(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
Petycje
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Uchwała Nr XXIV/108/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 28 października 2025 r.
» Uchwała Nr XXIV/107/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 28 października 2025 r.
» Uchwała Nr XXIV/106/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 28 października 2025 r.
» Uchwała Nr XXIV/105/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 28 października 2025 r.
» Uchwała Nr XXIV/104/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 28 października 2025 r.
  • Budżet i finanse
  • Budżet Gminy 2012
  • Uchwała Nr XIV/131/2012 Rady Gminy Łączna z dnia 27 stycznia 2012 r.

    Budżet Gminy na 2012 r.

    Uchwała Nr XIV/131/2012
    Rady Gminy Łączna
    z dnia 27 stycznia 2012 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łączna na 2012 rok

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 211, art. 212 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ust. 2 pkt 1, 2, art. 214 pkt 1, 2, art. 222 ust. 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, art. 231 ust. 2, art. 235, art. 236, art. 237 ust. 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, art. 258 ust. 1 pkt 1, 2, 3, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

    Rada Gminy uchwala, co następuje:

    § 1
    Dochody budżetu gminy w wysokości 14 575 000 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 12 396 348 zł
    b) dochody majątkowe 2 178 652 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2
    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 14 910 000 zł,
    z tego: a) wydatki bieżące 11 634 259 zł
    b) wydatki majątkowe 3 275 741 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2.
    2. Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w roku budżetowym 2012 zgodnie z załącznikiem nr 3.
    3. Limity wydatków na inwestycje jednoroczne zgodnie z załącznikiem nr 4.


    4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi realizowane w roku budżetowym w wysokości 2 875 857 zł,
    a) wydatki bieżące 52 116 zł
    b) wydatki majątkowe 2 823 741 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 5.
    § 3
    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 335 000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    1) kredytów w kwocie - 200 000 zł,
    2) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie - 135 000 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 1 122 200 zł, rozchody w wysokości 787 200 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 120 000 zł,
    2) celową w wysokości - 28 000 zł,
    z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe

    § 5
    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7.
    2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8.
    3. Dochody i wydatki związane z pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8

    § 6
    Ustala się dochody w kwocie 65 000zł z tytułu wydawania zezwoleń
    na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 73 300 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

    § 7
    Ustala się dochody w kwocie 10 000 zł z tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz wydatki w kwocie 29 295 zł
    na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
    § 8
    1. Plan przychodów i kosztów w łącznej kwocie (zbiorczo), dla samorządowych zakładów budżetowych: przychody – 1 277 300 zł, wydatki – 1 277 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
    2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla wydzielonych rachunków dochodów jednostek budżetowych: dochody – 162 825 zł; wydatki – 162 825 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.
    § 9
    1. Dotacje przedmiotowe zgodnie z załącznikiem nr 11.
    2. Dotacje podmiotowe zgodnie z załącznikiem nr 12.
    3. Dotacje celowe zgodnie z załącznikiem nr 13.

    § 10
    Ustala się limity zobowiązań tytułu kredytów i pożyczek ,
    1) na sfinansowania planowanego deficytu budżetu w łącznej kwocie 200 000 zł, w tym:
    a) kredyty - 200 000 zł,
    2) na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań 600 000 zł , w tym:
    a) kredyty 600 000 zł


    § 11
    Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów do kwot wynikających z limitów, o których mowa w § 10 niniejszej uchwały .





    § 12
    Upoważnia się Wójta do:
    1) dokonywania przeniesień planu wydatków na uposażenia i wynagrodzenia
    ze stosunku pracy między rozdziałami i paragrafami wydatków oraz do przeniesień pomiędzy planem wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy i planem innych wydatków bieżących, w ramach działów klasyfikacji budżetowej w budżecie gminy,
    2) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,
    3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

    § 13
    Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.

    § 14

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012 roku
    i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.


    Data wprowadzenia: 2012-02-29 1519
    Data upublicznienia: 2012-02-29
    Art. czytany: 4524 razy

    » załącznik do budżetu Gminy Łączna na 2012r. - rozmiar: 195584 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Joanna Kopytek
    Rejestr zmian:
    2012-02-29
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Krzysztof Pastuszka
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Budżet Gminy 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 117/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Uchwała Nr 115/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Uchwała Nr 115/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej Kielcach z dnia 3 grudnia 2013 roku
    » Rb-28S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » Rb-27S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec IV kwartału 2013 roku
    » Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych stan na koniec IV kwartału 2013
    » Rb-NDS KWARTALNE SPRAWOZDANIE O NADWYŻCE / DEFICYCIE 1 ) jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013
    » SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2013 rok
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE 0 STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec III kwartału 2013 roku
    Urząd Gminy Łączna