(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Łącznej, Kamionki 60 budynek Nr 1, parter pokój nr 7

Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wszczęcie postępowania dotyczącego podziału nieruchomości (wniosek w formacie pdf do pobrania na dole strony).

2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
- stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości,
- wypis i wyrys z katastru nieruchomości,
- wstępny projekt podziału,
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości,
- wykaz zmian gruntowych,
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej,
- mapa z projektem podziału.


Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Łącznej(w godzinach urzędowania).

Opłaty
Brak

Termin załatwienia
Termin 30 dni.

Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.


Uwagi
Po złożeniu wniosku Urząd Gminy wydaje zawiadomienie o wszczęciu postępowania. Strony w ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia mogą zapoznać się w tutejszym Urzędzie z aktami sprawy. Po tym terminie sprawa zostaje rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały. Czynności ustalenia przebiegu granic na gruncie wykonuje upoważniony geodeta na koszt wnioskodawcy.


Podstawa prawna
Art. 92 do art. 99 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 maja 2005 r. w sprawie scalania i podziału nieruchomości (Dz. U. Nr 86 poz. 736)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663).

Opracował
młodszy referent - Lena Religa

Akceptował
Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek


Data wprowadzenia: 2017-01-31 1346
Data upublicznienia: 2017-01-31
Art. czytany: 1724 razy

» Podział nieruchomości - rozmiar: 289537 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» Podział nieruchomości - rozmiar: 267313 bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
Autor dokumentu: Ewa Wawrzeńczyk
Rejestr zmian:
2017-05-30
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Mirosław Kopytek

2017-01-31
2. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Mirosław Kopytek
3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Mirosław Kopytek
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
2003R
2004R
2005R
2006R
2007R
2008R
2009R
2010R
2011R
2012R
2013R
2014R
2015R
2016R
2017R
2018R
2019R
2020R
2021R
2022R
2023R
2024R
2025R
Ostat. 10 wiadomości:

» Zarządzenie Nr 66/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 roku
» Zarządzenie Nr 65/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 27 grudnia 2017 roku w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 roku
» Zarządzenie Nr 64/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 21 grudnia 2017 roku w sprawie : zmian budżetu gminy na 2017 rok.
» Zarządzenie Nr 63/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 12 grudnia 2017 roku w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 roku
» Zarządzenie Nr 62/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 4 grudnia 2017 r. w sprawie : przeniesienia wydatków budżetu
» ZARZĄDZENIE NR 61 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 4 grudnia 2017 r. w sprawie wydzierżawienia części nieruchomości
» Zarządzenie Nr 60/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 30 listopada 2017 roku w sprawie : zmian budżetu gminy na 2017 rok.
» Zarządzenie Nr 59/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 22 listopada 2017 roku w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 roku
» Zarządzenie Nr 58/2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 21 listopada 2017 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Łączna.
» Zarządzenie Nr 57/ 2017 Wójta Gminy Łączna z dnia 21 listopada 2017 roku w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków
Urząd Gminy Łączna