|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2023r.
 |  |  |  | 
| Przetarg nieograniczony: Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna 
 Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna
 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łączna
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b
 1.5.2.) Miejscowość: Łączna
 1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
 1.5.7.) Numer telefonu: 412548960
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
 terytorialnego
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
 Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456416
 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
 Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
 2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
 oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
 wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-
 9ec5599dddc1
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
 zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
 jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
 „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia;
 3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
 elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
 wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
 zamówienia publicznego lub konkursie;
 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
 komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
 odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają
 również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z
 ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem
 elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub
 wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty
 wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);
 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
 Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mai
 [email protected] (nie dotyczy składania ofert).
 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie
 dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
 budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
 polski
 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
 swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B, 26-140 Łączna;
 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
 postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
 oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
 postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
 trwania umowy;
 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
 określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
 RODO.
 7) posiada Pani/Pan:
 a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
 prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
 dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
 udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
 zamówienia);
 b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
 może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
 niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
 okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
 Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
 2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
 interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
 osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 8) nie przysługuje Pani/Panu:
 a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
 Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
 osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
 2, 00-193 Warszawa.
 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.2.) Numer referencyjny: T.272.7.2023
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie 3 (trzech) przejść dla pieszych
 w miejscowościach Gózd, Łączna tj.:
 - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 w miejscowości
 Łączna,
 - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 przy skrzyżowaniu z
 droga powiatową 1406T (stary numer 0588T),
 - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 przy szkole w
 miejscowości Gózd.
 3.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
 • remont istniejących chodników,
 • remont istniejących zjazdów,
 • remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej,
 • wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej na dojściach do przejścia dla pieszych,
 • ustawienie poręczy ochronnych dla pieszych,
 • wykonanie nowego oznakowania poziomego jezdni,
 • wymiana oznakowania pionowego w obrębie przejścia dla pieszych,
 • montaż aktywnych znaków
 • wykonanie odwodnienia liniowego.
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-01
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
 2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
 budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert
 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
 odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
 cena – waga kryterium 60%
 okres gwarancji – waga kryterium 40%
 Zamawiający przyjmuje 1% = 1 punkt
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium:
 inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
 kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
 Art. 109 ust. 1 pkt 1
 Art. 109 ust. 1 pkt 4
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
 1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.
 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
 - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 400 000,00 zł.
 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
 Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
 4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
 krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
 roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
 należycie, w tym:
 - co najmniej 1 robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. wykonał roboty remontowe (modernizacyjne)
 i/lub inwestycyjne drogowe (tj. remont i/lub budowa dróg o nawierzchni asfaltowej i/lub z kostki brukowej) o wartości brutto
 każdej z nich równej minimum 250 000,00 zł;
 4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
 a) jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności drogowej do kierowania robotami bez
 ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
 z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
 najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
 podmiotowych środków dowodowych:
 Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
 2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 1/ potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
 a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
 zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
 wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
 b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
 opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
 c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
 właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
 potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
 d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy Pzp – sporządzonej
 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
 e) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
 rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą,
 który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o
 przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
 częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
 grupy kapitałowej wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ;
 2/ potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
 finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
 3/ potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
 (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
 a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
 krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
 zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
 b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
 kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
 wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
 informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
 Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał
 przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w
 której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
 związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
 zamówienia.
 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
 Ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
 sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
 zgodnie z zapisami umowy
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
 zamówienia: Nie
 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-06 09:00
 Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
 2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 09:30
 8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
 
 więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 
 Data wprowadzenia: 2023-10-23 1427
 Data upublicznienia: 2023-10-23
 Art. czytany: 1601 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |