| 
| PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia 
 PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia
 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Sprawne usługi publiczne, Działanie 07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
 Otwarcia dokonała komisja w składzie:
 1.	Mirosław Kopytek
 2.	Krzysztof Pastuszka
 3.	Sylwia Jaworska
 Gmina Łączna informuje, że w dniu 04.10.2019 o godzinie 11:15 odbyło się otwarcie ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 291 730,91 zł brutto (zgodnie z art. 86 ust. 3 Ustawy PZP).
 Podczas otwarcia ofert Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy PZP podaje:
 
 - nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców,
 - informacje dotyczące ceny,
 - okresu gwarancji – 24 miesiące, liczą od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
 - warunków płatności - 30 dni licząc od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury Zamawiającemu.
 Złożono następujące oferty:
 części zamówienia nr I –
 Zakup i dostawa sprzętu/wyposażenia do 3 sal matematycznych: w Zespole Szkół w Łącznej oraz Szkole Podstawowej w Goździe
 Lp.	Wykonawca	Kryterium                 Kryterium:
 Cena brutto	  termin wykonania zamówienia
 1.Educarium Sp. z o.o.
 85-451 Bydgoszcz
 ul. Grunwaldzka 207	31 458,00	do 15 dni od dnia     podpisania umowy
 2	PZS „Cezas” Sp. z o.o.
 25-262 Kielce
 Ul. Peryferyjna 12	     30 350,25	      do 45 dni od dnia podpisania umowy
 Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia nr II –
 Zakup i dostawa sprzętu/wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół w Łącznej oraz Szkoły Podstawowej w Goździe
 Lp.	Wykonawca	 Kryterium                    Kryterium:
 cena brutto	 termin wykonania zamówienia
 1.FRAMKO 2 Sp.j.
 25-013 Kielce, ul. Duża 22	143 716,70	do 15 dni od dnia podpisania umowy
 2	MaN Complex
 25-417 Kielce
 ul. Przyborowskiego 4/1	   112 803,91	do 15 dni od dnia podpisania umowy
 
 III. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia nr III –
 Zakup i dostawa sprzętu/wyposażenia do 3 sal przyrodniczych w Zespole Szkół w Łącznej oraz Szkole Podstawowej w Goździe
 Lp.	Wykonawca	Kryterium             Kryterium:
 cena brutto	termin wykonania zamówienia
 
 1	Educarium Sp. z o.o.
 85-451 Bydgoszcz
 ul. Grunwaldzka 207	80 430,00	do 15 dni od dnia podpisania umowy
 2	PHU El.Hydro s.c. Suchowola 6,
 26-020 Chmielnik	      107 170,00	do 15 dni od dnia podpisania umowy
 3	PZS „Cezas” Sp. z o.o.
 25-262 Kielce
 Ul. Peryferyjna 12	      102 336,66	do 45 dni od dnia podpisania umowy
 Po wymaganym terminie tj. 04.10.2018r. do godziny 11.00 innych ofert nie złożono. Wykonawcy uczestniczący w sesji otwarcia nie zgłosili żadnych zastrzeżeń z przebiegu otwarcia ofert.
 
 
 Data wprowadzenia: 2018-10-04 1332
 Data upublicznienia: 2018-10-04
 Art. czytany: 3552 razy
 
 
 |  |