(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
  • Przetargi
  • 2016r..
  • Pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516004 Klonów - Budy na długości 1576,03 m”

    W związku z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.), informuję
    że w dniu 22.04.2016 r., wpłynęły pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516004 Klonów - Budy na długości 1576,03 m”, następującej treści:

    Pytanie 1
    W przypadku zrealizowania całości zamówienia przed wyznaczonym terminem płatności przez Zamawiającego, zgodnie z art 106i ust. 3 pkt 1 ustawy o vat, faktura musi być wystawiona najpóźniej 30 dni od daty wykonania, czyli przedłożenia do odbioru usługi przez wykonawcę. Czy w związku z tym Wykonawca będzie mógł zgodnie z obowiązującymi zasadami wystawić fakturę Vat w ciągu 30 dni od odbioru wykonanego zamówienia?
    Odpowiedź:
    Tak, pod warunkiem zachowania zapisów z § 2 pkt.6 wzoru Umowy, „zapłata za wykonane zadanie może nastąpić nie wcześniej niż w kwietniu 2017r.”

    Pytanie 2
    Czy Zamawiający za okres oczekiwania na zapłatę faktury powyżej 30 dni za wykonane roboty (w umowie z Zamawiającym termin zapłaty § 2 ust 5 określony jako 30 dni) zapłaci odsetki ustawowe w wysokości ustalonej przez Min. Finansów ogłoszone w Dzienniku Ustaw?
    Rozpatrując § 2 ust, 6 zawierający odroczenie płatności za zrealizowane zamówienie przed terminem zakończenia tj. 30.11.2017 r płatność za wykonanie nastąpi nie wcześniej niż w kwietniu 2017 r., Zamawiający musi przede wszystkim wziąć pod uwagę przepisy zawarte w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 139 poz. 1323 z póżn. zm.).
    Odpowiedź:
    Nie.
    Pytanie 3
    Faktura VAT za wykonane roboty budowlane wystawiona po zakończeniu robót, rozliczeniu końcowym i odbiorze zakresu umownego płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnych dokumentów rozliczeniowych i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego przy potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Czy Zamawiający uwzględni w zapisach umownych przysługujące prawo naliczenia odsetek w przypadku nie zapłacenia faktury VAT zgodnie z § 2 ust 5 w terminie 30 dni.

    Odpowiedź:
    Tak, jeśli termin zapłaty będzie przypadał na kwiecień 2017r.

    Pytanie 4
    Czy po zakończeniu robót i zrealizowaniu całości zamówienia przez Wykonawcę oraz rozliczeniu końcowym, Zamawiający nie będzie zwlekał z odbiorem zakresu umownego i przekaże podpisany protokół odbioru końcowego bez zbędnej zwłoki.
    Odpowiedź:
    Nie.
    Pytanie 5
    Czy Zamawiający uzależnia podpisanie umowy od pozyskania środków na sfinansowanie zamówienia? Jeżeli tak, proszę o wskazanie terminu przewidzianego na podpisanie umowy.
    Odpowiedź:
    Tak. W ciągu 30 dni związania ofertą.


    Data wprowadzenia: 2016-04-25 1542
    Data upublicznienia: 2016-04-25
    Art. czytany: 3190 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2016-04-25
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Przedszkole Samorządowe w Gózd
    Gminna Biblioteka Publiczna w Łącznej
    Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
    Zespół Szkół w Goździe
    Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącznej
    Szkoła Podstawowa w Zaleziance
    Ostat. 10 wiadomości:

    » SPRAWOZDANIA za 2024
    » RAPORT o stanie zapewnienia dostępności - Szkoła Podstawowa w Łącznej
    » RAPORT o stanie zapewnienia dostępności - Przedszkole w Łącznej
    » Zarządzenie Nr 4/2025 Wójta Gminy Łączna z dnia 17 stycznia 2025r.
    » Sprawozdanie finansowe za 2023r.
    » Sprawozdanie finansowe za 2022 rok
    » Informacja dodatkowa 2021r.
    » Zestawienie obrotów i sald za 2021r.
    » BILANS jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31-12-2021 r.
    » Zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzony na dzień 31.12.2021r.
    Urząd Gminy Łączna