(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/2/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» UCHWAŁA NR I/1/2024 RADY GMINY ŁĄCZNA z dnia 6 maja 2024 r.
A» Protokół z losowania składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Spis spraw
  • Ochrona środowiska
  • WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

    Miejsce załatwienia
    Urzędu Gminy w Łącznej, Kamionki 60, 26-140 Łączna (listownie) lub pokój Nr 3 obok kasy

    Wymagane dokumenty
    1. Wypełniony wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przygotowany na podstawie art. 9c ust 1-5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
    i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 250 z póź. zm.) według załączonego wzoru,
    2. Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru
    w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku
    3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
    4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
    w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (do pobrania),
    5. Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika w tym przypadku dowód wniesienia opłaty skarbowej.


    Miejsce odbioru
    Urzędu Gminy w Łącznej, pokój Nr 3 obok kasy.

    Opłaty
    Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu Gminy w Łącznej bądź na konto:
    69 8520 0007 2003 0029 4018 0001
    Tytułem: wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej
    1. 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru).
    2. 25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu).
    3. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze.
    4. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).
    5. 5 zł – opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii dokonane przez organ administracji samorządowej, od każdej pełnej lub zaczętej strony.


    Termin załatwienia
    7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku

    Tryb odwoławczy
    Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Wójta Gminy Łączna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji odmawiającej dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomość

    Podstawa prawna
    art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze zm.)
    art. 65 Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1829 ze zm.)
    Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827 z późn. zm.)


    Treść
    Oświadczenie i wniosek w załączniku.

    Opracował
    młodszy referent- Sylwia Mendak

    Akceptował
    Sekretarz Gminy Mirosław Kopytek


    Data wprowadzenia: 2017-01-31 1510
    Data upublicznienia: 2017-01-31
    Art. czytany: 2091 razy

    » Oświadczenie - rozmiar: 263257 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wniosek o wpis do rejestru - rozmiar: 382579 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mirosław Kopytek
    Autor dokumentu: Mirosław Kopytek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Referat Finansowy
    A Referat Organizacyjno-Samorzšdowy
    A Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Rolnictwa, Leœnictwa i Gospodarki Ziemiš
    A Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Œrodowiska, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieszkaniowej
    A Sekretariat
    A Urzšd Stanu Cywilnego
    Urząd Gminy Łączna