|  | 
|  |  |  |  |  |  | Jednostki organizacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej w Łączna
 Przetargi
 |  |  |  | 
| Przetarg nieograniczony: Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton 
 Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton
 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCZNEJ
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292907512
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: 115
 1.5.2.) Miejscowość: Łączna
 1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
 1.5.7.) Numer telefonu: 412548465
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgklaczna.pl
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
 terytorialnego
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
 Dostawa paliwa opałowego- ekogroszku w ilości 150 ton
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15214f73-16f0-11ed-b950-8227d40187e8
 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295615/01
 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08 10:32
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
 Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://www.uglaczna.bip.doc.pl
 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
 2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
 oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
 wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.uglaczna.bip.doc.pl
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
 zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
 adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
 elektronicznej [email protected]
 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie
 dostępne: https://www.uglaczna.bip.doc.pl
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
 budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
 polski
 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
 (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
 sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO):
 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącznej,
 z siedzibą: Łączna 115, 26 - 140 Łączna, e-mail: [email protected], tel.: 41 2548465, reprezentowany przez Marka Waikowicza
 2. Z Inspektorem ochrony danych (IOD) mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
 osobowych poprzez adres e-mail [email protected]
 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą
 prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli niezbędność wykonania obowiązku prawnego
 ciążącego na Administratorze, a także ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i ustawa z dnia 14 lipca 1983
 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane przez okres 5 lat
 od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
 5. Państwa dane osobowe mogą być przekazane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej,
 może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.
 6. Ponadto Państwa dane mogą być udostępnione następującym kategoriom odbiorców danych:
 a. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy
 publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa,
 b. podmiotom świadczącym usługi niezbędne do realizacji przez Administratora zadań, w tym partnerom IT, podmiotom realizującym
 wsparcie techniczne lub organizacyjne.
 7. Na każdym etapie przetwarzania przez Administratora danych, mają Państwo prawo do:
 a. dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych oraz uzyskania kopii tych
 danych,
 b. modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania - do ograniczenia ich
 zakresu przetwarzania;
 c. wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych.
 8. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych
 Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być
 warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
 2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 ton paliwa opałowego, typu ekogroszek, do siedziby Zakład Gospodarki
 Komunalnej Łączna 115
 4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2023-04-30
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
 budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert
 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
 • Cena 90%
 • Termin płatności 10%
 • Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował się również okresem zwiększonym do 90 dni terminu płatności za wystawianą
 fakturę.
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 90
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium:
 inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
 4.3.6.) Waga: 10
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
 kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy wraz z ofertą złożą następujące dokumenty:
 • Formularz Ofertowy którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
 • Oświadczenie dotyczące o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5
 • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4
 • Projekt umowy załącznik nr 3
 • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu gospodarczego w
 zakresie objętym zamówieniem.
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
 2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
 sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
 zamówienia: Nie
 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 11:00
 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: /zgklaczna/SkrytkaESP
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 12:00
 8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00295615/01 z dnia 2022-08-08
 2022-08-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
 
 Data wprowadzenia: 2022-08-08 1246
 Data upublicznienia: 2022-08-08
 Art. czytany: 2285 razy
 
 
 |  |  | » SWZ  - rozmiar: 604273 bajtów Typ pliku: application/pdf
 |  | » Załączniki do SWZ - rozmiar: 99520 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  |  Wiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka Autor dokumentu: Bożena Tuśnio
 |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Gminy Łączna Czerwona Górka 1B
 26 - 140 Łączna
 
 tel. 041/25 - 48 - 960
 fax. 041/25-48-977
 
 Godziny otwarcia:
 Poniedziałek
 7.30-16.00
 Wtorek - Czwartek
 7.30-15.30
 Piątek
 7.30-15.00
 
 Kasa czynna:
 poniedziałek - piątek
 8.00-13.30
 
 ePUAP – adres skrytki podawczej: /09v7jfy1xv/SkrytkaESP
 
 Starostwo Powiatowe
 w Skarżysku-Kamiennej
 www.spskarzysko.bip.doc.pl
 
 Dziennik Ustaw
 http://dziennikustaw.gov.pl
 Monitor Polski
 http://monitorpolski.gov.pl
 
 
 |  |  |  |