|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2020
 |  |  |  | 
| Przetarg nieograniczony: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla świetlic środowiskowych na terenie gminy Łączna 
 Ogłoszenie nr 504549-N-2020 z dnia 2020-01-21 r.
 
 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla świetlic środowiskowych na terenie gminy Łączna
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
 Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
 Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
 Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
 Tak
 
 Nazwa projektu lub programu
 Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wspieramy rodziny w gminie Łączna” Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPOWŚ 2014-2020). Oś Priorytetowa IX. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
 O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
 Nie
 
 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
 Nie
 Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
 Nie
 Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
 Nie
 
 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
 Nie
 W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
 Informacje dodatkowe:
 I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 29058073900000, ul. Łączna  , 26-140  Łączna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 254 84 79, e-mail [email protected], faks 41 254 84 79.
 Adres strony internetowej (URL): http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=39053
 Adres profilu nabywcy:
 Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
 I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
 Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 I.4) KOMUNIKACJA:
 Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
 Nie
 
 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
 Nie
 
 Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
 Nie
 
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
 Elektronicznie
 Nie
 adres
 
 Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 Nie
 Inny sposób:
 
 Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 Nie
 Inny sposób:
 
 Adres:
 
 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
 Nie
 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla świetlic środowiskowych na terenie gminy Łączna
 Numer referencyjny: ZP.9.2.1-1/2020
 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
 Nie
 
 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
 Zamówienie podzielone jest na części:
 Tak
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 wszystkich części
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
 
 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
 
 
 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych, dla Świetlicy Środowiskowej z filiami na terenie gminy Łączna w miejscowościach Zagórze, Klonów, i Czerwona Górka według podziału na zadania (części). Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wspieramy rodziny w gminie Łączna” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPOWŚ 2014-2020). Oś Priorytetowa IX. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
 
 II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
 Dodatkowe kody CPV:
 Kod CPV
 15100000-9
 15500000-3
 15810000-9
 15872000-1
 03221200-8
 03142500-3
 
 
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT:
 Waluta:
 
 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
 Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
 II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
 miesiącach:    lub dniach:
 lub
 data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
 
 II.9) Informacje dodatkowe:
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
 Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zwaną dalej “ustawą” spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają posiadanie takich uprawnień. Na spełnienie warunku należny wypełnić oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
 Informacje dodatkowe
 III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
 Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zwaną dalej “ustawą” spełniają warunki, dotyczące: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku należny wypełnić oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
 Informacje dodatkowe
 III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
 Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie na spełnienie warunku nalezy wypełnic Oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
 Informacje dodatkowe:
 III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
 III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
 III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
 
 
 
 
 
 
 
 III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
 Tak
 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
 Tak
 III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. aniniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
 III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
 III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
 III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) OPIS
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
 IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
 Nie
 Informacja na temat wadium
 
 IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
 Nie
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 
 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
 Nie
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
 Nie
 Informacje dodatkowe:
 
 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
 Nie
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
 Nie
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
 Liczba wykonawców
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców
 Maksymalna liczba wykonawców
 Kryteria selekcji wykonawców:
 
 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
 Umowa ramowa będzie zawarta:
 
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
 
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
 
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
 
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
 IV.1.8) Aukcja elektroniczna
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
 Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
 
 Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
 Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 
 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
 Czas trwania:
 
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
 IV.2.2) Kryteria
 Kryteria	Znaczenie
 Cena brutto	60,00
 Termin płatności faktury	30,00
 Aspekty społeczne (As)- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia	10,00
 
 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
 Tak
 IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
 IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
 
 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
 
 Informacje dodatkowe
 
 
 IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 
 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
 
 Wstępny harmonogram postępowania:
 
 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
 
 
 Informacje dodatkowe:
 
 IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
 
 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 IV.4) Licytacja elektroniczna
 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
 Czas trwania:
 
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
 Data: godzina:
 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 
 Informacje dodatkowe:
 IV.5) ZMIANA UMOWY
 Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie oraz w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem. 2) W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia dokonanego za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Zmiana ceny jednostkowej brutto może nastąpić przypadku zmiany stawek VAT
 IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
 IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
 
 Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
 
 IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
 Data: 2020-01-29, godzina: 10:00,
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
 Nie
 Wskazać powody:
 
 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
 >
 IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
 IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
 Część nr: 	1	Nazwa: 	Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Zagórzu
 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych dla świetlicy środowiskowej w Zagórzu
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15100000-9, 15500000-3, 15810000-9, 03221200-8, 03142500-3, 15870000-7
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT:
 Waluta:
 
 4) Czas trwania lub termin wykonania:
 okres w miesiącach:
 okres w dniach:
 data rozpoczęcia:
 data zakończenia:
 5) Kryteria oceny ofert:
 Kryterium	Znaczenie
 Cena brutto	60,00
 Termin płatności faktury	30,00
 Aspekty społeczne (As)- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia	10,00
 
 6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
 Część nr: 	2	Nazwa: 	Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie
 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Klonowie
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15100000-9, 15500000-3, 15810000-9, 03221200-8, 03142500-3, 15870000-7
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT:
 Waluta:
 
 4) Czas trwania lub termin wykonania:
 okres w miesiącach:
 okres w dniach:
 data rozpoczęcia:
 data zakończenia:
 5) Kryteria oceny ofert:
 Kryterium	Znaczenie
 Cena brutto	60,00
 Termin płatności faktury	30,00
 Aspekty społeczne (As)- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia	10,00
 
 6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
 Część nr: 	3	Nazwa: 	Dostawa artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce
 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są stałe powtarzające się dostawy artykułów spożywczych do świetlicy środowiskowej w Czerwonej Górce
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15100000-9, 15500000-3, 15810000-9, 03221200-8, 03142500-3, 15870000-7
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT:
 Waluta:
 
 4) Czas trwania lub termin wykonania:
 okres w miesiącach:
 okres w dniach:
 data rozpoczęcia:
 data zakończenia: 2020-12-31
 5) Kryteria oceny ofert:
 Kryterium	Znaczenie
 Cena brutto	60,00
 Termin płatności faktury	30,00
 Aspekty społeczne (As)- Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia	10,00
 
 6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
 Data wprowadzenia: 2020-01-21 1213
 Data upublicznienia: 2020-01-21
 Art. czytany: 3327 razy
 
 
 |  |  | » SIWZ+załączniki - rozmiar: 573330 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
 |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Monika Marcisz
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |