|  | 
|  |  |  |  |  |  | Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
 Przetargi
 |  |  |  | 
| ZAPYTANIE OFERTOWE  na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia              należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 
 Łączna, 12.05.2017r.
 
 
 
 ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 I.	ZAMAWIAJĄCY:
 
 I.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115,     26-140 Łączna, woj. Świętokrzyskie
 Tel. 41 2548465 e-mail [email protected]
 I.2   Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
 
 
 
 II.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1  Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  zwraca się o przesłanie oferty na
 monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 II.2 Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy na:
 1.	Wykonania systemu alarmowego w budynku biurowym ZGK Łączna
 2.	Wykonanie instalacji TV terenu bazy
 3.	Kompleksowego monitoringu mienia należącego do Zakładu.
 
 III.	Zakres rzeczowy
 Zakres rzeczowy postępowania obejmuje:
 a)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego
 -   Montaż centrali alarmowej                              1 szt.
 -   Montaż szyfratora              	       	             1 szt.
 -   Montaż czujek ruchu                                       15 szt.
 -   Montaż sygnalizatorów          	             2 szt.
 -   Montaż akumulatora żelowego                       2 szt.
 -   Pozostałe materiały i urządzenia
 konieczne do prawidłowego
 działania instalacji alarmowej                          1 kpl
 b)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV
 -  Montaż kamer TV    		            2 szt.
 -   Montaż rejestratora     		            1 szt.
 -   Pozostałe materiały i urządzenia
 konieczne do prawidłowego
 działania instalacji TV                         	            1 kpl
 c)	Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy
 -  Wykonanie usługi monitorowania budynku
 -  Wykonanie usług serwisowych
 zamontowanych urządzeń
 W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą się zapoznać z przedmiotem zamówienia, w dniu
 17 maja w godzinach 9.00 – 11.00 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym pod adresem e-mail: [email protected] lub nr telefonu 41 2548465
 
 
 
 
 IV.	WYMAGANIA
 Wykonawca powinien posiadać
 
 1.	Koncesję MSWiA na działalność w zakresie ochrony osób i mienia.
 2.	Polisę ubezpieczeniową wymaganą przez MSWiA.
 3.	Doświadczenie w zakresie ochrony osób i mienia.
 
 V.	OBOWIĄZKI WYKONAWCY
 
 Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:
 
 a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz obiektu,
 b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami antywłamaniowymi,
 c) monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie
 bazy    ZGK.
 d) archiwizacja danych pochodzących z monitoringu
 e) zapewnienie środków łączności z grupą interwencyjną.
 f) zapewnienie  interwencji patrolu niezwłocznie przez patrole interwencyjne.
 g) Wykonawca będzie zobowiązany do monitoringu  mienia 24 h 7 dni w tygodniu.
 
 VI.	 Termin wykonania zamówienia.
 Wykonawca będzie realizował zamówienie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym terminem wypowiedzenia.
 
 Termin realizacji zamówienia: od 16 czerwca 2017 do 15 czerwca 2018r.
 
 
 VII.	KRYTERIA OCENY OFERT I WAGI PUNKTOWE
 
 1.	Składniki cząstkowe ceny ryczałtowej netto
 d)	Wykonanie instalacji systemu alarmowego        …………………………….. PLN
 e)	Wykonanie instalacji kamer i rejestratorów TV  …………………………….. PLN
 f)	Abonament i gotowość serwisowa za 12 m-cy    …………………………….. PLN
 
 RAZEM wartość netto   ……………………………… PLN
 Podatek VAT                  ………………………………. PLN
 Wartość oferty brutto   ……………………………… PLN
 
 
 
 2.	Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej
 
 Oferta najkorzystniejsza, to taka, która uzyska najwyższą ilość punktów. Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym algorytmem:
 
 Kryterium 1:
 Najniższa cena
 -----------------------------------------------------------------------------------  x  100 = ilość punktów
 Cena oferowana
 
 
 VIII.	WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
 1.	Do złożenia oferty nie mogą przystąpić Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo
 lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ZGK lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zakładu
 lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
 i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
 a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 b. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
 c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań (ZAŁĄCZNIK 3)
 
 2.	Do złożenia oferty mogą przystąpić Wykonawcy, w stosunku, do których nie zachodzą podstawy
 do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie (ZAŁĄCZNIK 2)
 
 
 
 IX.	TERMIN I MIESJCE SKŁADANIA OFERT
 
 Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w  biurze Zamawiającego:
 
 Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej
 Łączna 115
 26-140 Łączna
 osobiście lub  pocztą w terminie do dnia 25 maja 2017 do godziny 14.00.
 
