(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
A» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
A» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
A» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
A» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
  • Konkurs na stanowiska urzędnicze
  • WÓJT GMINY ŁĄCZNA POSZUKUJE KANDYDATA NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    p.o. podinspektora ds. gospodarki odpadami komunalnymi

    WÓJT GMINY ŁĄCZNA POSZUKUJE KANDYDATA

    NA STANOWISKO URZĘDNICZE

    p.o. podinspektora ds. gospodarki odpadami komunalnymi



    Zakres odpowiedzialności :

    - prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnych na terenie Gminy Łączna,

    - obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi,

    - stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;

    - współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,

    - współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia;

    - prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz pozbywania się nieczystości płynnych współpraca z Wydziałem Finansowym w tym zakresie,

    - przygotowywanie dokumentacji przetargowej,

    - przygotowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych na potrzeby prezesa UZP i przedkładanie ich Kierownikowi Wydziału,

    - branie czynnego udziału w załatwianiu odwołań, protestów, interwencji, interpelacji, skarg, wniosków zgłaszanych do Wójta w zakresie objętym zadaniami stanowiska.


    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1) pełny wymiar czasu pracy,

    2) umowa o pracę na zastępstwo,

    3) praca z petentem,

    4) po 6-miesięcznej umowie na czas określony możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony,

    5) wynagrodzenie: wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie,


    Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łączna, pocztą elektroniczną na adres: [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: ,,Podinspektor – gospodarka odpadami” w terminie do dnia 21 stycznia 2020 r. do 15.00.

    Kontakt w sprawie: Mirosław Kopytek – Sekretarz Gminy Łączna tel. 41 2548 961.



    Data wprowadzenia: 2020-01-13 0849
    Data upublicznienia: 2020-01-13
    Art. czytany: 3186 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    Rejestr zmian:
    2020-01-13
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Mirosław Kopytek
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2003R
    A 2004R
    A 2005R
    A 2006R
    A 2007R
    A 2008R
    A 2009R
    A 2010R
    A 2011R
    A 2012R
    A 2013R
    A 2014R
    A 2015R
    A 2016R
    A 2017R
    A 2018R
    A 2019R
    A 2020R
    A 2021R
    A 2022R
    A 2023R
    A 2024R
    A 2025R
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Zarządzenie Nr 70 / 2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 27 grudnia 2011 r.
    A» ZARZĄDZENIE NR 69/2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 22 grudnia 2011r.
    A» ZARZĄDZENIE NR 68/2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 22 grudnia 2011r.
    A» Zarządzenie Nr 67 / 2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 14 grudnia 2011 r.
    A» ZARZĄDZENIE NR 66/2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 9 grudnia 2011r.
    A» ZARZĄDZENIE Nr 65/2011 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 07.12.2011
    A» ZARZĄDZENIE Nr 64/2011 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 07.12.2011
    A» Zarządzenie Nr 63 / 2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 6 grudnia 2011 r.
    A» ZARZĄDZENIE NR 62/2011 Wójta Gminy Łączna z dnia 30 listopada 2011r.
    A» zarządzenie 61
    Urząd Gminy Łączna