(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Przetargi
  • 2020
  • Zmiana Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej Numer ogłoszenia: ZGK/09/448/2020 ; data zamieszczenia: 10.09.2020r.

    Łączna: Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    Numer ogłoszenia: ZGK/09/448/2020 ; data zamieszczenia: 10.09.2020r.
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
    • Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla ekogroszku do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej w ilości: 150 ton. Minimalna wartość opałowa – 24Mg – 31,20 MJ/kg, zawartość popiołu 3 – 8% granulacja 8-25mm. Dostarczony opał musi posiadać atest, certyfikat lub świadectwo jakości. Dostawy realizowane będą cyklicznie w sezonie grzewczym 2020/2021 w zależności od potrzeb zamawiającego..
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Istnieje możliwość rozszerzenia lub redukcji zamówienia o +/- 30%
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2021r.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie dotyczy
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert.

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: konkurs ofert.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: [email protected]
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:21.09.2020r. do godz. 10:00 miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie konkursu o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




    Data wprowadzenia: 2020-09-14 1331
    Data upublicznienia: 2020-09-14
    Art. czytany: 2195 razy

    » OFERTA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu - rozmiar: 75776 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 88064 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa dostawy - rozmiar: 60928 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz zmian - rozmiar: 653012 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zamawiający wprowadza zmiany w zapisach SIWZ , umowy i oferty z dnia 10.09.2010r. - rozmiar: 26885 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
    Rejestr zmian:
    2020-09-14
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Mirosław Kopytek
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Mirosław Kopytek
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Budżet Gminy 2005
    A Budżet Gminy 2008
    A Budżet Gminy 2009
    A Budżet Gminy 2010
    A Budżet Gminy 2011
    A Budżet Gminy 2012
    A Budżet Gminy 2013
    A Budżet Gminy 2014
    A Budżet Gminy 2015
    A Budżet Gminy 2016
    A Budżet Gminy 2017
    A Budżet Gminy 2018
    A Budżet Gminy 2019
    A Budżet Gminy 2020
    A Budżet Gminy 2021
    A Budżet Gminy 2022
    A Budżet Gminy 2023
    A Budżet Gminy 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Uchwała Nr 174/2017 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 6 kwietnia 2017r.
    A» Sprawozdanie Rb- 28S za 2016r.
    A» Sprawozdanie Rb-27S za 2016r.
    A» I. SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2016 rok
    A» Sprawozdanie Rb-NDS za 2016r.
    A» Sprawozdanie za IV kwartał 2016r.
    A» Uchwała Nr 86/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dn.22 listopada 2016r.
    A» Uchwała Nr 87/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dn.22 listopada 2016r.
    A» Uchwała Nr 88/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dn.22 listopada 2016r.
    A» Sprawozdanie za III kwartał 2016r.
    Urząd Gminy Łączna