(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
A» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
A» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
A» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
A» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
  • Prawo miejscowe
  • Uchwały Rady Gminy
  • Rok 2009
  • Uchwała Nr XXV/10/2009 Rady Gminy w Łącznej z dnia 19 lutego 2009 r

    Uchwała Nr XXV/10/2009
    Rady Gminy w Łącznej
    z dnia 19 lutego 2009 r
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2009 rok

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 86, art. 165, art. 166 ust. 1, art. 173 ust. 1, art. 174 ust.2, 3, art. 184 ust. 1, pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10 lit. a i b, 11, 12, 13, 14, 15, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3, art. 188 ust. 2, pkt 1, pkt 2, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, ze zm.)

    Rada Gminy uchwala, co następuje:
    § 1
    Dochody budżetu gminy w wysokości 10.800.000 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 10.800.000 zł
    b) dochody majątkowe 0
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2
    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 14.200.000 zł,
    z tego:
    a) wydatki bieżące 9.710.000 zł
    w tym:
     wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 4.932.722 zł
     dotacje 274.087 zł
     wydatki na obsługę długu 240.000 zł
    b) wydatki majątkowe 4.490.000 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2.
    2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009 – 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a – wydatki inwestycyjne jednoroczne.






    § 3
    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 3.400.000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1) zaciąganych kredytów w kwocie - 1.907.100 zł,
    2) pożyczek w kwocie - 1.400.000 zł,
    3) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 92.900 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 4.192.900 zł, rozchody w wysokości 792.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 80.000 zł,
    2) celową w wysokości - 2.000 zł,
    z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe.

    § 5
    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
    2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.
    § 6
    Ustala się dochody w kwocie 48.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 50.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
    § 7
    1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie dla:
    1) zakładów budżetowych: przychody – 901.050 zł, wydatki – 900.900 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7,
    2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 120.000 zł; wydatki – 120.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
    § 8
    1. Dotacje przedmiotowe dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    1) z tytułu dopłaty do cen wody. - 80.000 zł;
    2) z tytułu dopłaty do cen ścieków - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 9.


    2. Dotacje podmiotowe dla:
    1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 65.000 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 10.
    3. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 644.087 zł, zgodnie załącznikiem nr 11.
    § 9
    1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
    1) przychody - 7.000 zł,
    2) wydatki - 0 zł,
    zgodnie z załącznikiem nr 12.
    § 10
    Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
    1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 100.000 zł;

    2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 3.307.100 zł;

    3)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 792.900 zł;

    § 11

    Upoważnia się Wójta do:
    1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 100.000 zł,
    2) zaciągania zobowiązań:
    a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne do wysokości określonej w załączniku nr 3,
    b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania Gminy i termin zapłaty upływa w 2010 roku
    3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania planowanych wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
    4) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu,
    4a) do wprowadzania nowych zadań inwestycyjnych rocznych,
    5) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planach dochodów własnych tych jednostek,
    6) przekazania kierownikom jednostek budżetowych, zakładów budżetowych uprawnień do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym (2010)
    7) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
    § 12
    Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.
    § 13
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2009 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.








    Przewodniczący Rady Gminy



    Data wprowadzenia: 2009-06-16 1446
    Data upublicznienia: 2009-06-16
    Art. czytany: 3432 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Rejestr zmian:
    2009-06-16
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2003r.
    A 2004r.
    A 2005r.
    A 2006r.
    A 2007r.
    A 2008r.
    A 2009r.
    A 2010r.
    A 2011r.
    A 2012r.
    A 2013r.
    A 2014
    A 2015r.
    A 2016r..
    A 2017r.
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    A 2022r.
    A 2023r.
    A 2024r.
    A 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Ogłoszenie o wynikach przetargu na „Zakup 1 sztuki Koparko-Ładowarki wraz z osprzętem ”.
    A» Wykluczenie z przetargu na 'Zakup 1 sztuki Koparko-Ładowarki wraz z osprzetem'
    A» Przetarg nieograniczony na 'Zakup 1 sztuki Koparko-Ładowarki wraz z osprzetem'
    A» Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej, niezabudowanej , położonej w obrębie Czerwona Górka , msc. Podzagnańszcze gm. Łączna
    A» Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej, zabudowanej, położonej w obrębie Zagórze gm. Łączna
    A» Ogłoszenie o wynikach przetargu na „Budowa Kompleksu Oświatowego w Kamionkach gm. Łączna”.
    A» Unieważnienie przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w obrębie geodezyjnym Zagórze gm. Łączna , oznaczonej numerem działki 49/3 o pow. 800m2
    A» Ogłoszenie o wynikach przetargu na „Odnowa drogi gminnej Nr 00482T łączącej miejscowości Gózd z Jęgrzną w gminie Łączna Etap I w km 0+000 – 0+400”.
    A» Pytania i odpowiedzi dot. 'Przetarg nieograniczony na 'Budowa Kompleksu Oświatowego w Kamionkach gm. Łączna
    A» Pytania i odpowiedzi dot. 'Przetarg nieograniczony na 'Budowa Kompleksu Oświatowego w Kamionkach gm. Łączna'
    Urząd Gminy Łączna