| 
| Uchwała Nr 21/XX / 2008 Rady Gminy w Łącznej z dnia 25 września 2008 r 
 Uchwała Nr 21/XX / 2008
 Rady Gminy w Łącznej
 z dnia 25 września 2008 r
 
 w sprawie: zmian budżetu gminy na 2008 rok.
 
 Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.4 i pkt 9, art.60 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
 o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r.Nr 142, poz.1591 z póżn.zm.) w związku z art.165 ust.2,
 art.166 ust.1 i ust.4,art. 173ust.1,art.184 ust.2 pkt.2 i 23,art. 195 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca
 2005r. o finansach publicznych (Dz.U.Nr 249, poz.2104 z póżn.zm).
 
 Rada Gminy Uchwala, co następuje
 
 § 1
 
 Dokonuje się zwiększenia planowanych dochodów budżetu o kwotę 32 370,00 zł, oraz zmniejszenia
 planowanych dochodów o kwotę 12 458,00zł zgodnie z załącznikiem nr 1 do nininiejszej uchwały.
 Plan dochodów po zmianie wynosi 10 869 249,00zł
 § 2
 Dokonuje się zwiększenia planowanych wydatków budżetowych o kwotę 173 141,20 zł, oraz
 zmniejszenia planowanych wydatków budżetu o kwotę 153 229,20 zł zgodnie z załącznikiem
 nr 2 do niniejszej uchwały.
 Plan wydatków po zmianie wynosi 13 632 249,00zł
 § 3
 
 Załącznik nr 3 do uchwały budżetowej ' Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne
 w latach 2008-2010'- otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
 
 § 4
 Załącznik nr 3a do uchwały budżetowej 'Zadania inwestycyjne roczne w 2008r' - otrzymuje
 brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej uchwały.
 § 5
 Załącznik nr 4 do uchwały budżetowej 'Dotacje celowe' - otrzymuje brzmienie zgodnie
 z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
 
 § 6
 Załącznik nr 6 do uchwały budżetowej -'Dochody i wydatki związane z realizacją na
 podstawie porozumień między jst'- otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 6 do
 niniejszej uchwały.
 
 § 7
 
 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
 § 8
 
 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym
 Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Łączna.
 Załącznik nr 1
 do uchwały Nr 21/XX/2008
 Rady Gminy w Łącznej
 z dnia 25 września 2008r.
 Dochody:
 
 Dział	Rozdział	§	Treść	Zwiększenia	Zmniejszenia
 010			ROLNICTWO I ŁOWIECTWO	17 500,00
 01095		Pozostała działalność	17 500,00
 2700	Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin,powiatów,samorządów województw pozyskane z innych źródeł	3 500,00
 2710	Wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielanej między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących	14 000,00
 750			ADMINISTRACJA PUBLICZNA	2 000,00
 75023		Urzędy gmin	2 000,00
 0970	Wpływy z różnych dochodów	2 000,00
 756			DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH,OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM	2 060,00
 75615		Wpływy z podatku rolnego,podatku leśnego,podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych	2 060,00
 2680	Rekompensaty utraconych dochodów w podatkach i opłatach lokalnych	2 060,00
 852			POMOC SPOŁECZNA		12 458,00
 85213		Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej,niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej		3 376,00
 2010	Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami		3 376,00
 85295		Pozostała działalność		9 082,00
 2023	Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej		9 082,00
 854			EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA	10 810,00
 85415		Pomoc materialna dla uczniów	10 810,00
 2030	Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżąćych gmin	10 810,00
 Razem zwiększenia dochodów	32 370,00	12 458,00
 
 
 Ogółem zwiększenia dochodów 19 912,00 zł.
 
