(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
Petycje
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zarządzenie 52 2025 w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Łączna na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
» Zarządzenie 51 2025 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Łączna
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Radomiu z dnia 21 lipca 2025r.
» Petycja w sprawie pomników przyrody
» UCHWAŁA NR XX/86/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 22 lipca 2025 r.
  • Przetargi
  • 2022r.
  • Pytania i odpowiedzi do przetargu - Kompleksowa termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej

    Łączna, 25.07.2022r.
    Nr referencyjny postępowania: T.272.5.2022



    Wszyscy zainteresowani



    Dotyczy: Zamówienia w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej


    Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż do Zamawiającego wpłynęły wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawiam ich treść wraz z wyjaśnieniem udzielonym przez Zamawiającego:

    PYTANIE 1:
    Czy wg Zamawiającego ,płukanie instalacji c.o. oraz wody, ma polegać tylko na przepłukaniu wodą czy przy użyciu środka chemicznego. W przypadku konieczności użycia środka prosimy o sprecyzowanie sposobu płukania aby nie nastąpiło uszkodzenie rurociągów istniejących (inst wody i c.o.)

    ODPOWIEDŹ :
    Instalację należy przepłukać wodą bez środków chemicznych.

    PYTANIE 2:
    Czy w pomieszczeniu kotłowni jest zapewniona wentylacja grawitacyjna wywiewna?

    ODPOWIEDŹ :
    TAK

    PYTANIE 3:
    Czy w części elektrycznej zostało uwzględniono zasilanie do pompy skroplin?

    ODPOWIEDŹ :
    W projekcie części elektrycznej ujęto ilość przewodu do podpięcia pompy dla instalacji skroplin. Należy zasilić przewodami YDY 3x2,5mm2. W kotłowni przewidziano gniazda do podłączenia pompy oraz kotła CO.

    PYTANIE 4:
    Czy wymagane będzie badanie wody użytkowej przez Sanepid (brak w przedmiarze)?

    ODPOWIEDŹ :
    Nie.

    PYTANIE 5
    W przedmiarze pojawia się pozycja licznik ciepła co nie ma odzwierciedlenia
    w projekcie , prosimy o sprecyzowanie ewentualnego typu licznika ciepła jeśli byłby konieczny do zamontowania

    ODPOWIEDŹ :
    Należy zastosować licznik ciepła ultradźwiękowy.

    PYTANIE 6
    W schemacie technologicznym kotłowni (rys. S-2) nie pokrywa się część urządzeń
    w stosunku: rysunek-legenda . Prosimy o sprecyzowanie (np. zaznaczony jest na rysunku zawór równoważący , którego to brak jest w legendzie; w legendzie występuje filtr zanieczyszczeń Spitrotrap DN25 który nie występuje z kolei na rysunku)

    ODPOWIEDŹ :
    Na schemacie hydraulicznym filtr jest oznaczony numerem 6. Jest również oznaczony w legendzie oraz na każdym z obiegów instalacji przed pompami. Symbolem nr 22 zaznaczono licznik ciepła ultradźwiękowy, który nie jest opisany w legendzie.

    PYTANIE 7
    Prosimy o dołączenie do dokumentacji zwymiarowanych rysunków elewacji w celu obliczenia ilości nakładów rzeczowych dla wyceny robót.

    ODPOWIEDŹ :
    Załączono zwymiarowane rysunki elewacji A2, A3, A4.

    PYTANIE 8
    Prosimy o dołączenie do dokumentacji zestawienia stali profilowej dla wzmocnienia więźby dachowej.

    ODPOWIEDŹ :
    Wzmocnienie więźby dachowej wg Opinii Technicznej (rys. K-4, K-5). Konstrukcje stalowe wg przedmiaru robót (poz. 66-69).

    PYTANIE 9
    Prosimy o wskazanie grubości ocieplenia ścian przewidzianego do demontażu.

    ODPOWIEDŹ :
    Demontaż płyt styropianowych (pod sidingiem) gr. zmienna 6-8 cm.

    PYTANIE 10
    Prosimy o wskazanie w dokumentacji projektowej grubości podbudowy betonowej istniejących posadzek.

    ODPOWIEDŹ :
    Grubość istniejącej podbudowy betonowej posadzek nie jest określona, gdyż poszczególne części budynku, w wyniku wcześniejszej przebudowy, a także usytuowania obiektu na spadku terenowym, charakteryzują się niejednorodnością podłoża posadzki.


    PYTANIE 11
    Prosimy o podanie parametrów technicznych płytek na posadzki w piwnicach –
    w dokumentacji podano że należy asortyment i kolorystykę uzgodnić z Inwestorem.

    ODPOWIEDŹ :
    Budynek jest niepodpiwniczony. Płytki posadzkowe na parterze – asortyment i kolorystyka wg uzgodnień z Inwestorem. Parametry techniczne płytek podano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – str. 64.

    PYTANIE 12
    W opisie Zamawiający wskazał ”wymianę drewnianych elementów konstrukcyjnych stropu wykazujących uszkodzenia (w przypadku stwierdzenia tych uszkodzeń po odkryciu belek stropowych)” – prosimy o podanie zakresu rzeczowego tych elementów tj. przekrojów i długości oraz ilości belek do wymiany jaka należy przyjąć do wyceny.

    ODPOWIEDŹ :
    Belki stropu nad parterem o przekroju 7,5x18 cm i w części nad świetlicą 25x25 cm. Zakres koniecznej wymiany elementów konstrukcji do ustalenia po całkowitym odkryciu belek.

    PYTANIE 13
    W pkt XV SWZ wskazano termin składania ofert do dnia 28.07.2022 do godziny 9.00
    a w pkt. XVI wskazano termin otwarcia ofert 27.07.2022 o godz. 10.00. Prosimy
    o potwierdzenie terminu składania ofert tj. 28.07.2022r. godz. 9.00

    ODPOWIEDŻ :
    Zgodnie z zamieszczonym ogłoszeniem, otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2022r., godz. 11:00



    Przypominamy o prawidłowym złożeniu oferty: ePUAP: /09v7jfyxv/SkrytkaESP


    Data wprowadzenia: 2022-07-25 0931
    Data upublicznienia: 2022-07-25
    Art. czytany: 1678 razy

    » Załączniki - rozmiar: 49398 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Budżet Gminy 2025
    Urząd Gminy Łączna