Wieloletnia Prognoza Finansowa ma charakter planu kroczącego
    aktualizowanego corocznie.
    Założenia prognostyczne powinny być ustalone na podstawie kształtowania się
    sytuacji finansowej w conajmniej dwóch ostatnich latach i przewidywanych
    tendencji rozwoju.
    Inicjatywa w zakresie sporządzania projektu uchwały w sprawie WPF i jej
    zmiany należy wyłącznie do zarządu JST, w przypadku Gminy Łączna do
    Wójta.
    Projekt uchwały w sprawie WPF zawiera załączniki określające:
    a) w załączniku nr 1 do projektu uchwały :
    - wieloletnią prognozę kształtowania się podstawowych wielkości
    budżetowych, oraz kwoty długu i jego spłat ( dochody , wydatki, wynik
    budżetu, przychody , rozchody, przeznaczenie nadwyżki, sfinansowanie
    deficytu, kwotę długu, relację o której mowa w art 243 uofp).
    - objaśnienia do Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2014-2022.
    b) w załączniku nr 2 do projektu uchwały:
    - wykaz przedsięwzięć, ich nazwę i cel, jednostkę organizacyjną
    odpowiedzialną za realizację, okres realizacji. Łączne nakłady finansowe,
    limity wydatków w poszczególnych latach i limity zobowiązań.
    W WPF określona została również informacja o relacji tzw. nowego limitu
    obsługi zadłużenia gminy.
    Nowy wskaźnik zadłużenia liczony jest jako średnia arytmetyczna sumy relacji
    bazowych z trzech lat poprzedzających rok budżetowy. Wskaźnik obsługi
    zadłużenia obliczony jest dla każdego roku jako procentowy udział kwot
    przeznaczonych na obsługę długu do dochodów ogółem.
    W praktyce konstrukcja nowego wskaźnika obsługi zadłużenia oznacza, że
    zdolność kredytowa gminy uzależniona jest od jej sytuacji finansowej.
    Kondycja finansowa w tym przypadku mierzona jest stosunkiem tzw. nadwyżki
    operacyjnej ( różnica pomiędzy dochodami bieżącymi , a wydatkami
    bieżącymi) powiększonej o wpływy ze sprzedaży majątku do dochodów
    ogółem w trzech ostatnich latach.
    Reasumując - im większa nadwyżka operacyjna tym większa możliwość
    finansowania wydatków majątkowych i obsługi zadłużenia.
    1. Prognoza dochodów
    W WPF która jest ustalona na lata 2014-2022 wielkości planowanych
    dochodów bieżących przyjęto na podstawie wykonania roku 2011 i 2012 , oraz
    przewidywanego wykonania roku 2013 przy uwzględnieniu danych
    wynikających z ewidencji podatków i opłat lokalnych. Na podstawie
    posiadanych danych przewiduje się wzrost dochodów bieżących wynikający z
    wprowadzenia od 1 lipca 2013 roku opłat z tytułu gospodarowania odpadami
    komunalnymi, oraz wynikających z założonego wzrostu dochodów bieżących
    na poziomie 2 %. Założono , że wzrost dochodów bieżących w tym tempie
    będzie utrzymywał się przez kolejne lata objęte prognozą.
    Z dochodów majątkowych zaplanowano :
    1. W 2014 roku zaplanowano kwotę 1 777 704 zł jako dofinansowanie do
    inwestycji realizowanych z udziałem środków europejskich , oraz kwotę
    100 000 zł jako wpływ ze sprzedaży majątku ( nieruchomości gminnych).
    2. W 2015 roku zaplanowano kwotę 1 900 000 zł jako dofinansowanie do
    inwestycji realizowanych z udziałem środków europejskich , oraz kwotę
    70 OOOzł jako wpływ ze sprzedaży majątku ( nieruchomości gminnych),
    natomiast w roku 2016 kwotę 1 900 000 jako dofinansowanie do inwestycji
    realizowanych z udziałem środków europejskich , oraz kwotę 50 OOOzł jako
    wpływ ze sprzedaży majątku ( nieruchomości gminnych).
    Przyjęte wielkości dochodów ze sprzedaży majątku są realne do osiągnięcia,
    planuje się ogłoszenie powtórnego przetargu na sprzedaż nieruchomości
    gminnych.
    2. Prognoza wydatków
    W zakresie wydatków bieżących ujęto wydatki na :
    - wynagrodzenia i składki od nich naliczane wszystkich jednostek
    budżetowych ,
    - funkcjonowanie organów Rady Gminy i Wójta,
    - na obsługę długu,
    - bieżące utrzymanie jednostek gminnych wynikające z zawartych umów.
    W przedstawionej WPF zauważamy , iż wydatki bieżące wzrastają w
    porównaniu do bieżącego roku budżetowego , co również spowodowane jest
    wzrostem wydatków związanych z organizacją zadań dotyczących
    zagospodarowania odpadów komunalnych, oraz przyjęto stopę inflacji - wzrost
    o 2,4 %, który uwzględniono w kolejnych latach objętych prognozą.
    W latach 2014- 2017 w wydatkach majątkowych zaplanowano realizację
    przedsięwzięć przewidzianych w Wykazie Przedsięwzięć do WPF.
