|  | 
|  |  |  |  |  |  | Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
 Przetargi
 |  |  |  | 
| Zmiana Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej Numer ogłoszenia: ZGK/09/448/2020 ; data zamieszczenia: 10.09.2020r. 
 Łączna: Dostawa węgla do kotłowni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Łącznej
 Numer ogłoszenia: ZGK/09/448/2020 ; data zamieszczenia: 10.09.2020r.
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
 •	Adres strony internetowej zamawiającego: [email protected]
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej.
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla ekogroszku do kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej w ilości: 150 ton. Minimalna wartość opałowa – 24Mg – 31,20 MJ/kg, zawartość popiołu  3 – 8% granulacja 8-25mm. Dostarczony opał musi posiadać atest, certyfikat lub świadectwo jakości. Dostawy realizowane będą cyklicznie w sezonie grzewczym 2020/2021 w zależności od potrzeb zamawiającego..
 II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 •	Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 •	Istnieje możliwość rozszerzenia lub redukcji zamówienia o +/- 30%
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
 
 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2021r.
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1) WADIUM
 Informacja na temat wadium: nie dotyczy
 III.2) ZALICZKI
 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 •	III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o	Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
 •	III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o	Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
 •	III.3.3) Potencjał techniczny
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o	Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
 •	III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o	Przedłożony zostanie odpowiedni dokument - spełnia/nie spełnia
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 •	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert.
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 •	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 •	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 •	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
 
 III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 •	lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: konkurs ofert.
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: [email protected]
 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna.
 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:21.09.2020r. do godz. 10:00 miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej, Łączna 115, 26-140 Łączna
 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie konkursu o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
 
 Data wprowadzenia: 2020-09-14 1337
 Data upublicznienia: 2020-09-14
 Art. czytany: 3270 razy
 
 
 |  |  | » OFERTA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu - rozmiar: 75776 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  | » SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 88064 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  | » Umowa dostawy  - rozmiar: 60928 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  | » Wykaz zmian - rozmiar: 653012 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » zmiany w zapisach SIWZ , umowy i oferty  z dnia 10.09.2010r. - rozmiar: 26885 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  |  Wiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  |  |