|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2016r..
 |  |  |  | 
| ZAPYTANIE OFERTOWE 3 
 Łączna, dn. 13.12.2016 r.
 Znak: T.041.06.2016
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 I. Zamawiający
 Gmina Łączna
 Kamionki 60
 26-140 Łączna
 NIP: 663 18 67 303 REGON: 291010180,
 tel. 41 25 48 960, fax 41 25 48 977
 
 II. Przedmiot zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  opracowaniu Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łączna”
 (na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)
 
 III. Opracowane Studium Wykonalności:
 a) musi odpowiadać wymaganiom dokumentów krajowych i regionalnych,
 b) będzie zgodne z Instrukcją sporządzania Studium Wykonalności Inwestycji dla wnioskodawców ubiegających się o wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020,
 c) będzie stanowić załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020,
 w ramach Osi Priorytetowej 3  Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym
 i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej.
 
 IV. Założenia ogólne:
 1.Budynki objęte projektem:
 a) Urząd Gminy Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna
 b) OSP Łączna, Kamionki 60, 26-140 Łączna
 c) Zespół Szkół w Goździe, Gózd 125, 26-140 Łączna
 d) Budynek po szkole w Zagórzu, Zagórze 40B, 26-140 Łączna
 2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania niezbędnych dokumentów w tym szacunkowych kosztów inwestycyjnych dot. przedmiotowych zadań w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy.
 3. Studium wykonalności musi być spójne z audytami energetycznymi i dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z wykonawcami opracowującymi w/w dokumenty.
 4. Wykonawca dostarczy dokumenty w liczbie 3 kompletów wydrukowanych i oprawionych wraz
 z wersją elektroniczną zapisaną na trwałym nośniku z możliwością kopiowania i drukowania jego dowolnych części (w formacie .doc, .xls i .pdf - 1 egz.). Dokument musi zostać podpisany przez Wykonawcę.
 5. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 studiów wykonalności wraz dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów wykonalności dla projektów w ramach RPO 2014-2020 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
 V. W celu realizacji zadania Wykonawca :
 1. Sporządzi wycenę Studium Wykonalności zgodnie z Załącznikiem nr 1 Formularz ofertowy,
 2. Będzie uczestniczył w ewentualnych spotkaniach roboczych dotyczących konsultacji założeń przyjętych w studiach wykonalności. Za organizację spotkań odpowiada Zamawiający,
 3. Zobowiązany jest również do dokonywania zmian w Studium Wykonalności w zakresie przedstawionym przez Zamawiającego, w trakcie procesu ubiegania się o uzyskanie dofinansowania na realizację zadań,
 4. Każda wersja opracowanego Studium Wykonalności musi zostać uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
 
 VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
 1.Oferta musi być złożona w formie pisemnej, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
 2. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 4. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
 VII.  Dokumenty wymagane w postępowaniu
 W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
 2. Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie każdego ze studiów  - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
 
 VIII. Termin wykonania zamówienia
 Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
 Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 20.01.2017 r.
 
 IX.  Sposób i termin zapłaty
 Przelew na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy Łączna.
 
 X. Termin i miejsce złożenia oferty:
 Ofertę cenową  należy przesłać na adres:
 Gmina Łączna
 Kamionki 60
 26-140 Łączna
 w terminie do dnia 20.12.2016 r. do godz. 13:00
 O zachowaniu	powyższego terminu decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 Kopertę oznakować napisem:
 Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Łączna” z dopiskiem „Nie otwierać do dnia 20.12.2016r. do godz. 13.30”.
 
 XI. Kryteria wyboru oferty:
 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki udziału
 w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów według poniżej wymienionych kryteriów:
 Kryterium1. - cena - 70% (oferta najniższa cenowo otrzyma 70 pkt.),
 Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty podatku VAT. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
 Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
 Kryterium 2. - doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu Studiów Wykonalności dla jst, - max 30%: (30pkt)
 - poniżej 3 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 0 pkt
 -  od 3 do 6 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 10 pkt
 - od 7 do 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 20 pkt
 - powyżej 10 Studiów Wykonalności opracowanych dla projektów w ramach RPO 2014-2020 - 30 pkt
 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów, która nie podlega odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
 
 XII. Osoba do kontaktu:
 Osoba do kontaktu: Ewelina Majcher-Obara, tel. 41 25 48 960 wew. 975, e-mail: [email protected]
 
 Załączniki do niniejszej oferty:
 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
 Załącznik nr 2 Wykaz wykonanych Studiów Wykonalności
 
 
 Data wprowadzenia: 2016-12-13 1010
 Data upublicznienia: 2016-12-13
 Art. czytany: 5792 razy
 
 
 |  |  | » Wykaz  - rozmiar: 211932 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | »  Formularz ofertowy - rozmiar: 219371 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek |  | Rejestr zmian: |  |  |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |