|  | 
|  |  |  |  |  |  | Przetargi 2017r.
 |  |  |  | 
| OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe w roku szkolnym 2017/2018 
 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 Zamieszczanie ogłoszenia:
 obowiązkowe
 Ogłoszenie dotyczy:
 zamówienia publicznego
 Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
 nie
 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 tak
 Numer ogłoszenia: 547449-N-2017
 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 nie
 
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 I. 1) NAZWA I ADRES:
 Gmina Łączna, Krajowy numer identyfikacyjny 29101018000000, ul. Kamionki  60, 26140   Łączna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 25 48 960, e-mail [email protected], faks 41 25 48 977.
 Adres strony internetowej (url): www.uglaczna.bip.doc.pl
 I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
 Administracja samorządowa
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Łącznej oraz do Szkoły Podstawowej w Goździe w roku szkolnym 2017/2018
 II.2) Rodzaj zamówienia:
 Usługi
 II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
 Zamawiający przyjmuje, że dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z poniżej opracowanymi trasami: Trasa I. Zagórze – Zaskale – Kamionki i powrót tą samą trasą ( I autobus 50 miejsc siedzących ) (kurs 1.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. IV-VII i klas dotychczasowego gimnazjum do szkoły na godz. 7.30 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 – 15.00 ( dwa dni w tygodniu drugi kurs z odwozem ). Planuje się odjazd ok. godz. 7.00 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). (kurs 2.) Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci kl. 0-III do szkoły na godz. 8.20 oraz odwóz dzieci tą samą trasą w godz.13.00 – 14.00. Planuje się odjazd ok. godz. 7.50 spod przystanku nr 1 w Zagórzu (przy zakładzie drobiowym). Trasa II. Klonów (Budy i Kolonia) – Jęgrzna - Gózd (szkoła) – Zalezianka – Występa – Kamionki ( II autobus 50 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci do Szkoły w Goździe i Zespołu Szkół w Łącznej na godz. 7.30 (odjazd z Klonowa ok. godz.6.50 ) oraz B/ dwa odwozy dzieci: z dotychczasowego gimnazjum i SP ok. 13.00 - 15.00 do Klonowa przez, Gózd oraz drugi kurs z klasami dotychczasowego gimnazjum do Klonowa przez Gózd. Trasa III. Jęgrzna – Gózd - Łączna – Osełków – Stawik - Kamionki (Zespół Szkół) ( III autobus 40 miejsc siedzących ) A/ Dowóz będzie obejmował poranny dojazd dzieci klas dotychczasowego gimnazjum z Jęgrznej ( ok. godz. 6.50 ), dzieci z Zalezianki i Występy do Szkoły w Goździe oraz B/ dwa odwozy z Zespołu Szkół w Łącznej : pierwszy kurs ( ok. godz. 13.00 ) przez Osełków, Stawik, Gózd , Zaleziankę, do Występy oraz drugi kurs ( ok. godz. 14.00 – 15.00) Gózd , Zalezianka, Występa. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 2 specyfikacji.
 II.4) Informacja o częściach zamówienia:
 Zamówienie było podzielone na części:
 nie
 II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
 
 SEKCJA III: PROCEDURA
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 Przetarg nieograniczony
 III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
 nie
 III.3) Informacje dodatkowe:
 SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
 Wartość bez VAT 138000
 Waluta PLN
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 Liczba otrzymanych ofert:  7
 w tym:
 liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  7
 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie
 
 Nazwa wykonawcy: Przewóz Osób Usługi Transportowe Sławomir Dąbek
 Email wykonawcy:
 Adres pocztowy: Wincentów 41
 Kod pocztowy: 26-065
 Miejscowość: Piekoszów
 Kraj/woj.: świętokrzyskie
 
 Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
 tak
 Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
 nie
 Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
 nie
 IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 159216
 Oferta z najniższą ceną/kosztem 144366
 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195300
 Waluta: PLN
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 nie
 
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
 IV.9.1) Podstawa prawna
 Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.
 IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
 Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 Przewóz Osób Usługi Transportowe Sławomir Dąbek Wincentów gm. Piekoszów odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium wyboru. Firma Przewóz Osób Usługi Transportowe Sławomir Dąbek Wincentów gm. Piekoszów za realizację przedmiotowego zamówienia zaproponowała najniższą cenę za zadanie tj. 159.216 zł oraz termin płatności wynoszący 30 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100) za zadanie
 
 
 Data wprowadzenia: 2017-09-06 1137
 Data upublicznienia: 2017-09-06
 Art. czytany: 3930 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Ewa Wawrzeńczyk
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  |  |