    3. Prognoza deficytu budżetu
    Budżet Gminy Łączna na rok 2014 jest budżetem deficytowym - zaplanowano
    deficyt w kwocie 1 100 000 z ł , który zostanie pokryty przychodami z kredytu
    w kwocie 1 000 000 zł, oraz z wolnych środków w kwocie 100 000 zł.
    W następnych latach zaplanowano budżet nadwyżkowy, i tak:
    - w 2015 roku nadwyżka w kwocie 732 400 zł,
    - w 2016 roku nadwyżka w kwocie 777 500,75 zł,
    - w 2017 roku nadwyżka w kwocie 820 000 zł,
    - w 2018 roku nadwyżka w kwocie 997 500 zł,
    - w 2019 roku nadwyżka w kwocie 1 153 064 zł,
    - w 2020 roku nadwyżka w kwocie 1 100 000 zł,
    - w 2021 roku nadwyżka w kwocie 1 250 000 zł,
    - w 2022 roku nadwyżka w kwocie 894 354,00 zł.
    Nadwyżki budżetowe zaplanowane na lata 2014-2022 przeznaczone zostaną na
    spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    4. Zadłużenie
    W WPF zaplanowano w 2014 roku przychody pochodzące z :
    - planowanego do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1 800 000 zł, na spłatę
    wcześniej zaciągniętych kredytów i wydatki majątkowe,
    - wolnych środków w kwocie 246 000,00 zł,
    oraz rozchody do 2022 roku, czyli do całkowitej spłaty zadłużenia gminy.
    WPF obejmuje kwotę długu i okres spłaty do 2022 roku, w tym relację o której
    mowa w art 243 ufp.
    Kwota wykazana jako dług na koniec roku jest wynikiem działania: dług z
    poprzedniego roku + planowany zaciągany dług ( przychody ) - spłata długu
    (rozchody).
    W związku z realizacją zadań inwestycyjnych z udziałem środków unijnych
    zadłużenie Gminy w 2014 roku wzrośnie. W 2014 roku planuje się zaciągnięcie
    kredytu na zadania inwestycyjnego pn. ' Budowa kanalizacji w
    miejscowościach Gózd i Łączna'. W latach 2014-2022 cała nadwyżka zostanie
    przekazana na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Dane finansowe ujęte w załączniku do projektu uchwały w sprawie
    Wieloletniej Prognozy Finansowej dotyczące roku 2014 są zgodne z projektem
    uchwały budżetowej na rok 2014.
    II. Wykaz przedsięwzięć do WPF na lata 2014-2022.
    W załączniku nr 2 do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej ' Wykaz
    przedsięwzięć do WPF ' ujęto z podziałem na wydatki bieżące i majątkowe :
    1. Wydatki na zadania związane z programami realizowanymi z udziałem
    środków, o których mowa w art. 5 ust.l pkt.2 i 3 uofp.
    Wydatki majątkowe na kwotę 2 946 296 zł, z tego:
    Zadania pod nazwą :
    - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gózd i Łączna, mająca na
    celu poprawę warunków życia mieszkańców , oraz przyczyniająca sie do
    ochrony środowiska w gminie . Inwestycja realizowana
    w ramach projektu Program Obszarów Wiejskich. Szacunkowa wartość zadania
    5 100 000 zł, dofinansowanie ze środków unijnych do 4 000 000 z ł .
    Ostateczne kwoty zadania będą znane dopiero po ogłoszeniu i rozstrzygnięciu
    przetargu. W 2014 roku zaplanowano dofinansowanie 1.000 000 zł, wydatek
    2.000 000 zł
    - budowa systemu informacji przestrzennej województwa
    świętokrzyskiego - projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu
    Operacyjnego Województwa świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Ogólna
    wartość zadania w 2014 r. 84 968 zł, dofinansowanie ze środków Unii
    Europejskiej 65.000 zł.
    Inwestycja , której termin realizacji został kolejny raz przesunięty do realizacji
    zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej projektem na 2014 rok.
    - rozbudowa infrastruktury informacyjnej jednostek samorządu
    terytorialnego - projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu
    Operacyjnego Województwa świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Ogólna
    wartość zadania 259 862,80 zł, dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej
    251 239,64zł. W 2014 roku wartość zadania 231 328 zł, w tym dofinansowanie
    222 704 zł. Inwestycja , której termin realizacji został kolejny raz przesunięty
    do realizacji zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej projektem na 2014
    rok.
    i
    - przebudowa budynku po byłej Szkole Podstawowej z przeznaczeniem na
    cele społeczno-kulturalne - projekt realizowany w ramach Programu Obszarów
    Wiejskich . Inwestycja realizowana w latach 2013-2014. Szacunkowa wartość
    zadania 976 859 zł, dofinansowanie ze środków unijnych 500 000 zł. Wartość
    zadania po przetargu 630 000 zł, dofinansowanie 390 000 zł.
