| 
| PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia 
 PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia
 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Sprawne usługi publiczne, Działanie 07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
 Otwarcia dokonała komisja w składzie:
 1.	Mirosław Kopytek
 2.	Sylwia Mendak
 3.	Sylwia Jaworska
 Gmina Łączna informuje, że w dniu 06.11.2019 o godzinie 11:15 odbyło się otwarcie ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 179.842,91 zł brutto (zgodnie z art. 86 ust. 3 Ustawy PZP).
 Podczas otwarcia ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy PZP podaje:
 
 - nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców,
 - informacje dotyczące ceny,
 - okresu gwarancji – 24 miesiące, liczą od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
 - warunków płatności - 30 dni licząc od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury Zamawiającemu.
 Złożono następujące oferty:
 Zakup i dostawa sprzętu/wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół w Łącznej oraz Szkoły Podstawowej w Goździe
 Lp.	Wykonawca	Kryterium
 1.	cena brutto	Kryterium:
 2.	termin wykonania zamówienia	Punktacja
 1	MaN Complex
 25-417 Kielce
 ul. Przyborowskiego 4/1	118.779,71 zł	do 10 dni od dnia podpisania umowy	100,00
 
 Po wymaganym terminie tj. 06.11.2018r. do godziny 11.00 innych ofert nie złożono. Wykonawcy uczestniczący w sesji otwarcia nie zgłosili żadnych zastrzeżeń z przebiegu otwarcia ofert.
 Na tym protokół zakończono i podpisano
 
 
 Data wprowadzenia: 2018-11-19 1430
 Data upublicznienia: 2018-11-19
 Art. czytany: 3560 razy
 
 
 |  |