|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2016r..
 |  |  |  | 
| Pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516004 Klonów - Budy na długości 1576,03 m” 
 W związku z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177  ze zm.), informuję
 że w dniu 22.04.2016 r., wpłynęły pytania dotyczące przetargu nieograniczonego na „Przebudowa drogi gminnej Nr 1516004 Klonów - Budy na długości 1576,03 m”, następującej treści:
 
 Pytanie 1
 W przypadku zrealizowania całości zamówienia przed wyznaczonym terminem płatności przez Zamawiającego, zgodnie z art 106i ust. 3 pkt 1 ustawy o vat, faktura musi być wystawiona najpóźniej 30 dni od daty wykonania, czyli przedłożenia do odbioru usługi przez wykonawcę. Czy w związku z tym Wykonawca będzie mógł zgodnie z obowiązującymi zasadami wystawić fakturę Vat w ciągu 30 dni od odbioru wykonanego zamówienia?
 Odpowiedź:
 Tak, pod warunkiem zachowania zapisów z § 2 pkt.6 wzoru Umowy, „zapłata za wykonane zadanie może nastąpić nie wcześniej niż w kwietniu 2017r.”
 
 Pytanie 2
 Czy Zamawiający za okres oczekiwania na zapłatę faktury powyżej 30 dni za wykonane roboty (w umowie z Zamawiającym termin zapłaty § 2 ust 5 określony jako 30 dni) zapłaci odsetki ustawowe w wysokości ustalonej przez Min. Finansów ogłoszone w Dzienniku Ustaw?
 Rozpatrując § 2 ust, 6 zawierający odroczenie płatności za zrealizowane zamówienie przed terminem zakończenia tj. 30.11.2017 r płatność za wykonanie nastąpi nie wcześniej niż w kwietniu 2017 r., Zamawiający musi przede wszystkim wziąć pod uwagę przepisy zawarte w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 139 poz. 1323 z póżn. zm.).
 Odpowiedź:
 Nie.
 Pytanie 3
 Faktura VAT za wykonane roboty budowlane wystawiona po zakończeniu robót, rozliczeniu końcowym i odbiorze zakresu umownego płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnych dokumentów rozliczeniowych i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego przy potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Czy Zamawiający uwzględni w zapisach umownych przysługujące prawo naliczenia odsetek w przypadku nie zapłacenia faktury VAT zgodnie z § 2 ust 5 w terminie 30 dni.
 
 Odpowiedź:
 Tak, jeśli termin zapłaty będzie przypadał na kwiecień 2017r.
 
 Pytanie 4
 Czy po zakończeniu robót i zrealizowaniu całości zamówienia przez Wykonawcę oraz rozliczeniu końcowym, Zamawiający nie będzie zwlekał z odbiorem zakresu umownego i przekaże podpisany protokół odbioru końcowego bez zbędnej zwłoki.
 Odpowiedź:
 Nie.
 Pytanie 5
 Czy Zamawiający uzależnia podpisanie umowy od pozyskania środków na sfinansowanie zamówienia? Jeżeli tak, proszę o wskazanie terminu przewidzianego na podpisanie umowy.
 Odpowiedź:
 Tak. W ciągu 30 dni związania ofertą.
 
 
 Data wprowadzenia: 2016-04-25 1542
 Data upublicznienia: 2016-04-25
 Art. czytany: 3714 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |