Przetarg nieograniczony:„Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia” 2025-03-17 1046 Art. czytany: 296 razy 171086-2025 Page 1/11 2.1.4. 2.1.2. 2.1.1. 2.1. 1.1. See the notice on TED website171086-2025 - Procedura konkurencyjna Polska – Wozy strażackie – „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia” OJ S 53/2025 17/03/2025 Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy Dostawy 1. Nabywca Nabywca Oficjalna nazwa: Gmina Łączna E-mail: [email protected] Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne 2. Procedura Procedura Tytuł: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łączna oraz wyposażenia” Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Łącznej oraz wyposażenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Łącznej Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Część 2: Dostawa wyposażenia dla jednostki OSP w Łącznej 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2. Kamera termowizyjna– 1 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie USC-4– 1 sztuka. Identyfikator procedury: fb38c965-174b-4018-8f3c-82301ed6b702 Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 Rodzaj procedury: Otwarta Procedura jest przyspieszona: nie Przeznaczenie Charakter zamówienia: Dostawy Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Miejsce realizacji Adres pocztowy: Gmina Łączna Miejscowość: Łączna Kod pocztowy: 26-140 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Informacje ogólne Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE 171086-2025 Page 2/11 5.1. 2.1.6. 2.1.5. przetarg nieograniczony - Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia: Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2 Warunki zamówienia: Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2 Podstawy wykluczenia Powody wykluczenia źródła: Uwaga Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: art.108 ust 1 pkt 6) ustawy PZP Korupcja: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP Nadużycia: art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy PZP Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art.108 ust.1 pkt 1 lit h) i pkt 2 ustawy PZP Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: Art. 108 ust.1 pkt 3 Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: art. 108 ust 1 pkt 3 ustawy PZP Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 4 i art. 108 ust 2 ustawy PZP Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: art. 108 ust 1 pkt 5) ustawy PZP Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Łącznej Opis: Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Podstawowe wymagania, jakie powinien spełniać oferowany samochód a) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania: - ustawy „Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20 czerwca 1997 r. z późniejszymi zmianami wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr 143, poz. 1002, z późn. zm.), - rozporządzenie Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji 171086-2025 Page 3/11 5.1.6. 5.1.3. 5.1.2. 5.1.1. Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594), - norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. b) Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi przepisami krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku, gdy przekroczone zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych. c) Pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r., nr 143, poz. 1002, z późn. zm.). Aktualne świadectwo dopuszczenia (CNBOP-PIB) dostarczone najpóźniej na dzień odbioru techniczno- jakościowego. Sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Aktualne świadectwa dopuszczenia na sprzęt, dostarczone najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu zamówienia. d) Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 09 marca 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Numery operacyjne zostaną ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. e) Należy wykonać oznakowanie samochodu w uzgodnieniu z Zamawiającym dotyczące m.in. źródeł finasowania np. FEŚ. Oznakowanie winno być odporne na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych. Wzór i format zostaną ustalone po podpisaniu umowy, na etapie realizacji. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu 3 szt. oznakowania zapasowego umożliwiającego samodzielne jego naklejenie. f) Rok produkcji pojazdu min. 2024. Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 1 Przeznaczenie Charakter zamówienia: Dostawy Główna klasyfikacja (cpv): 34144210 Wozy strażackie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Miejsce realizacji Adres pocztowy: Gmina Łączna Miejscowość: Łączna Kod pocztowy: 26-140 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 30 Dni Informacje ogólne Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony. Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE 171086-2025 Page 4/11 5.1.10. 5.1.9. Informacje o funduszach Unii Europejskiej Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027) Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5. Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym. Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 1: a) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego samochodu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7a do SWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Kryteria kwalifikacji Źródła kryteriów wyboru: Uwaga Kryterium: Referencje dotyczące określonych dostaw Opis: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: • minimum jedną dostawę fabrycznie nowego samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 600 000,00 zł brutto. Kryteria udzielenia zamówienia :Kryterium :Rodzaj Cena Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 60 :Kryterium :Rodzaj Jakość 171086-2025 Page 5/11 5.1.12. 5.1.11. Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na podwozie, podzespoły i zabudowę na okres: poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym. :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 20 :Kryterium :Rodzaj Jakość Opis: Pojemność zbiornika na wodę (Z) – waga 20% Za zaoferowanie zbiornika na wodę: poniżej 5000 litrów, oferta zostanie odrzucona • Pojemność 5000 litrów, wykonawca otrzyma – 0 pkt • Pojemność 5500 litrów, wykonawca otrzyma – 10 pkt • Pojemność 6000 litrów i więcej, wykonawca otrzyma – 20 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym. :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 20 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610- 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c- 9ad6-1f409782867b Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3- 4c2c-9ad6-1f409782867b Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia: Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610- 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski Katalog elektroniczny: Niedozwolone Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014) Oferty wariantowe: Niedozwolone Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Część 1: 15 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1) Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c- 9ad6-1f409782867b Warunki zamówienia: Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie 171086-2025 Page 6/11 5.1.16. 5.1.15. Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie Stosowane będą płatności elektroniczne: tak Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Techniki Umowa ramowa: Brak umowy ramowej Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów Aukcja elektroniczna: nie Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z. p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z. p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo 171086-2025 Page 7/11 5.1.6. 5.1.3. 5.1.2. 5.1.1. 5.1. pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Część 2: Dostawa wyposażenia dla jednostki OSP w Łącznej Opis: 1. Lanca kominowa mgłowa + szybkozłącze– 1 sztuka. 2. Kamera termowizyjna– 1 sztuka. 3. Zestaw do wyważania drzwi – 1 sztuka. 4. Wąż tłoczny w 110-20 ła– 5 sztuk. 5. Wał przeciwpowodziowy – 1 sztuka. 6. Ubranie żaroodporne ciężkie USC-4– 1 sztuka. Wewnętrzny identyfikator: T.272.1.2025 - Część 2 Przeznaczenie Charakter zamówienia: Dostawy Główna klasyfikacja (cpv): 35110000 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Miejsce realizacji Adres pocztowy: Gmina Łączna Miejscowość: Łączna Kod pocztowy: 26-140 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 30 Dni Informacje ogólne Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony. Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE Informacje o funduszach Unii Europejskiej Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027) Więcej informacji na temat funduszy UE: Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.5. Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym. Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 12.07.2025 r. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę zgodności cech użytkowych oferowanego samochodu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: Część 2: b) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3. Zgodnie z art. 171086-2025 Page 8/11 5.1.12. 5.1.11. 5.1.10. 5.1.9. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Kryteria kwalifikacji Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia Kryteria udzielenia zamówienia :Kryterium :Rodzaj Cena Opis: Cena (C) – waga 60 % C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 60 :Kryterium :Rodzaj Jakość Opis: Za udzielenie rękojmi i gwarancji na wyposażenie na okres: poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona • 24 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt • 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 20 pkt • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 40 pkt Informację należy podać w formularzu ofertowym. :Kategoria kryterium udzielenia zamówienia waga Waga (wartość procentowa, dokładna) Kryterium udzielenia - Liczba: 40 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610- 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c- 9ad6-1f409782867b Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3- 4c2c-9ad6-1f409782867b Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia: Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610- 3063a1de-d2e3-4c2c-9ad6-1f409782867b Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski Katalog elektroniczny: Niedozwolone Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014) Oferty wariantowe: Niedozwolone Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone Termin składania ofert: 14/04/2025 09:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 14/04/2025 11:00:00 (UTC+1) 171086-2025 Page 9/11 5.1.16. 5.1.15. Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3063a1de-d2e3-4c2c- 9ad6-1f409782867b Warunki zamówienia: Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia oraz płatności określają postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ. Dopuszczalne zmiany zawartej umowy opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie Stosowane będą płatności elektroniczne: tak Zasady finansowe: Zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Techniki Umowa ramowa: Brak umowy ramowej Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów Aukcja elektroniczna: nie Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia 8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z. p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej. 10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej 'sądem zamówień publicznych'. 11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z. 171086-2025 Page 10/11 8.1. 8.1. 8.1. p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Łączna Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Łączna 8. Organizacje ORG-0020 Oficjalna nazwa: Gmina Łączna Numer rejestracyjny: REGON: 291010180 Adres pocztowy: Gmina Łączna Czerwona Górka 1B Miejscowość: Łączna Kod pocztowy: 26-140 Podpodział krajowy (NUTS): Kielecki (PL721) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Gmina Łączna E-mail: [email protected] Telefon: +48412548960 Adres strony internetowej: https://www.laczna.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty ORG-0021 Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Numer rejestracyjny: NIP 5262239325 Adres pocztowy: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Krajowa Izba Odwoławcza E-mail: [email protected] Telefon: +48224587840 Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio Role tej organizacji: Organ odwoławczy Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych ORG-0000 Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union |