| 
| OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 PLN dla Gminy Łączna 
 Gmina Łączna: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 PLN dla Gminy Łączna
 
 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 Zamieszczanie ogłoszenia:
 obowiązkowe
 Ogłoszenie dotyczy:
 zamówienia publicznego
 Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
 nie
 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 tak
 Numer ogłoszenia: 623988-N-2019
 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 nie
 
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 I. 1) NAZWA I ADRES:
 Gmina Łączna, Krajowy numer identyfikacyjny 29101018000000, ul. Kamionki  60, 26-140  Łączna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 25 48 960, e-mail [email protected], faks 41 25 48 977.
 Adres strony internetowej (url): www.uglaczna.bip.doc.pl
 I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
 Administracja samorządowa
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 PLN dla Gminy Łączna
 II.2) Rodzaj zamówienia:
 Usługi
 II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
 Udzielenie kredytu w wysokości 1 800 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków majątkowych, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów . 1) Kwota kredytu w wysokości 1 800.000,00 PLN (słownie: jeden miliony osiemset tysięcy zł) 2) Okres kredytowania: do 15.10.2027 r. 3) Termin uruchomienia kredytu dnia 02.12.2019 r. – 1 800 000 PLN, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innym terminie od podanego wyżej , wykorzystania kredytu w transzach, jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości z których zamawiający zrezygnował. 4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych, 15 dnia miesiąca stycznia, kwietnia, lipca, października w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu. 5) Karencja w spłacie I raty kredytu do dnia 14.01.2024 r. Karencji w spłacie odsetek nie przewiduje się. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 15.01.2024 r. 7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 15.01.2020 r. 8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 15.10.2027 r. 9) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach kwartalnych, 15 dnia miesiąca stycznia, kwietnia, lipca, października . W 2024 roku – 200.000 PLN ( 4 raty po 50 000 PLN), W 2025 roku – 400.000 PLN ( 4 raty po 100.000 PLN), W 2026 roku – 600 .000 PLN ( 4 raty po 150.000 PLN), W 2027 roku - 600.000 PLN ( 4 raty po 150.000 PLN), 10. Forma zabezpieczenia – weksel in blanco 11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 12.Do obliczania kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a w roku przestępnym 366 dni.
 II.4) Informacja o częściach zamówienia:
 Zamówienie było podzielone na części:
 nie
 II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
 
 SEKCJA III: PROCEDURA
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 Przetarg nieograniczony
 III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
 nie
 III.3) Informacje dodatkowe:
 SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
 Wartość bez VAT 410000.00
 Waluta PLN
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 Liczba otrzymanych ofert:  2
 w tym:
 liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie
 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 244691.34
 Oferta z najniższą ceną/kosztem 244691.34
 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265589.85
 Waluta: PLN
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 nie
 
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
 IV.9.1) Podstawa prawna
 Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.
 IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
 Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Z uwagi na najbardziej bezpieczną formułę, wybrano tryb przetargu nieograniczonego.
 
 
 Data wprowadzenia: 2019-12-12 1202
 Data upublicznienia: 2019-12-12
 Art. czytany: 3481 razy
 
 
 |  |