ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring 2017-06-09 1341 Art. czytany: 4127 razy Łączna, 09.06.2017r. ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. I. ZAMAWIAJĄCY: I.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie Tel. 41 2548465 e-mail [email protected] I.2 Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna zwraca się o przesłanie oferty na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na: 1. Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna 2. Wykonanie instalacji TV terenu bazy 3. Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu. III. Zakres rzeczowy Zakres rzeczowy postępowania obejmuje: a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego - Montaż centrali alarmowej (16 wejść) 1 szt. - Montaż manipulatora LCD (w szafce) 2 szt. - Montaż czujek ruchu typ PIR 15 szt. - Montaż sygnalizatorów z własnym akumulatorem 2 szt. - Montaż kontaktronu 2szt. - Pozostałe materiały i urządzenia konieczne do prawidłowego działania instalacji alarmowej 1 kpl. b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów CCTV - Montaż kamer cyfrowych TV 2mpx 2 2 szt. - Montaż rejestratora z 1 szt. (Rejestrator czterokanałowy, nagrywanie W pętli archiwizacja danych minimum 30 dni) - System zasilania 1 kpl. (z podtrzymaniem 12 godzin po zaniku napięcia) - Pozostałe materiały i urządzenia konieczne do prawidłowego działania instalacji TV 1 kpl. c) Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce - Wykonanie usługi monitorowania budynku - Wykonanie usług serwisowych zamontowanych urządzeń W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu 12 czerwca 2017 w godzinach 12.00 – 14.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465 IV. WYMAGANIA Wykonawca powinien posiadać 1. Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia. 2. Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA. 3. Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia. V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności: a) Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu, b) Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi, c) Monitorowanie mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. d) Zapewnienie archiwizacji danych pochodzących z monitoringu. e) Zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną. f) Zapewnienie interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne. g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu mienia 24 h na dobę. h) Zapewnienie pojemność zapisu danych licząc wstecz minimum 1 m-c. i) Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania zamontowanych urządzeń wraz z prawami do licencji umożliwiających podgląd wizyjny na komputerze PC Zamawiającego. j) Wszystkie instalacje i urządzenia będą stanowiły własność Zamawiającego. k) Wydzielenie dwóch stref monitorowania (osobna strefa dla pomieszczenia świetlicy). l) Zapewnienie przesyłu komunikatów z centrali SMS-ami na wskazane numery telefonów o naruszeniu stref, o braku zasilania, o sabotażu i inne niezbędne do prawidłowego działania całego systemu. VI. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca będzie realizował zamówienie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2018. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia. Termin realizacji zamówienia: a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych. b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów od podpisania umowy przez 10 dni kalendarzowych. c) Abonament i gotowość serwisowa od zakończenia i odbioru powyższych instalacji do 30 czerwca 2018 r. VII. KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE 1. Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto a) Wykonanie instalacji systemu alarmowego …………………………….. PLN b) Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV …………………………….. PLN c) Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce …………………………….. PLN RAZEM wartość netto ……………………………… PLN Podatek VAT ……………………………… PLN Wartość oferty brutto ……………………………… PLN Uwaga Miesięczna wartość abonamentu i gotowości serwisowej nie może przekroczyć 150,00 PLN brutto. 2. Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej (brutto), Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem: Kryterium 1: Najniższa cena ----------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów Cena oferowana VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3) 2. Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2) IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu biurze Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej Łączna 115 26-140 Łączna osobiście lub pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2017 do godziny 11.00. Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą przedmiotu Zamówienia: „Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK”. X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz cenowy oferty 2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia. 3. Oświadczenie o braku powiązań. 4. Parafowany wzór umowy obowiązujący w firmie oferenta. XI Termin podpisania umowy ustala się na 27.06.2017r. XII GWARANCJA Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie systemu alarmowego i instalacji TV za pomocą kamer na okres minimum 24 m-ce licząc od dnia odbioru instalacji alarmowej i telewizyjnej. XIII POZOSTAŁE WARUNKI 1. Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy. 2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 3. Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest : Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30 Adres e-mail: [email protected] XI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA: 1. Formularz cenowy oferty 2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia 3. Oświadczenie o braku powiązań mgr. inż. Walkowicz Marek ………………………………… podpis Załącznik Nr 1 .............................................. pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta F O R M U L A R Z O F E R T Y na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna na terenie bazy ZGK. Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................ działając w imieniu i na rzecz Oferenta ................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................. pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta Wyliczenie ceny ofertowej a)Wykonanie instalacji systemu alarmowego (netto) …………………………….. PLN b)Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV (netto) …………………………….. PLN c)Abonament i gotowość serwisowa za 24 m-ce (netto) …………………………….. PLN RAZEM wartość (netto) ……………………………… PLN Podatek VAT …………………………………. PLN Wartość oferty (brutto) …………………… PLN Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ....................... PLN. Termin płatności: …………………… dni 1. Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności. 2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń. Załączniki do Oferty: 1. F O R M U L A R Z O F E R T Y 2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ. 4. PARAFOWANY WZÓR UMOWY OBOWIĄZUJĄCY W FIRMIE OFERENTA. Data ………………………. ..……………………………………………… Pieczęć i podpis Wykonawcy Załącznik Nr 2 ……………………………………… ……......................................... (dane Oferenta) miejscowość, data OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dane Oferenta:.................................................................................................................... Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności: 1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadam wiedzę i doświadczenie, 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) ................................................................................. podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Oferenta Załącznik nr 3 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli ................................................................................. Podpis/ pieczęć Treść w załączniku. |