|  | 
|  |  |  |  |  |  | Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
 Przetargi
 |  |  |  | 
| Dostawa do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej nowego ciągnika rolniczego 
 Ogłoszenie nr 643789-N-2018 z dnia 2018-11-02 r.
 
 Zakład Gospodarki Komunalnej: Dostawa do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej nowego ciągnika rolniczego
 
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
 Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
 Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
 Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
 Nie
 
 Nazwa projektu lub programu
 
 O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
 Nie
 
 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
 Nie
 Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
 Nie
 Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
 Nie
 
 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
 Nie
 W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
 Informacje dodatkowe:
 I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 29290751200000, ul. Łączna  115 , 26140   Łączna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 25 46 465, e-mail [email protected], faks 41 25 46 465.
 Adres strony internetowej (URL): http://www.uglaczna.bip.doc.pl
 Adres profilu nabywcy:
 Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
 
 I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
 Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
 I.4) KOMUNIKACJA:
 Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
 Tak
 http://www.uglaczna.bip.doc.pl
 
 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
 Tak
 http://www.uglaczna.bip.doc.pl
 
 Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
 Nie
 
 
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
 Elektronicznie
 Nie
 adres
 
 
 Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 Nie
 Inny sposób:
 
 Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 Nie
 Inny sposób:
 
 Adres:
 
 
 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
 Nie
 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej nowego ciągnika rolniczego
 Numer referencyjny:
 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
 Tak
 
 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
 Zamówienie podzielone jest na części:
 Nie
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
 
 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
 
 
 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi dostawę do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej nowego ciągnika rolniczego 1. Ciągnik rolniczy powinien spełnić wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” 2. Ciągnik ma być zarejestrowany w kraju, jako pojazd rolniczy 3. Parametry techniczne ciągnika rolniczego powinny odpowiadać minimalnym wymaganiom Zamawiającego, tj: -Pojemność silnika max do 3500cm3 na 4 cylindrach zgodny z aktualnymi normami spalin -moc minimum 85KM -układ wtryskowy common rail -pojemność zbiornika minimum 100l -Napęd 4WD -przednia oś z dwoma siłownikami wspomagającymi, hamowana -Skrzynia minimum 12X12 z rewersem mechanicznym przy kierownicy 40km/h -Pompa hydrauliki głównej minimum 60l/min -oddzielna pompa hydrauliczna układu wspomagania o wydajności minimum 25l/min - minimum dwie pary zaworów hydraulicznych -Wom minimum dwie prędkości 540 i 540E obr/min -tylny podnośnik o minimalnym udźwigu 4500kg -kabina klimatyzowana -fotel operatora amortyzowany mechanicznie -fotel pasażera -teleskopowe lusterka wsteczne - oświetlenie halogenowe minimum 4 szt. -zaczep górny suwliwy -zaczep dolny polowy - masa minimum 3500 kg -błotniki przednie skrętne -koła tył 18.4 R30 przód 360/70R24 -Instalacja pneumatyczna 2 obwodowa montowana fabrycznie. - TUZ o udźwigu minimum 2 tony -Maszyna fabrycznie nowa, nie zarejestrowana, spełniająca aktualne normy spalin, rok produkcji nie starszy niż 2018.
 
 II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
 Dodatkowe kody CPV:
 
 
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT:
 Waluta:
 
 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
 Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
 II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
 miesiącach:    lub dniach:
 lub
 data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-15
 
 II.9) Informacje dodatkowe:
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
 Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
 Informacje dodatkowe
 III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
 Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
 Informacje dodatkowe
 III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
 Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
 Informacje dodatkowe:
 III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
 III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
 III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
 
 
 
 
 
 
 
 III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
 Tak
 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
 Nie
 III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 1. Brak wymagań w zakresie dokumentów. 2. Wszelkie oświadczenia składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dotyczące wykonawcy (w tym również wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, winny być złożone w oryginale (tj. podpisane przez podmiot, którego oświadczenie dotyczy). 3. Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
 III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
 III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 1. Brak wymagań w zakresie dokumentów.
 III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
 III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 Brak wymagań w zakresie dokumentów.
 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.uglaczna.bip.doc.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikiem formularz techniczny (zał. nr 1 do SIWZ), zawierający m.in.: oświadczenie o: terminie realizacji i terminie związania ofertą, potwierdzenie parametrów przedmiotu zamówienia, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.
 SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) OPIS
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
 IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
 Nie
 Informacja na temat wadium
 
 
 IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
 Nie
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 
 
 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
 Nie
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
 Nie
 Informacje dodatkowe:
 
 
 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
 Nie
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
 
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 
 
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
 Liczba wykonawców
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców
 Maksymalna liczba wykonawców
 Kryteria selekcji wykonawców:
 
 
 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
 Umowa ramowa będzie zawarta:
 
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
 
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
 
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
 
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
 
 IV.1.8) Aukcja elektroniczna
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
 Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
 
 Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
 Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 
 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
 Czas trwania:
 
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 
 
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
 IV.2.2) Kryteria
 Kryteria	Znaczenie
 cena	- 60,00
 moc silnika większa lub równa 85 KM	- 20,00
 pompa hydrauliki głównej większa lub równa 60l/min	- 10,00
 prędkość WOM większa lub równa 540	- 10,00
 
 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
 Tak
 IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
 IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
 
 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
 
 Informacje dodatkowe
 
 
 IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 
 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
 
 Wstępny harmonogram postępowania:
 
 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
 
 
 Informacje dodatkowe:
 
 IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
 
 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
 Informacje dodatkowe:
 
 IV.4) Licytacja elektroniczna
 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
 Czas trwania:
 
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
 Data: godzina:
 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 
 Informacje dodatkowe:
 IV.5) ZMIANA UMOWY
 Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
 
 IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
 IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
 
 Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
 
 IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
 Data: 2018-11-12, godzina: 10:00,
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
 
 Wskazać powody:
 
 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
 >
 IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
 IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
 IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 
 ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
 
 
 
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2018-11-02 1104
 Data upublicznienia: 2018-11-02
 Art. czytany: 3824 razy
 
 
 |  |  | » SIWZ + załaczniki - rozmiar: 180224 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |