| 
| Uchwała Nr 5/II/2007 Rady Gminy w Łącznej z dnia 19 marca 2007 r. 
 Uchwała Nr 5/II/2007
 Rady Gminy w Łącznej
 z dnia 19 marca 2007 r.
 w sprawie uchwalenia budżetu gminy Łączna na 2007 r.
 
 Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i pkt 9 lit. d, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z  art. 165, art.166 ust.1, art. 173 ust.1, art.184 ust. 1, pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7,  9, 10 lit.a i b,11, 12, 13, 15, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3 art. 188 ust. 2, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U.  Nr 249, poz. 2104, z poźn.zm).
 
 Rada Gminy uchwala, co następuje:
 § 1
 Dochody budżetu gminy w wysokości 10.237.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
 § 2
 1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 10.559.000 zł,
 z tego:
 a) wydatki bieżące	                   9.161.300 zł
 w tym:
  wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 	                   4.241.090 zł
  dotacje	                      269.773 zł
  wydatki na obsługę długu	                      120.000 zł
  wydatki przypadające do spłaty w danym roku budżetowym, zgodnie z zawartą umową, z tytułu poręczeń i gwarancji 		                        90.000 zł
 b) wydatki majątkowe	                   1.397.700 zł
 zgodnie z załącznikiem nr 2.
 2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009 zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a – wydatki inwestycyjne jednoroczne.
 § 3
 1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 322.000 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciągniętych kredytów w kwocie 255.955 zł, oraz  wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w tym wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 66.045zł.
 
 2. Przychody budżetu w wysokości 1.066.045 zł, rozchody w wysokości 744.045 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
 § 4
 W budżecie tworzy się rezerwę ogólną w wysokości  80.000 zł
 
 
 § 5
 1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
 2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień(umów)między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.
 § 6
 Ustala się dochody w kwocie 44.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, oraz wydatki w kwocie 50.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
 § 7
 1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo),  dla:
 1) zakładów budżetowych: przychody -   855.598 zł, wydatki – 844.320 zł,
 zgodnie z załącznikiem nr 7.
 2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 101.000 zł; wydatki – 101.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7.
 § 8
 1. Dotacje przedmiotowe dla zakładu budżetowego:
 1) z tytułu dopłat do cen wody  - 90.000zł;
 2) z tytułu dopłat do cen ścieków – 65.000zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
 2. Dotacje podmiotowe dla:
 1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę 				- 55.000 zł,
 zgodnie z załącznikiem nr 9.
 3. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 59.773 zł, zgodnie załącznikiem nr 10.
 § 9
 1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
 1) przychody 	-          6.000 zł,
 2) wydatki 	-        10.000 zł,
 zgodnie z załącznikiem nr 11.
 § 10
 Upoważnia się Wójta do:
 
 1) zaciągania kredytów na pokrycie występującego  w ciągu roku przejściowego     deficytu budżetu do wysokości  100.000zł
 2) zaciągnięcia zobowiązań na finansowanie wydatków na wieloletnie programy  inwestycyjne  do wysokości określonej w załączniku nr 3.
 3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania planowanych wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
 4) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu,
 5) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planach dochodów własnych tych jednostek.
 § 11
 Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.
 § 12
 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
 
 
 Data wprowadzenia: 2007-04-05 1421
 Data upublicznienia: 2007-04-05
 Art. czytany: 4640 razy
 
 
 |  |