(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Kierownik Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE


    1. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Kierownik Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej

    2. Wymagania niezbędne (formalne):
    a) spełnianie wymagań z art.3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    - obywatelstwo polskie
    - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie
    - cieszy się nieposzlakowaną opinią
    b) preferowane wykształcenie wyższe techniczne
    c) doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy dotyczącej przygotowania i realizacji inwestycji.

    3. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
    a) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane,
    b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    c) znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji,
    d) znajomość ekonomicznych aspektów planowania i realizacji inwestycji,
    e) praktyczna znajomość programów komputerowych: Excel, Word,
    f) znajomość zasad kosztorysowania,
    g) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji.
    Dodatkowym atutem będzie posiadanie przygotowania zawodowego upoważniającego do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta, kierownika budowy, i robót (dokument o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) oraz wiedza i doświadczenie związane z pozyskiwaniem środków unijnych.
    Uwaga: Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełnienia powyższych wymagań.

    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) przygotowywanie i realizacja inwestycji gminnych,
    b) opracowywanie zakresów rzeczowych dla poszczególnych inwestycji
    c) monitorowanie przebiegu inwestycji programowych
    d) analizowanie harmonogramów rocznych inwestycji,
    e) opracowanie informacji na temat przebiegu inwestycji w zakresie rzeczowym i finansowym,
    f) opracowanie informacji i sprawozdania z realizacji inwestycji ujętych w budżecie gminy,
    g) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy,

    5. Warunki pracy:
    a) wymiar czasu pracy: pełny etat
    b) miejsce pracy: Urząd Gminy w Łącznej - Wydział Techniczny,

    6. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) CV (życiorys),
    c) kserokopie świadectw pracy,
    d) kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
    e) oryginał kwestionariusza osobowego
    f) oświadczenie o niekaralności.

    Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)”.

    Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Technicznego Urzędu Gminy w Łącznej” drogą pocztową lub osobiście w sekretariacie Urzędu do dnia 30 stycznia 2008r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Łącznej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie umieszczone na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze.

    Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Łącznej.
    Osobą upoważnioną do kontaktu jest mgr Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy
    tel. 041 2548 961
    kom. 692 359 680


    Data wprowadzenia: 2008-01-15 0821
    Data upublicznienia: 2008-01-15
    Art. czytany: 4744 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Wybory samorządowe 2006
    Wybory samorządowe 2010
    Wybory sołeckie 2011
    Wybory do Izby Rolnej 2011
    Wybory ławników
    Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011
    Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
    WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
    Wybory sołeckie 2015
    Wybory do Izby Rolnej 2015
    Wybory Prezydenckie 2015
    REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE 2015
    Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
    Wybory samorządowe 2018
    Wybory sołeckie 2019
    Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
    Wybory do Izb Rolniczych 2019
    Wybory ławników 2020 - 2023
    Wybory do SEJMU RP i SENATU RP 2019
    WYBORY uzupełniające do Rady Gminy Łączna 2020
    Wybory Prezydenta RP 2020
    Wybory uzupełniające do Rady Gminy Łączna 2022
    Wybory ławników 2024-2027
    Wybory do Izb Rolniczych 2023
    Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023
    WYBORY SAMORZĄDOWE 2024
    Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » POSTANOWIENIE NR 72/2020 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 23 kwietnia 2020 r.
    » Obwieszczenie Komisarza Wyborczego w Kielcach z dnia 23 marca 2020r. o wynikach Wyborów Uzupełniających
    » OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 11 marca 2020 r.
    » OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 2 marca 2020 r.
    » OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 27 lutego 2020 r.
    » Uchwała Nr 4/2020 Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 27 lutego 2020 r.
    » Uchwała Nr 3/2020 Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 13 lutego 2020 r.
    » DYŻURY GMINNEJ KOMISJI WYBORCZEJ W ŁĄCZNEJ
    » Uchwała Nr 2/2020 Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 13 lutego 2020 r.
    » Uchwała Nr 1/2020 Gminnej Komisji Wyborczej w Łącznej z dnia 13 lutego 2020 r.
    Urząd Gminy Łączna