    Wydatki bieżące 598 512 zł, z tego zadania:
    - projekt ' Bajkowy świat' - utworzenie dwóch oddziałów przedszkolnych
    w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci i zapewnienie wysokiej jakości
    usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Projekt realizowany od
    2012 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ogólna wartość
    zadania 1 265 411 zł, dofinansowanie z Unii Europejskiej 1 075 200 zł.W
    2014 roku wydatki 350 829 zł, dofinansowanie 292 581 zł. Zakończenie
    projektu nastąpi w m-cu sierpniu 2014 roku. Po tym tenninie będzie
    kontynuowane zadania zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie na tzw.
    trwałość projektu przez kolejne 2 lata .Kontynuacja zadania zaplanowana jest
    od m-ca września 2014 roku poprzez dotację dla Stowarzyszenie w kwocie
    65 000 zł.
    - projekt 'Wyrównywanie szans w Gminie Łączna' realizowany w latach
    2013-2015mający na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
    i przeznaczony dla uczniów SP Gózd , SP Łączna oraz Gimnazjum. Ogólna
    wartość zadania 571 113, w tym wydatki bieżące 533 113 zł, wydatki
    majątkowe 38 000 w żałości zrealizowane w 2013 roku. Zadanie w całości
    realizowane z dotacji. W 2014 roku wydatki zaplanowano w wysokości
    247 683 zł
    2. Wydatki na programy, projekty lub zadania pozostałe (inne niż
    wymienione w pkt 1.1 i 1.2 :
    - budowa kanalizacji Występa -Zalezianka, Jaśle- Stawik termin realizacji
    inwestycji lata 2009-2017. Planowane łączne nakłady finansowe 15 000 000 zł.
    W 2011 roku wykonano projekt. W 2014 roku nie planuje się środków na
    realizację ww. zadania.
    - modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Łączna. Szacunkowy
    koszt zadania 900 000 zł. W 2014 roku zaplanowano wydatek w wysokości
    120 000 zł na wypożyczenie oczyszczalni kontenerowej. W 2014 roku zostanie
    napisany wniosek o dofinansowanie na realizacjię zadania ze środków
    europejskich. «
    PRZEWÓD
    RAD^fl
    Stant,
    IÓZACY
    Star?,
    RADA GMINY )
    ŁĄCZNA
    Wykaz przedsięwzięć do WPF
    Załącznik Nr 3
    do Uchwały NrXXXV/240/2013
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 30.12.2013 r.
    L.p. Nazwa i cel
    Jednostka
    odpowiedzialna lub
    koordynująca
    Okres
    realizacji Łączne nakłady
    finansowe Limit 2014 Limit 2015 Limit 2016 Limit 2017 Limit 2018
    od do
    1 Wydatki na przedsięwzięcia-ogółem (1.1+1.2+1.3) 24 158 245,80 3 664 808,00 2 722 776,50 2 690 000,00 530 000,00 0,00
    1.a - wydatki bieżące 1 798 524,00 598 512,00 312 776,50 160 000,00 0,00 0,00
    1.b - wydatki majątkowe 22 359 721,80 3 066 296,00 2 410 000,00 2 530 000,00 530 000,00 0,00
    1.1 Wydatki na programy, projekty lub zadania związane z programami
    realizowanymi z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3
    ustawy z dnia 27 sierpnia 2009.r. o finansach publicznych (Dz.U.Nr 157,
    poz.1240,z późn.zm.), z tego:
    8 258 245,80 3 544 808,00 1 412 776,50 2 160 000,00 0,00 0,00
    1.1.1 - wydatki bieżące 1 798 524,00 598 512,00 312 776,50 160 000,00 0,00 0,00
    1.1.1.1
    Projekt 'Bajkowy Świat' utworzenie
    dwóch oddziałów przedszkolnych -
    wyrównanie szans edukacyjnych
    uczniów
    Zespół Szkół w
    Łącznej 2012 2016 1 265 411,00 350 829,00 160 000,00 160 000,00 0,00 0,00
    1.1.1.2
    Wyrównywanie szans w Gminie Łączna -
    Zwiększenie umiejętności kluczowych u
    uczniów poprzez udział w zajęciach
    rozwojowych
    Urząd Gminy 2013 2015 533 113,00 24 7 683,00 152 776,50 0,00 0,00 0,00
    1.1.2 - wydatki majątkowe 6 459 721,80 2 946 296,00 1 100 000,00 2 000 000,00 0,00 0,00
    1.1.2.1
    Budowa kanalizacji sanitarnej w
    miejscowościach Gózd i Łączna -
    ochrona środowiska na terenie gminy
    ŁĄCZNA 2009 2016 5 100 000,00 2 000 000,00 1 100 000,00 2 000 000,00 0,00 0,00
    1.1.2.2
    Budowa Systemu Informacji
    Przestrzennej Województwa
    Świętokrzyskiego - poprawa
    infrastruktury informacyjnej urzędu gminy
    Urząd Gminy 2007 2014 85 000,00 84 968,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.1.2.3
    Przebudowa budynku po byłej Szkole
    Podstawowej z przeznaczeniem na cele
    społeczno-kulturalne - zwiększenie
    dostępu mieszkańców zajęć kulturalnooświatowych
    Urząd Gminy 2013 2014 976 859,00 630 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    ) Strona 1
    kwoty w