 Oferta powinna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem:
 -   Nazwa i adres zamawiającego
 -   Napis: „ nie otwierać przed dniem (termin otwarcia ofert)
 -   Nazwa i adres oferenta
 -   Dopisek:
 
 „Monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK”.
 
 
 
 X.	SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
 W odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć następujące dokumenty:
 1.	Formularz cenowy oferty
 2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
 3.	Oświadczenie o braku powiązań
 
 
 XI.	GWARANCJA
 Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonanie usługi na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania umowy
 
 
 XII.	POZOSTAŁE WARUNKI
 
 
 1.	Oferent/ci, którego propozycja usługi oceniona zostanie, jako najkorzystniejsza, zobowiązany zostanie do podpisania z Zamawiającym umowy.
 2.	Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: zostanie przekazana telefonicznie i drogą elektroniczną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
 3.	Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniony jest :
 Pan Marek Walkowicz Kierownik Zakładu
 Tel. 510 096 627 w godz. 7:30-15:30
 adres e-mail: [email protected]
 
 
 XIII.	ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
 
 1.	Formularz cenowy oferty
 2.	Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawy do wykluczenia
 3.	Oświadczenie o braku powiązań
 
 
 Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej
 mgr inż. Marek Walkowicz
 …………………………………
 podpis
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik  Nr  1
 
 ..............................................
 pieczęć firmowa lub dane teleadresowe Oferenta
 
 F O R M U L A R Z      O F E R T Y
 
 na monitoring systemu alarmowego w trybie interwencyjnym, instalacji kamer oraz monitoring mienia
 należącego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej 115 26-140 Łączna  na terenie bazy ZGK.
 
 Ja, niżej podpisany:................................................................................................................................
 
 działając w imieniu i na rzecz Oferenta
 
 .................................................................................................................................................................
 
 .................................................................................................................................................................
 pełna nazwa i dane teleadresowe Oferenta
 
 Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ......................... PLN.
 Termin płatności: …………………… dni
 
 1.	Gwarantuję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminach określonych w zapytaniu ofertowym przeprowadzanym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
 2.	Oświadczam, że zapoznałem/am się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę do jej treści żadnych zastrzeżeń.
 3.	Oświadczam, że zapoznałem/am się z wzorem umowy, akceptujemy go bez zastrzeżeń
 i w wypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
 
 Załączniki do Oferty:
 1. F O R M U L A R Z      O F E R T Y
 
 2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 3. OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
 
 
 
 Data ……………………….
 ..………………………………………………
 Pieczęć i podpis Wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik  Nr  2
 
 
 
 
 
 ………………………………………						     …….........................................
 (dane Oferenta)								miejscowość, data
 
 
 
 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 Dane Oferenta:....................................................................................................................
 
 Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, dotyczące w szczególności:
 1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 2. posiadam wiedzę i doświadczenie,
 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
 
 Nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
 
 
 
 
 .................................................................................
 podpis i pieczęć osoby/osób uprawnionej/ych
 do reprezentowania Oferenta
 
 
 Załącznik nr 3
 
 OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
 
 Oświadczam, że nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 
 •	posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
 •	pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 •	pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
 
 
 .................................................................................
 Podpis/ pieczęć
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2017-05-12 1107
 Data upublicznienia: 2017-05-12
 Art. czytany: 4497 razy
 
 
 |  |  | » Załączniki 1-3 word - rozmiar: 17468 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  | » Załączniki 1- 3 pdf - rozmiar: 348839 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |