|  | 
|  |  |  |  |  |  | Prawo miejscowe Zarządzenia Wójta Gminy
 2019R
 |  |  |  | 
| ZARZĄDZENIE NR  50/2019 WÓJTA  GMINY  ŁĄCZNA w sprawie wdrożenia narzędzi do zarządzania satysfakcją klienta w Gminie Łączna 
 ZARZĄDZENIE NR  50/2019
 WÓJTA  GMINY  ŁĄCZNA
 z dnia 25 września 2019r.
 w sprawie wdrożenia narzędzi do zarządzania satysfakcją klienta w Gminie Łączna
 
 
 Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
 (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 
 
 
 § 1
 
 Wprowadza się narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu wdrożone w ramach projektu: „Aktywny e-Samorząd” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
 § 2
 
 Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu składa się z systemu informatycznego zaimplementowanego pod adresem: http:/laczna.satysfakcjaklienta.online z którego dostępna jest wersja elektroniczna Ankiety badania satysfakcji Klienta dla mieszkańców oraz panel administratora systemu znajdujący się pod adresem: http:/laczna.satysfakcjaklienta.online/admin z możliwością: Wprowadź ankietę (papierową), Pobierz ankietę do wydrukowania (pdf) oraz Generuj raport (z wyników pomiaru).
 
 § 3
 
 Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu umożliwia badanie oceny satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd za pomocą ankiety elektronicznej (dostępnej ze strony internetowej Urzędu) poprzez kliknięcie na baner przekierowujący: Oceń Urząd umieszczony na stronie głównej Urzędu oraz opcjonalnie ankiet papierowych (wykładanych na stanowiskach obsługi Klienta), które zostają wprowadzone do systemu informatycznego przez administratora.
 
 § 4
 
 Narzędzie zarządcze do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu pozwala na generowanie okresowych raportów z wyników pomiaru po zalogowaniu do systemu przez uprawnionego pracownika Urzędu. Generowanie raportów powinno odbywać się nie rzadziej niż raz do roku, a wyniki raportu mogą stanowić podstawę do podejmowania w Urzędzie działań naprawczych lub doskonalących w zakresie obsługi Klienta.
 
 § 5
 
 W zależności od zasygnalizowanych potrzeb w Urzędzie dopuszcza się edycję danych Urzędu i/lub edycję ankiety przez administratora systemu po zalogowaniu się pod adresem http:/laczna.satysfakcjaklienta.online/admin. Przed wprowadzeniem zmian należy wygenerować raport z dotychczasowych wyników pomiaru.
 
 § 6
 
 Osobą odpowiedzialną za stosowanie narzędzi zarządczych do monitorowania satysfakcji klienta Urzędu ustanawiam Panią Nataszę Cierpisz.
 
 § 7
 
 Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Łączna.
 
 § 8
 
 Zarządzanie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 Data wprowadzenia: 2019-11-14 1437
 Data upublicznienia: 2019-11-14
 Art. czytany: 2678 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  |  |