(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Statut Gminy
Wójt Gminy
Rada Gminy
Prawo miejscowe
Budżet i finanse
Zamierzenia, strategie i programy
Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
Oświadczenia majątkowe
Przetargi
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Rejestry
Komunikaty
Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
Konkurs na stanowiska urzędnicze
Konkursy na dyrektorów szkół
Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
Audyty i Kontrole
Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
Druki dla interesantów
Sprawozdania
Rewitalizacja
RODO
Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
Deklaracja dostępności
Petycje
-------------------------
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zarządzenie 52 2025 w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Łączna na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
» Zarządzenie 51 2025 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Łączna
» Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Radomiu z dnia 21 lipca 2025r.
» Petycja w sprawie pomników przyrody
» UCHWAŁA NR XX/86/2025 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 22 lipca 2025 r.
  • Przetargi
  • 2023r.
  • Przetarg nieograniczony: Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Roboty budowlane
    Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
    1.1.) Rola zamawiającego
    Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
    1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łączna
    1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010180
    1.5) Adres zamawiającego
    1.5.1.) Ulica: Czerwona Górka 1b
    1.5.2.) Miejscowość: Łączna
    1.5.3.) Kod pocztowy: 26-140
    1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
    1.5.5.) Kraj: Polska
    1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
    1.5.7.) Numer telefonu: 412548960
    1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
    1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglaczna.bip.doc.pl
    1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
    terytorialnego
    1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
    SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
    2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
    2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
    Przebudowa przejść dla pieszych zlokalizowanych przy drodze gminnej w miejscowościach Gózd i Łączna
    2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
    2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456416
    2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
    2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
    2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
    2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
    2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Europejskiej: Nie
    2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
    Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
    SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
    3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
    https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
    Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
    2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
    3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
    oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
    3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
    wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-
    9ec5599dddc1
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
    zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
    jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
    2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
    „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia;
    3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
    elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
    rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
    wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia publicznego lub konkursie;
    4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
    komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
    odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają
    również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z
    ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem
    elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub
    wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty
    wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);
    5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
    Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mai
    [email protected] (nie dotyczy składania ofert).
    3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie
    dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
    4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Łączna, Czerwona Górka 1B, 26-140 Łączna;
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
    postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
    oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
    4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
    trwania umowy;
    5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
    określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
    RODO.
    7) posiada Pani/Pan:
    a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
    prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
    dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
    udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
    zamówienia);
    b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
    może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
    niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
    c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
    okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
    RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
    Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
    2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
    interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
    d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
    osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    8) nie przysługuje Pani/Panu:
    a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
    Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
    osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
    2, 00-193 Warszawa.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: T.272.7.2023
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie 3 (trzech) przejść dla pieszych
    w miejscowościach Gózd, Łączna tj.:
    - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 w miejscowości
    Łączna,
    - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 przy skrzyżowaniu z
    droga powiatową 1406T (stary numer 0588T),
    - przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego na drodze gminnej 339001T – Starodroże DK7 przy szkole w
    miejscowości Gózd.
    3.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
    • remont istniejących chodników,
    • remont istniejących zjazdów,
    • remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej,
    • wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej na dojściach do przejścia dla pieszych,
    • ustawienie poręczy ochronnych dla pieszych,
    • wykonanie nowego oznakowania poziomego jezdni,
    • wymiana oznakowania pionowego w obrębie przejścia dla pieszych,
    • montaż aktywnych znaków
    • wykonanie odwodnienia liniowego.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
    45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
    34922100-7 - Oznakowanie drogowe
    34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-01
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
    Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
    2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Nie
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
    odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
    cena – waga kryterium 60%
    okres gwarancji – waga kryterium 40%
    Zamawiający przyjmuje 1% = 1 punkt
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
    4.3.6.) Waga: 40
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 1
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.
    Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
    2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
    Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
    3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
    - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 400 000,00 zł.
    4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
    Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
    4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
    roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
    należycie, w tym:
    - co najmniej 1 robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. wykonał roboty remontowe (modernizacyjne)
    i/lub inwestycyjne drogowe (tj. remont i/lub budowa dróg o nawierzchni asfaltowej i/lub z kostki brukowej) o wartości brutto
    każdej z nich równej minimum 250 000,00 zł;
    4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
    a) jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności drogowej do kierowania robotami bez
    ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
    z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
    najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
    podmiotowych środków dowodowych:
    Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
    2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    1/ potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
    a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
    zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
    wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
    b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
    opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
    c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
    właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
    d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy Pzp – sporządzonej
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
    e) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
    rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą,
    który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o
    przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
    częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
    grupy kapitałowej wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ;
    2/ potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
    a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
    finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
    3/ potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
    (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
    a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
    zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
    b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
    kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał
    przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w
    której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
    związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
    zamówienia.
    W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
    Ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
    zgodnie z zapisami umowy
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-06 09:00
    Ogłoszenie nr 2023/BZP 00456416/01 z dnia 2023-10-23
    2023-10-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 09:30
    8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

    więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a36f07b3-717c-11ee-a60c-9ec5599dddc1


    Data wprowadzenia: 2023-10-23 1427
    Data upublicznienia: 2023-10-23
    Art. czytany: 1330 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    Autor dokumentu: Wojciech Fąfara
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Budżet Gminy 2005
    Budżet Gminy 2008
    Budżet Gminy 2009
    Budżet Gminy 2010
    Budżet Gminy 2011
    Budżet Gminy 2012
    Budżet Gminy 2013
    Budżet Gminy 2014
    Budżet Gminy 2015
    Budżet Gminy 2016
    Budżet Gminy 2017
    Budżet Gminy 2018
    Budżet Gminy 2019
    Budżet Gminy 2020
    Budżet Gminy 2021
    Budżet Gminy 2022
    Budżet Gminy 2023
    Budżet Gminy 2024
    Budżet Gminy 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych stan na koniec IV kwartału 2012
    » Uchwala Nr 84 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    » Uchwała Nr 83 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    » Uchwała Nr 82 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    » Uchwała Nr 34/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 2 kwietnia 2013 r
    » Rb-NDS KWARTALNE SPRAWOZDANIE O NADWYŻCE / DEFICYCIE 1 ) jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    » Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec IV kwartału 2012 roku
    » Rb-27S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    » Rb-28S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    » SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2012 rok
    Urząd Gminy Łączna