|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2012r.
 |  |  |  | 
| OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ 
 Numer ogłoszenia: 220068 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
 Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77452 - 2012r.
 
 Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
 
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Łącznej, ul. Kamionki 60, 26-140 Łączna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2548960, faks 041 2548977.
 
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
 
 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
 
 II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Łączna jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 706 kWh (w tym: taryfa C12b dzienna - 258 MWh, C12b nocna - 389 MWh, C11 - 69 MWh) b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: 77 MWh (w tym: Taryfa C11 - 55 MWh, C12a szczytowa - 1 MWh, C12a pozaszczytowa - 11 MWh. b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
 
 II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
 
 SEKCJA III: PROCEDURA
 
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
 
 III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
 Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
 SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 Część NR: 1
 
 Nazwa:
 
 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.
 
 IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
 
 IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
 
 IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
 
 Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o., ul. Berlickiego 2, Gliwice, kraj/woj. Polska.
 
 IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
 
 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
 
 Cena wybranej oferty: 230630,29
 
 Oferta z najniższą ceną: 230630,29 / Oferta z najwyższą ceną: 245885,85
 
 Waluta: PLN.
 
 Część NR: 2
 
 Nazwa:
 
 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.
 
 IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
 
 IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
 
 IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
 
 KRI Marketing and Trading SA, ul. Piwna 28/31, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
 
 IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
 
 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
 
 Cena wybranej oferty: 22565,80
 
 Oferta z najniższą ceną: 22565,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23425,35
 
 Waluta: PLN.
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2012-06-26 0944
 Data upublicznienia: 2012-06-26
 Art. czytany: 4037 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka |  | Rejestr zmian: |  |  |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |