(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Statut Gminy
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Prawo miejscowe
A Budżet i finanse
A Zamierzenia, strategie i programy
A Publiczny dostępny wykaz danych o środowisku
A Oświadczenia majątkowe
A Przetargi
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Rejestry
A Komunikaty
A Wybory Samorządowe/Sołeckie/Izby Rolne/Ławnicy/Sejmu i Senatu RP/PE/Prezydent RP
A Konkurs na stanowiska urzędnicze
A Konkursy na dyrektorów szkół
A Współpraca z Organizacjami Pożytku Publicznego
A Audyty i Kontrole
A Kącik adopcyjny bezpańskich zwierząt
A Druki dla interesantów
A Sprawozdania
A Rewitalizacja
A RODO
A Narodowy Spis Powszechny/Rolny/Ludności
A Deklaracja dostępności
A -------------------------
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Łączna za rok 2024
A» Zarządzenie nr 23 2025 w sprawie wprowadzenia Planu AK Gminy Łączna
A» Zarządzenie nr 20 2025 w sprawie ogłoszenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2025r.
A» POSTANOWIENIE NR 122/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 30 kwietnia 2025 r. w sprawie zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 4 w gminie Łączna
A» Uchwały Obwodowych Komisji Wyborczych w sprawie powołania Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego OKW
  • Prawo miejscowe
  • Zarządzenia Wójta Gminy
  • 2008R
  • ZARZĄDZENIE NR 23 / 2008 WÓJTA GMINY ŁĄCZNA z dnia 11 września 2008 r.

    ZARZĄDZENIE NR 23 / 2008

    WÓJTA GMINY ŁĄCZNA
    z dnia 11 września 2008 r.
    w sprawie powołania Komisji ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna.
    Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 z późn. zm.) oraz uchwały Nr 41/IX/2007 Rady Gminy w Łącznej dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna zarządzam, co następuje:



    § 1.
    Powołuję Komisję ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna w składzie:

    1. Teodor Niciński – Inspektor ds. Budownictwa i Ochrony Środowiska w Wydziale
    Technicznym Urzędu Gminy w Łącznej
    Przewodniczący Komisji

    2. Grzegorz Giza – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącznej
    Członek Komisji

    § 2.
    Do składu Komisji, która dokonywać będzie rekontroli powołuje się dodatkowo funkcjonariusza Komisariatu Policji w Suchedniowie Krzysztofa Berusa.

    § 3.
    W posiedzeniach i przeglądach Komisji z głosem doradczym mogą uczestniczyć sołtysi i radni przedmiotowych miejscowości.

    § 4.
    Do zadań Komisji należy:
    1. Ocena zagrożeń ładu i porządku na terenie gminy,
    2. Opiniowanie projektów uchwał i zarządzeń podejmowanych w zakresie porządku i czystości w gminie,
    3. Przegląd i kontrola nieruchomości celem realizacji nadzoru wynikającego z uchwalonego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna,
    4. Wykonywanie, zleconych przez Wójta Gminy Łączna innych niż wymienionych w pkt 1-3 zadań dotyczących porządku i czystości na terenie gminy.

    § 5.
    Regulamin pracy Komisji stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

    § 6.
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





    Załącznik
    do Zarządzenia Nr 23/2008
    Wójta Gminy Łączna
    z dnia 11 września 2008r.



    Regulamin pracy
    Komisji ds. Porządku i Czystości na terenie Gminy Łączna

    § 1.

    1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący.
    2. Komisja pracuje w minimalnym dwuosobowym składzie.
    3. Podstawowym obowiązkiem członka Komisji jest sumienne wykonywanie powierzonych
    przez Wójta Gminy Łączna zadań.

    § 2.

    Komisja prowadzi nadzór wynikający z uchwalonego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łączna poprzez wyrywkowe przeglądy i lustracje nieruchomości na terenie gminy Łączna.

    § 3.

    W uzasadnionych przypadkach ,,Komisja” może posiłkować się operatem
    sporządzonym przez pracowników innych instytucji.

    § 4.

    W przypadkach spornych, przy ewentualnym zakwestionowaniu przez
    właściciela nieruchomości dokonanego przeglądu lub kontroli, Przewodniczący zwołuje posiedzenie ,,Komisji” z udziałem członka Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska lub członka innych organów.

    § 5.

    Z przeglądów i kontroli Komisja sporządza protokół, który podpisują wszyscy obecni członkowie Komisji.

    § 6.

    Właściciel nieruchomości jest uprawniony do złożenia zarzutów do dokonanego przeglądu lub kontroli, wprost do protokołu z przeglądu bądź w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu pisemnie do Urzędu Gminy w Łącznej.


    § 7.

    Raz na pół roku Komisja przedstawia Wójtowi Gminy Łączna pisemne sprawozdanie z przeprowadzonych kontroli.

    § 8.

    Obsługę kancelaryjną prac Komisji zapewnia Urząd Gminy w Łącznej.



    Data wprowadzenia: 2009-04-07 1211
    Data upublicznienia: 2009-04-07
    Art. czytany: 3695 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Krzysztof Pastuszka
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Budżet Gminy 2005
    A Budżet Gminy 2008
    A Budżet Gminy 2009
    A Budżet Gminy 2010
    A Budżet Gminy 2011
    A Budżet Gminy 2012
    A Budżet Gminy 2013
    A Budżet Gminy 2014
    A Budżet Gminy 2015
    A Budżet Gminy 2016
    A Budżet Gminy 2017
    A Budżet Gminy 2018
    A Budżet Gminy 2019
    A Budżet Gminy 2020
    A Budżet Gminy 2021
    A Budżet Gminy 2022
    A Budżet Gminy 2023
    A Budżet Gminy 2024
    A Budżet Gminy 2025
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Rb-N Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych stan na koniec IV kwartału 2012
    A» Uchwala Nr 84 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    A» Uchwała Nr 83 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    A» Uchwała Nr 82 /2012 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 27 listopada 2012 roku
    A» Uchwała Nr 34/2013 III Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach z dnia 2 kwietnia 2013 r
    A» Rb-NDS KWARTALNE SPRAWOZDANIE O NADWYŻCE / DEFICYCIE 1 ) jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    A» Rb-Z KWARTALNE SPRAWOZDANIE O STANIE ZOBOWIĄZAŃ WEDŁUG TYTUŁÓW DŁUŻNYCH ORAZ PORĘCZEŃ I GWARANCJI wg stanu na koniec IV kwartału 2012 roku
    A» Rb-27S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    A» Rb-28S ROCZNE SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO z a okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012
    A» SPRAWOZDANIE ROCZNE z wykonania budżetu Gminy Łączna za 2012 rok
    Urząd Gminy Łączna