| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna   Przetargi
 |  
| 
 |  
ZAPYTANIE OFERTOWE  na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia              należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 
  Łączna, 12.05.2017r. 
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE 
 
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia 
             należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.  
 
I.	ZAMAWIAJĄCY:  
 
I.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115,     26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie 
      Tel. 41 2548465 e-mail [email protected] 
I.2   Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa 
 
 
 
II.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
 
II.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  zwraca się o przesłanie oferty na 
             monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia 
             należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.  
               
      II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na: 
1.	Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna 
2.	Wykonanie instalacji TV terenu bazy 
3.	Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.  
 
III.	Zakres rzeczowy 
Zakres rzeczowy postępowania obejmuje: 
a)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego 
-   Montaż centrali alarmowej                              1 szt. 
-   Montaż szyfratora              	       	             1 szt. 
-   Montaż czujek ruchu                                       15 szt. 
-   Montaż sygnalizatorów          	             2 szt.  
-   Montaż akumulatora żelowego                       2 szt. 
-   Pozostałe materiały i urządzenia  
    konieczne do prawidłowego 
    działania instalacji alarmowej                          1 kpl 
b)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV   
-  Montaż kamer TV    		            2 szt. 
-   Montaż rejestratora     		            1 szt.   
-   Pozostałe materiały i urządzenia  
    konieczne do prawidłowego 
    działania instalacji TV                         	            1 kpl                 
c)	Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy   
-  Wykonanie usługi monitorowania budynku 
-  Wykonanie usług serwisowych  
    zamontowanych urządzeń    
W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu 
17 maja w godzinach 9.00 – 11.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465 
 
 
 
 
IV.	WYMAGANIA 
Wykonawca powinien posiadać 
 
1.	Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia. 
2.	Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.  
3.	Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia. 
 
V.	OBOWIĄZKI WYKONAWCY 
 
      Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności: 
 
a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu, 
b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,  
c) monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie 
   bazy    ZGK. 
d) archiwizacja danych pochodzących z monitoringu 
e) zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.  
f) zapewnienie  interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne. 
g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu  mienia 24 h 7 dni w tygodniu. 
 
VI.	 Termin wykonania zamówienia. 
Wykonawca będzie realizował zamówienie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia. 
 
Termin realizacji zamówienia: od 16 czerwca 2017 do 15 czerwca 2018r. 
 
 
VII.	KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE 
 
1.	Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto 
d)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego        …………………………….. PLN 
e)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV  …………………………….. PLN 
f)	Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy    …………………………….. PLN    
 
RAZEM wartość netto   ……………………………… PLN 
Podatek VAT                  ………………………………. PLN 
Wartość oferty brutto   ……………………………… PLN 
 
 
 
2.	Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej 
 
Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem: 
 
Kryterium 1: 
Najniższa cena 
-----------------------------------------------------------------------------------  x  100 = ilość punktów 
Cena oferowana 
 
 
VIII.	WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 
 
1.	Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo  
lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu 
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem  
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 
b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji; 
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3) 
 
2.	Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy  
do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2) 
 
 
 
IX.	TERMIN I MIESJCE SKŁADANIA OFERT 
 
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w  biurze Zamawiającego: 
 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej  
Łączna 115  
26-140 Łączna 
osobiście lub  pocztą w terminie do dnia 25 maja 2017 do godziny 14.00.  
 
Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem: 
                     -   Nazwa i adres zamawiającego 
             -   Napis: „ nie otwierać przed dniem (termin otwarcia ofert) 
             -   Nazwa i adres oferenta 
             -   Dopisek:  
  
„Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK”.  
 
 
 
X.	SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty: 
1.	Formularz cenowy oferty 
2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia 
3.	Oświadczenie o braku powiązań 
 
 
XI.	GWARANCJA 
Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie usługi na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy 
 
 
XII.	POZOSTAŁE WARUNKI 
 
 
1.	Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy. 
2.	Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 
3.	Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest : 
Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu 
Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30 
adres e-mail: [email protected] 
 
 
XIII.	ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA: 
 
1.	Formularz cenowy oferty 
2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia 
3.	Oświadczenie o braku powiązań 
 
 
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej 
mgr inż. Marek Walkowicz 
					………………………………… 
										podpis 
 
 
 
 
 
  
 
 Załącznik  Nr  1 
 
.............................................. 
pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta	 
 
F O R M U L A R Z      O F E R T Y  
 
na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia 
             należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.  
 
Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................ 
 
działając w imieniu i na rzecz Oferenta  
 
................................................................................................................................................................. 
 
................................................................................................................................................................. 
pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta 
 
Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ......................... PLN. 
Termin płatności: …………………… dni 
 
1.	Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności. 
2.	Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń. 
3.	Oświadczam, że zapoznałem/am się z wzorem umowy, akceptujemy go bez zastrzeżeń  
i w wypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego. 
 
Załączniki do Oferty: 
1. F O R M U L A R Z      O F E R T Y  
 
2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU  
 
3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ 
 
 
 
Data ………………………. 
             ..……………………………………………… 
Pieczęć i podpis Wykonawcy 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik  Nr  2 
 
 
 
 
 
………………………………………						     ……......................................... 
(dane Oferenta)								miejscowość, data  
 
 
 
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU  
 
Dane Oferenta:.................................................................................................................... 
 
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności: 
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
2. posiadam wiedzę i doświadczenie, 
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 
 
Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) 
 
 
 
 
................................................................................. 
podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych 
 do reprezentowania Oferenta 
  
 
Załącznik nr 3 
 
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ 
 
Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 
 
•	posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; 
•	pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 
•	pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli  
 
 
................................................................................. 
                              Podpis/ pieczęć 
 
  Data wprowadzenia: 2017-05-12 1107 Data upublicznienia: 2017-05-12 Art. czytany: 4506 razy
  
 |  
 
 |  
» Załączniki 1-3 word - rozmiar: 17468 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» Załączniki 1- 3 pdf - rozmiar: 348839 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  
 Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy Łączna 
Czerwona Górka 1B 
26 - 140 Łączna 
 
tel. 041/25 - 48 - 960 
fax. 041/25-48-977 
 
Godziny otwarcia: 
Poniedziałek 
7.30-16.00 
Wtorek - Czwartek 
7.30-15.30 
Piątek 
7.30-15.00 
 
          Kasa czynna: 
poniedziałek - piątek 
           8.00-13.30 
 
ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP 
 
Starostwo Powiatowe 
w Skarżysku-Kamiennej 
www.spskarzysko.bip.doc.pl 
 
Dziennik Ustaw 
http://dziennikustaw.gov.pl 
Monitor Polski 
http://monitorpolski.gov.pl 
 
 |  
| 
 |  
 
 |