    ) Strona
    Limit 2019 Limit 2020 Limit 2021 Limit 2022 Limit
    zobowiązań
    0,00 0,00 0,00 0,00 8 540 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 320 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 8 220 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 6 050 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 320 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 320 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 5 730 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 5 100 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 630 000,00
    )
    Strona
    L.p. Nazwa i cel
    Jednostka
    odpowiedzialna lub
    Okres
    realizacji Łączne nakłady
    finansowe
    Limit 2014 Limit 2015 Limit 2016 Limit 2017 Limit 2018
    koordynująca od do
    1.1.2.4
    Rozbudowa Infrastruktury Informacyjnej
    jednostek samorządu terytorialnego -
    poprawa infrastruktury informacyjnej
    urzędu gminy
    Urząd Gminy 2007 2014 259 862,80 231 328,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.1.2.5
    Wyrównywanie szans w Gminie Łączna -
    Zwiększenie umiejętności kluczowych u
    uczniów poprzez udział w zajęciach
    rozwojowych
    Urząd Gminy 2013 2015 38 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.2 Wydatki na programy, projekty lub zadania związane z umowami
    partnerstwa publiczno-prywatnego, z tego: 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.2.1 - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.2.2 - wydatki majątkowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.3 Wydatki na programy, projekty lub zadania pozostałe (inne niż wymienione
    w pkt 1.1 i 1.2),z tego 15 900 000,00 120 000,00 1 310 000,00 530 000,00 530 000,00 0,00
    1.3.1 - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    1.3.2 - wydatki majątkowe 15 900 000,00 120 000,00 1 310 000,00 530 000,00 530 000,00 0,00
    1.3.2.1
    Budowa kanalizacji Występa- Zalezianka
    -Jasle-Stawik - ochrona środowiska na
    terenie gminy
    Urząd Gminy 2009 2017 15 000 000,00 0,00 530 000,00 530 000,00 530 000,00 0,00
    1.3.2.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków -
    ochrona środowiska na terenie gminy Urząd Gminy I-I 2015 900 000,00 120 000,00 780 000,00 0,00 0,00 0,00
    Limit 2019 Limit 2020 Limit 2021 Limit 2022 Limit
    zobowiązań
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 2 490 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 2 490 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 1 590 000,00
    0,00 0,00 0,00 0,00 900 000,00
    )
    Strona
    PRZEWODNICZĄCY
    RADYJMMY


    Data wprowadzenia: 2014-01-20 0953
    Data upublicznienia: 2014-01-20
    Art. czytany: 568 razy

    » uchwała - rozmiar: 1340717 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Halina Dziarmaga
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy Łączna
    Kamionki 60
    26 - 140 Łączna

    tel. 041/25-48-960
    fax. 041/25-48-977

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek
    7.30-16.00
    Wtorek - Czwartek
    7.30-15.30
    Piątek
    7.30-15.00

    Kasa czynna codziennie w godzinach 8.00-13.30

    Starostwo Powiatowe
    w Skarżysku-Kamiennej
    www.spskarzysko.bip.doc.pl

    Dziennik Ustaw
    http://dziennikustaw.gov.pl
    Monitor Polski
    http://monitorpolski.gov.pl
    Urząd Gminy Łączna