| WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ 
 Miejsce załatwienia
 Urzędu Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26-140 Łączna (listownie) lub pokój Nr 3 obok kasy
 
 Wymagane dokumenty
 1. Wypełniony wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przygotowany na podstawie art. 9c ust 1-5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
 i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 250 z póź. zm.) według załączonego wzoru,
 2. Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru
 w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku
 3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
 w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (do pobrania),
 5. Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika w tym przypadku dowód wniesienia opłaty skarbowej.
 
 
 Miejsce odbioru
 Urzędu Gminy w Łącznej, pokój Nr 3 obok kasy.
 
 Opłaty
 Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu Gminy w Łącznej bądź na konto:
 69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
 Tytułem: wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej
 1. 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru).
 2. 25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu).
 3. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze.
 4. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).
 5. 5 zł – opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii dokonane przez organ administracji samorządowej, od każdej pełnej lub zaczętej strony.
 
 
 Termin załatwienia
 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku
 
 Tryb odwoławczy
 Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Wójta Gminy Łączna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji odmawiającej dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomość
 
 Podstawa prawna
 art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze zm.)
 art. 65 Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1829 ze zm.)
 Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.)
 
 
 Treść
 Oświadczenie i wniosek w załączniku.
 
 Opracował
 młodszy referent- Sylwia Mendak
 
 Akceptował
 Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek
 
 
 Data wprowadzenia: 2017-01-31 1510
 Data upublicznienia: 2017-01-31
 Art. czytany: 3011 razy
 
 
 |