 Załącznik nr 2
 do uchwały Nr 21/XX/2008
 Rady Gminy w Łącznej
 z dnia 25 września 2008r.
 Wydatki:
 
 Dział	Rozdział	§	Treść	Zwiększenia	Zmniejszenia
 010			ROLNICTWO I ŁOWIECTWO	30 000,00
 01010		Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi	12 500,00
 6050	Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych	12 500,00
 01095		Pozostała działalność	17 500,00
 4300	Zakup usług pozostałych	17 500,00
 600			TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ	50 000,00	50 000,00
 60014		Drogi publiczne powiatowe	0,00	50 000,00
 6620	Dotacje celowe przekazane dla powiatu na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień między jst		50 000,00
 60016		Drogi publiczne gminne	50 000,00
 6050	Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych	50 000,00
 750			ADMINISTRACJA PUBLICZNA	15 500,00
 75023		Urzędy gmin	15 500,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników	13 000,00
 4120	Składki na Fundusz Pracy	2 500,00
 757			OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO		17 780,00
 75702		Obsługa papierów wartościowych, kredytów  i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego		17 780,00
 8070	Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów		17 780,00
 758			RÓŻNE ROZLICZENIA		6 000,00
 75818		Rezerwy ogólne i celowe		6 000,00
 4810	Rezerwy		6 000,00
 801			OŚWIATA I WYCHOWANIE	28 770,00	37 930,00
 80101		Szkoły podstawowe	14 865,00	27 150,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników		16 490,00
 4110	Składki na ubezpieczenia społeczne		10 560,00
 4120	Składki na Fundusz Pracy		100,00
 4210	Zakup materiałów i wyposażenia	4 500,00
 4270	Zakup usług remontowych	4 000,00
 4410	Podróże służbowe krajowe	200,00
 4440	Odpisy na zakłądowy fundusz świadczeń socjalnych	6 165,00
 80103		Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych	4 482,00	5 480,00
 3020	Wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń	200,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników		5 480,00
 4210	Zakup materiałów i wyposażenia	4 000,00
 4440	Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych	282,00
 80104		Przedszkola	9 423,00
 3020	Wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń	1 200,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników	6 300,00
 4440	Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych	1 923,00
 80110		Gimnazja		4 800,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników		4 100,00
 4110	Składki na ubezpieczenia społeczne		600,00
 4120	Składki na Fundusz Pracy		100,00
 80146		Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli		500,00
 4300	Zakup usług pozostałych		500,00
 852			POMOC SPOŁECZNA	35 061,20	41 519,20
 85212		Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego	1 847,00	1 847,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników	1 847,00
 4110	Składki na ubezpieczenia społeczne		1 477,00
 4120	Składki na Fundusz Pracy		50,00
 4170	Wynagrodzenia bezosobowe		320,00
 85213		Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej,niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej		3 376,00
 4130	Składki na ubezpiecznnia zdrowotne		3 376,00
 85214		Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe	6 000,00
 3110	Świadczenia społeczne	6 000,00
 85228		Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze	515,00	515,00
 4010	Wynagrodzenia osobowe pracowników	515,00
 4110	Składki na ubezpieczenia społeczne		235,00
 4120	Składki na Fundusz Pracy		20,00
 4170	Wynagrodzenia bezosobowe		260,00
 85295		Pozostała działalność	26 699,20	35 781,20
 3023	Wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń	161,00
 4113	Składki na ubezpieczenia społeczne	1 127,81
 4123	Składki na Fundusz Pracy	181,55
 4173	Wynagrodzenia bezosobowe	15 410,08
 4213	Zakup materiałów i wyposażenia	9 818,76
 4303	Zakup usług pozostałych		35 781,20
 854			EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA	10 810,00
 85415		Pomoc materialna dla uczniów	10 810,00
 3260	Inne formy pomocy dla uczniów	10 810,00
 921			KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO	3 000,00
 92116		Biblioteki	3 000,00
 2480	Dotacja podmiotowa z budżetu otrzymana przez samorządową instytucję kultury	3 000,00
 Razem zwiększenia wydatków	173 141,20	153 229,20
 
 
 
 Ogółem zwiększenia wydatków 19 912,00zł.
 
 
 Data wprowadzenia: 2008-12-22 1401
 Data upublicznienia: 2008-12-22
 Art. czytany: 4197 razy
 
 
 |  |